quote:Op maandag 21 mei 2007 21:20 schreef knuppelhout het volgende:
ik vond die jandino niet heel leuk
ik vind hem raar, nerveus, irritant en vooral niet niet grappig overkomenquote:Op maandag 21 mei 2007 21:20 schreef knuppelhout het volgende:
ik vond die jandino niet heel leuk, maarja ik kan me wel voorstellen dat mensen m wel leuk vinden.
Nou, daar ben ik het helemaal niet mee eens eigenlijk, hij vertelt een leuke grap en doet daar bovenop nog een leuk accent of stemmetje maar dat is niet waar zijn grapjes uit bestaan vind ik..quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:30 schreef Eveli het volgende:
Ruben Nicolaï en inhoud?Zijn grappen bestaan vaak voornamelijk uit rare stemmetjes en geluidjes.
Ik vind Ruben Nicolai erg knap met stemmen idd. Prins Bernhardquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:30 schreef Eveli het volgende:
Ruben Nicolaï en inhoud?Zijn grappen bestaan vaak voornamelijk uit rare stemmetjes en geluidjes.
Pff inderdaad dan heeft het allemaal niet zoveel zin gehad eh..quote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:36 schreef vosss het volgende:
Das toch ook wat he. Een hele show om een nieuwe lama te zoeken met voorrondes en alles en dan win je hem en dan mag je niet meedoen![]()
Aangereden door een tram, ligt in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:45 schreef Stupiditeit het volgende:
Okay, wellicht staat het hier ergens, maar waar is Ad-Just nou gebleven?
Vanavond zijn er geen Lama's meer, althans geen totaal lama programmaquote:Op vrijdag 25 mei 2007 17:38 schreef King_of_cubes het volgende:
Komt er nou vanavond een speciale lama's voor Bart de Graaf? Ik ging namelijk naar Lamas.nl en toen kwam ik op een of andere site voor de herdenking van Bart de Graaf en daar stond een stukje Lama's op waar Patrick het had over een speciale Lama's.
quote:Nieuwe Lama's taaien af
De winnaar van het televisieprogramma Lama Gezocht, Ad-Just Bouwman, neemt nog geen halfjaar na zijn aantreden bij het razend populaire team van improvisatieacteurs al weer afscheid van De Lama's. Ook cabaretier Jandino Asporaat verlaat De Lama's. Dat maakte omroep BNN vandaag bekend.
Het team van acteurs, bekend van het Televizierring-winnende tv-programma De Lama's, ging begin dit jaar op zoek naar een nieuw lid. Het publiek koos na een afvalrace in febrauri Ad-Just als winnaar. "Door zijn eigen unieke stijl van improviseren viel hij op bij de jury en het publiek. In de afgelopen maanden bleek dat deze stijl niet aansluit bij de stijl van het programma", aldus BNN over Ad-Just.
http://www.nieuwnieuws.nl(...)lamas_taaien_af.html
quote:
Goed van jou zeg!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:44 schreef carpediem23 het volgende:
Heel oud nieuws! Want ik wist het al in April (heb ik toen ook hier gemeld) Via het management van zowel adjust en jandino was het binnen 1 maand al duidelijk dat ze niet verder gingen met deze 2.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 22:28 schreef Scofield het volgende:
Ad-just was kwam soms nog wel eens intelligent uit de hoek, Jandino?? Who Tha F(*))*)K is dat?
Zolang Teil, Ruben, Ruben en Jeroen maar blijven ist ok!!!
Wanneer nieuwe lama's?
No shit.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:22 schreef Provinciaaltje het volgende:
Ad-just is weg bij de Lama's
http://spitsnet.nl/nieuws.php/47/460123/anp
Dat was me nog nieteens opgevallen.quote:
Dan mag je toch wel van een flop sprekenquote:
Ik heb er zin in. Niet meer wisselen, gewoon altijd Ruben, Ruben, Tijl en Jeroenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:45 schreef Eveli het volgende:
14 september.
Idd, als ze maar zorgen voor goede gastenquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik heb er zin in. Niet meer wisselen, gewoon altijd Ruben, Ruben, Tijl en Jeroen![]()
Idd! Hoef je ook niet meer te balen als er een andere samenstelling is.. Alhoewel ik denk dat Horace Cohen wellicht het team zo nu en dan komt aanvullen..quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:08 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ik heb er zin in. Niet meer wisselen, gewoon altijd Ruben, Ruben, Tijl en Jeroen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |