wat een geneuzel ineens
Jammer genoeg hoorde ik te laat van de actie, anders was ik zeker van de partij geweest. Eén van de deelnemers belde me vanuit de auto op de terugweg hoe het was geweest. Ook het nieuwe project(je) is mij bekend. Omdat dit echt een verassing moet blijven kan ik me niet voorstellen hoe kinderachtig sommigen nu reageren.
Via deze kennis heb ik geprobeerd om er de volgende keer ook bij te kunnen zijn, maar de harde kern sluit de gelederen. Begrijpelijk nu de eerste actie is "verraden". Nietemin wens ik ze veel plezier toe bij de komende gebeurtenissen. Wiu genieten wel mee via het forum
Ik neem niet aan dat je alle reacties in de topics hier bedoeld, want die kan V echt wel lezen. Is de email-mailing dan gelekt????
Dat zou heel fout zijn, en dan kan ik ook wel wat frusti-gevoelens begrijpen.
Mijn vraag luidt: Kan iemand mij het adress geven van de officiele Bb site en hiermee bedoel ik niet www.big-brother.nl maar het volgende pagina. Dit omdat ik niet erin kan komen via klikken met mijn muis. Gelukkig heb ik de streams wel anders op zien te lossen, maar nu wil ik lezen wat V zelf te zeggen heeft over het huis en alle gebeurtenissen. Of heb je een andere tip om in de Bbsite te komen? Hoor ik graag.
Alvast bedankt.
Hier is de URL van de pagina waarvan je naar flash of html kan doorklikken: http://www.big-brother.nl/splash/default.html
Wil je direct de html-pagina's krijgen, met adresbalk, dan:
html: http://www.big-brother.nl/MainInterface/Quick/quick.cfm
[Dit bericht is gewijzigd door mrNatural (Datum 03 Oktober 1999).]
Isis, bedoel je de HTML of de flash?
Het is jammer als je er niet bij kon zijn, maar prop ons daarom niet in een hoekje!
He Serge wat zeg je nou? is die meeting helemaal niet geweest???? MOOI! kan ik met een gerust hart de auto aan mijn vader teruggeven, er is toch niks gebeurd!!!!
Ben toch benieuwd naar dinsdag...
net als de rest, en dan weet ik tenminstenog wat er gaat gebeuren waarschijnlijk....
die 2e meeting kan wel trouwens, maar dan met de crew van de eerste die meegaat, wij kennen het terein, inside en outside (hehehe) bovendien kunnen we met zijn allen vast wel wat leuks en nieuws verzinnen!
(jeetje al die wilde verhalen over mijn autorijden hebben nog steeds niks opgeleverd, ben nog steeds een FOK!member)
EUH...nee laat mij dus maar fokmember...
En ik kan best goed rijden! (op een recht stuk....)
HE SERGE, DAT ZOU IK MAAR FF NAVRAGEN BIJ DEGENE DIE VOOR ME REED VOORDAT JE DIT SOORT DINGEN ROEPT!
------------------
NOTHING'S WRONG WITH MY DRIVIN', THE ROAD AND MY CAR JUST DIDN'T LIKE EACH-OTHER AND DESIDED TO SPLIT UP.....MMM THE CAR DIDN'T SEEM TO LIKE GRAS EITHER....
[Dit bericht is gewijzigd door Borisje (Datum 03 Oktober 1999).]
Yikes tis vroeg!
1 prettige dag allemaal!!!!
Lukas
Remind me never to trust ACE again if he says something is very close: where's New York? oh it's near Chicago, yeah right!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |