abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 oktober 1999 @ 20:53:00 #26
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_195350
oow.. ik dacht dat hier iedereen lid van de mensa was..
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_195351
Om even terug te komen op het onderwerp, ik ben ontzettend benieuwd naar jullie actie. Ik hoop dat we er nog iets van terug zullen zien op tv. En dat jullie dan donderdag in de live-uitzending bij Daffy Duck en Rolfje zijn . Kunnen jullie dan meteen de regie en de techniek overnemen? Dan wordt het toch nog spannend.
  zondag 3 oktober 1999 @ 21:25:00 #28
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_195352
Big Mama schrijf je zelf in -->zie topic TARAmegafistatie/ BB meeting 2!
Begin bij het begin en eindig nooit!
  zondag 3 oktober 1999 @ 21:27:00 #29
573 Gucky
 Oldbie #573
pi_195353
Dames en heren,

wat een geneuzel ineens
Jammer genoeg hoorde ik te laat van de actie, anders was ik zeker van de partij geweest. Eén van de deelnemers belde me vanuit de auto op de terugweg hoe het was geweest. Ook het nieuwe project(je) is mij bekend. Omdat dit echt een verassing moet blijven kan ik me niet voorstellen hoe kinderachtig sommigen nu reageren.

Via deze kennis heb ik geprobeerd om er de volgende keer ook bij te kunnen zijn, maar de harde kern sluit de gelederen. Begrijpelijk nu de eerste actie is "verraden". Nietemin wens ik ze veel plezier toe bij de komende gebeurtenissen. Wiu genieten wel mee via het forum

zondag 3 oktober 1999 @ 21:33:00 #30
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_195354
Gaat dan naar Topic TARAmegafestatie/BB meeting 2 en schrijf je in!!
  zondag 3 oktober 1999 @ 21:35:00 #31
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_195355
Begrijp ik nou dat de eerste meeting is verraden?

Ik neem niet aan dat je alle reacties in de topics hier bedoeld, want die kan V echt wel lezen. Is de email-mailing dan gelekt????
Dat zou heel fout zijn, en dan kan ik ook wel wat frusti-gevoelens begrijpen.

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  zondag 3 oktober 1999 @ 21:37:00 #32
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_195356
mrN...Tuurlijk kijkt V mee op deze site. Om je nog meer te teleurstellen...OOK de rijkspolitie houdt dit forum in de gaten
  zondag 3 oktober 1999 @ 21:41:00 #33
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_195357
oooh...eehhh niet om ons allen op te pakken maar om te kijken of er inderdaad acties worden gepland om het BB huis te bestormen.
Men wil voorkomen dat er rare mensen naar het huis toegaan om er ECHT rotzooi te gaan trappen. Tot op heden is mij bekend dat de overheidsorgaan die dit in de gaten houdt alleen maar veel plezier beleefd aan dit forum.
  zondag 3 oktober 1999 @ 21:43:00 #34
155 isis
2de jaars
pi_195358
Hallo allen.

Mijn vraag luidt: Kan iemand mij het adress geven van de officiele Bb site en hiermee bedoel ik niet www.big-brother.nl maar het volgende pagina. Dit omdat ik niet erin kan komen via klikken met mijn muis. Gelukkig heb ik de streams wel anders op zien te lossen, maar nu wil ik lezen wat V zelf te zeggen heeft over het huis en alle gebeurtenissen. Of heb je een andere tip om in de Bbsite te komen? Hoor ik graag.

Alvast bedankt.

Dikke Snikkel
  zondag 3 oktober 1999 @ 21:49:00 #35
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_195359
Idd Letterman/Baretta ik weet dat V en willekeurig welke instantie hier mee kan kijken. Maar ik lees berichten als zou de niet openbare mailing zijn doorgestuurd naar waar het niet de bedoeling was. Mijn vraag was of dat gebeurd is. Het antwoord hoeft hier trouwens helemaal niet gegeven te worden en laten we deze discussie ook maar weer in slaap sussen. Ik vond het gewoon niet zo netjes wanneer waar en snap dan ook de geslotenheid wat meer.
  zondag 3 oktober 1999 @ 22:00:00 #36
155 isis
2de jaars
pi_195360
Niemand on line? Help! Zie hierboven!
Dikke Snikkel
  zondag 3 oktober 1999 @ 22:09:00 #37
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_195361
OK OK Isis

Hier is de URL van de pagina waarvan je naar flash of html kan doorklikken: http://www.big-brother.nl/splash/default.html

Wil je direct de html-pagina's krijgen, met adresbalk, dan:
html: http://www.big-brother.nl/MainInterface/Quick/quick.cfm

[Dit bericht is gewijzigd door mrNatural (Datum 03 Oktober 1999).]

FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 oktober 1999 @ 22:09:00 #38
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_195362
Hallo
Schrijf je nu in voor BB-Meeting 2
(geen OMB)
bbmeeting@hotmail.com

Isis, bedoel je de HTML of de flash?

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 3 oktober 1999 @ 22:15:00 #39
155 isis
2de jaars
pi_195363
Hartstikke bedankt voor je reactie, ga nu proberen!
Dikke Snikkel
pi_195364
Als ervaren BB-M<eeting lid (uchuch) ben ik het met alle andere meegangers eens!

Het is jammer als je er niet bij kon zijn, maar prop ons daarom niet in een hoekje!

He Serge wat zeg je nou? is die meeting helemaal niet geweest???? MOOI! kan ik met een gerust hart de auto aan mijn vader teruggeven, er is toch niks gebeurd!!!!

Ben toch benieuwd naar dinsdag...

net als de rest, en dan weet ik tenminstenog wat er gaat gebeuren waarschijnlijk....

die 2e meeting kan wel trouwens, maar dan met de crew van de eerste die meegaat, wij kennen het terein, inside en outside (hehehe) bovendien kunnen we met zijn allen vast wel wat leuks en nieuws verzinnen!

(jeetje al die wilde verhalen over mijn autorijden hebben nog steeds niks opgeleverd, ben nog steeds een FOK!member)

I'm back, big as life and twice as ugly!
  zondag 3 oktober 1999 @ 23:08:00 #41
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_195365
Borisje: was jij niet degene die ons allemaal zou ombrengen als jou rijstijl bekend zou worden gemaakt aan Danny, zodat hij je "Fok!Member" status kan veranderen in "Boris Verstappen" oid... *HINT*

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 oktober 1999 @ 23:12:00 #42
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_195366
Hallo Borisje, gefeliciteerd met je 300e bericht.
Tips, aanmeldingen en nieuwtjes over BB-meeting twee graag in de topic: TARAmegafestatie/BB Meeting 2
Daar staat ook het e-mailadres voor aanmelden
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 3 oktober 1999 @ 23:14:00 #43
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_195367
Zolang Borisje achter je rijdt is er niks aan de hand.
Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

pi_195368
laat mij maar lekker Fok!member zijn, bovendien heb ik een teringhekel aan verstappne en had ik GEEN schade!!!

EUH...nee laat mij dus maar fokmember...

En ik kan best goed rijden! (op een recht stuk....)

HE SERGE, DAT ZOU IK MAAR FF NAVRAGEN BIJ DEGENE DIE VOOR ME REED VOORDAT JE DIT SOORT DINGEN ROEPT!
------------------
NOTHING'S WRONG WITH MY DRIVIN', THE ROAD AND MY CAR JUST DIDN'T LIKE EACH-OTHER AND DESIDED TO SPLIT UP.....MMM THE CAR DIDN'T SEEM TO LIKE GRAS EITHER....

[Dit bericht is gewijzigd door Borisje (Datum 03 Oktober 1999).]

pi_195369
brrrrr ik was dus ook een van de "balle gooiers" en eindelijk ben ik hier beland op zondag...ben nog blauw van de kou..maar het was gezellie, geslaagt...en mooie vliegende paaltjes wat wil je nog meer...is perfect gelopen met dank aan de mensen die aanwezig waren........kan nie wachte tot de volgende keer...
Hop, Hop......till you drop....

pi_195370
En IK reed voor je Borisje!!!
en zag je in me binnenspiegel, ik denk waar gaat die nou weer heen?????????????
ik stond wel op het punt te gaan stoppen aangzien ik overtuigd was dat het erger zou aflopen, dus alsnog complimenten dat je de weg weer op kwam

Yikes tis vroeg!
1 prettige dag allemaal!!!!

Lukas

http://surf.to/BigBro

pi_195371
Nou Serge, als je achter borisje rijd moet je gewoon goed kunnen anticiperen, iets wat borisje dus niet kan in een bocht. Gelukkig kon mijn chaufeur dat wel, maar op de een of andere manier hadden we deze actie al verwacht . Toch brak het nog ff de rijtocht naar de WB, wat vlak buiten almere lag (nt). Geen schade B.? we hebben nog steeds je bumper hoor.
Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

pi_195372
Die bumper zal dan wel in de berm gelegen hebben en van een andere, minder gelukkige bermrijder zijn geweest, want ik was schadeloos, inclusief bumper terug in Krimpen, wel een kilo modder op die auto!
echt smerig....
He Puckstar, aardig van je hoor, dat je bijna had willen stoppen, en bedankt voor het compliment!
Was inderdaad wel een leuke afwisseling op de korte tocht naar het dichtbijgelegen WB

Remind me never to trust ACE again if he says something is very close: where's New York? oh it's near Chicago, yeah right!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')