abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 oktober 1999 @ 16:19:00 #1
243 Serge
Serge&Hummie! :D
pi_195325
Denk niet dat het gewaardeerd word als operatie message ball een vervolg krijgt.
Zowiezo niet bij VOO die al heeft laten weten een 2de actie niet te tolereren.
Ook moet ik eerlijk zeggen dat het bewijst van gebrek aan orginaliteit. Er zijn 1001 manieren om een ludieke actie voor de BB bewoners op touw te zetten dus wees wat creatiever zou ik zeggen.

Operatie Message Ball is een succes geweest en degene die er niet bij konden zijn hebben een fantastische avond gemist.

Like Andy Warhol once said "Everyone gets their 15 minutes of fame" .

zondag 3 oktober 1999 @ 16:23:00 #2
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_195326
Idd, er zijn vast wel originelere dingen te verzinnen, ik ben in ieder geval al druk bezig, wie volgt enne :

Waar waren die 50 anderen die zich hadden aangemeld, ik ben blij dat ik niet voor iedereen koffie had meegenomen

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_195327
hahaha juist ja AcE

enne 1 keer is leuk, daarna niet meer.
dus idd jongens verzin iets nieuws

mogen wij dan ook komen?

Lukas

http://surf.to/BigBro

pi_195328
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er steeds meer spijt van begin te krijgen dat ik ben meegegaan gisteravond. Niet vanwege de meeting, maar vanwege het gezeik dat mensen van de meeting hier over zich heen krijgen.

Ik voel me steeds meer in een hokje geduwd worden, waar ik absoluut niet in wil zitten. Mensen die er gisteravond bijwaren, worden afgeschilderd als verraders, overlopers en stiekemerds, alleen omdat ze het laatste stukje van de puzzel niet kunnen prijsgeven.

In plaats van geduld te hebben, worden de actievoerders hier verguisd en verwezen naar een ander chatkanaal, waar ze wel lekker geheimzinnig kunnen doen en dat terwijl wij uit naam van velen hier gehandeld hebben.

Van de 78 aanmeldingen die toegezegd hadden te zullen komen, zijn er uiteindelijk 19 gekomen. Ik zal niet zeggen, had je maar moeten komen, want dat vind ik een flauwe opmerking. Waarschijnlijk hadden de andere 59 personen toch geen tijd of mogelijkheid om te komen en dat is jammer.

Alles wat de actievoerders van de rest vragen is een beetje geduld en begrip, maar voor sommigen is dat al te veel gevraagd. Ik word echt moe van het gezeur dat men het geheim niet wil prijsgeven en alles met een deken bedekt. Flauw vind ik het zelfs.
Wacht toch eens af en val je FOK-medemensen niet meteen aan. Er staat iets te gebeuren waar heel FOK belang bij heeft, maar nu vraag ik me toch echt af waar we het voor doen........

------------------
Het was zo donker, dat ik overal lichtpuntjes zag.....

[Dit bericht is gewijzigd door Barbarella (Datum 03 Oktober 1999).]

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
  zondag 3 oktober 1999 @ 16:36:00 #5
242 Pinball
Electric Monk
pi_195329
quote:
op 10-03-1999 om 04:19 PM schreef Serge het volgende:
Zowiezo niet bij VOO die al heeft laten weten een 2de actie niet te tolereren.

Kom op serge, wat betreft orginaliteit heb je helemaal gelijk, maar sinds wanneer trekken we ons iets aan van wat voo tolereert?

Verder vind ik het wel heel knap van jullie dat er niemand uit de school klapt, dat mag ook wel eens gezegd worden.

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 3 oktober 1999 @ 16:37:00 #6
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_195330
OK, ben overtuigd, geen ballen meer, wel weet ik dat we Tara en Martin bij de volgende actie moeten betrekken, kunnen we haar ook de TARA-lijst overhandigen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 3 oktober 1999 @ 16:41:00 #7
214 bennie24
Nieuw Bie(r)
pi_195331
Haha Strak plan, TARAraboem...
Dat zou tara niet leuk vinden, als ze die lijst leest

[ben ff naar chatbox]
------------------
Not a BIG Brother, Yet always watching...
** May the TARA-Force be with you! **

[Dit bericht is gewijzigd door bennie24 (Datum 03 Oktober 1999).]

Not a BIG Brother, Yet always watching...
** May the TARA-Force be with you! **

zondag 3 oktober 1999 @ 16:50:00 #8
243 Serge
pi_195332
Zo is het Barb! een paar dagen geleden was het nog 1 grote eenheid hier op het forum. Lijkt wel of het sinds de actie van gisteravond het forum in 2 kampen is gesplits.
Erg jammer vind ik dat wel. We hebben iedereen zoveel mogelijk op de hoogte proberen te houden over de actie en de afloop ervan. Zelfs al verteld dat ze BB in de gaten moeten houden en dan zijn we in 1 keer zeikerds die met VOO lopen te heulen.

Duh!

Ook wil ik nog degene bedanken die zich heeft aangemeld voor operatie message ball die de mailings heeft doorgestuurd naar Veronica en de verschillende media en bovenal naar de Politie van Almere.
Dit moet een erg zielig persoon zijn, en die persoon was een goeie in de oorlog geweest.

my 2 cents!

zondag 3 oktober 1999 @ 16:59:00 #9
262 Re
Kiss & Swallow
pi_195333
ik ben even een weekendje weg en kijk wat er allemaal gebeurt hier.... ik moet zeggen dat we nu eindelijk af zijn van de gezapige eenheids worst die hier ten toon gesteld werd.. BB is niet meer belangrijk hier het gaat alleen maar om de gasten hier... mischien een naamsverandering voor het forum?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 3 oktober 1999 @ 17:14:00 #10
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_195334
mr Natural sayz ZONDER ironie:

Ook ik heb mij (in ander topic) kritisch uitgelaten over het 'onderonsje' dat de BB-meeters met V hebben afgesproken. Dit was ironisch bedoeld maar wel met een observatie t.o.v. de historie over het onstaan van dit forum. Ik heb die ironie niet duidelijk gemaakt met smilies waarvoor excuses.

Op het laatst moest ik besluiten om niet te gaan. Het is echt niet zo dat ik nou mijn gram aan het halen ben omdat ik als niet-deelnemer nu "ergens buiten gelaten wordt".

Als jullie hebben afgesproken om te zwijgen en dat hier vertellen, gebeurt dat om ons achterblijvers netjes op de hoogte te houden en niet om ons te pesten. Helaas was de rest er niet bij zullen jullie ook wel denken. Als AcE zegt dat het niets veranderd in zijn houding etc geloof ik dat ook echt.

Laten we proberen te voorkomen dat er twee kampen ontstaan. Ik vindt het erg jammer dat Barbarella er nu de smoor in heeft.

Ik verklaar hierbij het volste vertrouwen te hebben in diegenen die wel gegaan zijn en dat wat zij hebben afgesproken in "ons aller belang" is. We zullen gewoon onze nieuwsgierigheid moeten bedwingen, en da's wellus moeilijk.

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  zondag 3 oktober 1999 @ 17:21:00 #11
243 Serge
pi_195335
Bedankt voor je vertrouwen Mr. Natural!

Hebben de Ballengooiers echt nodig op het moment.

zondag 3 oktober 1999 @ 17:27:00 #12
244 Barbarella
Soms hier...
pi_195336
quote:
op 10-03-1999 om 05:14 PM schreef mrNatural het volgende:
mr Natural sayz ZONDER ironie:

Laten we proberen te voorkomen dat er twee kampen ontstaan. Ik vindt het erg jammer dat Barbarella er nu de smoor in heeft.
Ik verklaar hierbij het volste vertrouwen te hebben in diegenen die wel gegaan zijn en dat wat zij hebben afgesproken in "ons aller belang" is. We zullen gewoon onze nieuwsgierigheid moeten bedwingen, en da's wellus moeilijk.

De smoor is bij deze een stuk minder
Het zat mij ook even hoog....

Don't ever save anything for a special occasion. Being alive is the special occasion.
pi_195337
Ik voel me geroepen ook nog wat toe te voegen. Ten eerste wil ik absoluut geen tweespalt zaaien. Ik vind de manier waarop jullie operatie message-bal hebben aangepakt zeer lovenswaardig. Het onderscheid met de studenten ontgroenings-aktie maakt dat nog eens duidelijk.

Ik blijf er echter bij dat de berichtgeving over de operatie te veel geouwehoer van de insiders heeft opgeleverd, waar de rest geen touw aan kan vast knopen. Ook blijf ik het jammer vinden dat er nieuws wordt achtergehouden. Maar, zoals ik al eerder heb gezegd, ik kan er mee leven als het echt iets leuks opleverd, én als Danny de primeur krijgt.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 3 oktober 1999 @ 18:23:00 #14
602 Wolfhound
 Howlin' mad
pi_195338
Over de actie en de reactie daarop dat er "insiderig" wordt gedaan:
Gelukkig bedaren de gemoedren al wat.
Het wordt denk ik JUIST interessant, omdat de actie de gelegenheid biedt om te zien in hoeverre we ervan op aan kunnen dat beide partijen zich aan hun word houden.
Een aantal mensen die hier gepost hebben met kritiek op diegenen die zaterdagavond bij het huis waren, missen volgens mij nou net dat punt.
Het gaat hier niet alleen om het spelletje zelf, maar wat V. betreft OOK om de knikkers die er aan vast zitten.
Get the B.P.? ( big picture )

Wolfhound (was er ook en heeft ook goed opgelet wat er afgesproken is.)
---
Life? is that a new sim? is it any good?

[Dit bericht is gewijzigd door Wolfhound (Datum 03 Oktober 1999).]

Life? is that a new sim? is it any good?
  zondag 3 oktober 1999 @ 18:52:00 #15
137 AcE
Let'sNOTkillKenny!
pi_195339
Het 32 ste meldt zich in 't forum

Heb je 'm al helemaal doorgespit

When when your left hand is gone...., your right hand is left...

pi_195340
Als ik de TV moet geloven is er helemaal geen operatie message-bal geweest
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 3 oktober 1999 @ 19:31:00 #17
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_195341
En ook van de studentenactie en daarvoor nog van de flessengooi-actie niets op TV, maar wel op de BB-site.
Voor TV kijkend publiek zou dat ook raar zijn en velen op 'foute' ideeen brengen. Waarom dan toch wel op de site ??
Misschien is het internet volk wel anders in de ogen van V. Op foute ideeen hoeven wij ieg niet meer gebracht te worden

Als ik zo'n weekoverzicht zie (weeeer Tara aan het weggaan, duurt een week dan echt zo lang en hoe moet dat straks als er al 6 vertrokkenen zijn) lijkt het wel of Veronica twee soorten TV kijkers kent: zij die om de twee/drie avonden naar de halfuurtjes kijken (en dus steeds bijgepraat moeten worden) en zij die naar de zondagoverzichten kijken (en niet naar die 1 uur op do-avond). Anders kan ik me al die herhalingen niet goed voorstellen.

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
  zondag 3 oktober 1999 @ 19:36:00 #18
244 Barbarella
Soms hier...
pi_195342
Goede reden om de TV niet meer te geloven dus....

zondag 3 oktober 1999 @ 19:51:00 #19
243 Serge
pi_195343
Klopt het is allemaal verzonnen.
Er was helemaal geen operatie Message Ball

zucht!

pi_195344
Misschien morgen Serge! Wíj weten in ieder geval dat een van de messages bij Bianca is terechtgekomen, en dat er gevoetbald is met 1 van de ballen. Hadden jullie eigenlijk nog contact met de bewoners? Heb je nog iets kunne roepen?
pi_195345
Ja precies Serge, zaterdagavond zijn we gewoon met een groepje fokers iets wezen drinken in de witte bergen. We zijn helemaaaal niet in Alemere geweest, laat staan dat we ballen hebben gegooid en vragen hebben mogen stellen. Ook de BB-balonen hebben we zelf laten drukken

Verder was het niet geslaagd, niet gezellig en heeft mr. boris geen capriolen uit gehaald met een niet-rode auto die niet voor mij reed.

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

zondag 3 oktober 1999 @ 20:34:00 #22
243 Serge
pi_195346
Het maakt geloof ik niet uit wat je hier op het forum zegt. Het is niet goed of het deugt niet. Of je heult met VOO of je sluit mensen buiten.

AAAAAAAARGH!

zondag 3 oktober 1999 @ 20:36:00 #23
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_195347
Serge, Barbarella,

1)ALS OMB wel is gebeurd dan is dit gewoon een gave actie!

2) Op dit forum zijn we nog steeds 1 en vind ik dat jullie je niet aangevallen moeten voelen. Veel mensen zijn gewoon jaloe maar dan in positieve zin

3) TARAraboemdijee; je mail is in goede orde ontvangen en we gaan alles op alles zetten om een TARAfeest op te zetten waar uiteraard OOK Martin voor wordt uitgenodigt....

Dus ook al is er geen OMB geweest er komt toch een vervolg hetgen een zeer sympatieke aktie zal gaan worden. Geen gekut dus die bijv FOK of haar FOKmemberts zou kunnen bedreigen

Begin bij het begin en eindig nooit!
  zondag 3 oktober 1999 @ 20:38:00 #24
503 Letterman
Niet Voeren!
pi_195348
Serge:

...Gaaf je nu geloof ik je niet meer. Ik dacht bijna dat je er echt mee zat..Heb ik je nu opgescheept met nogmeer gezeik?? naahhh nee. Een ieder op dit forum is in zekere mate geschift en da´s goed.

LANG LEVE DE GESCHIFTE FORUMMERS!

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_195349
In zekere zin moet je toch ook gek zijn om dit Forum bij te houden. Voor normale mensen is het niet meer te doen met al die topics die er gemaakt worden. Heb je een leuke opmerking moet je eerst gaan kijken onder welke van de tig topics je die het beste kan plaatsen
Waarom maken we het niet gewoon wat eenvoudiger en maken we topics met een wat duidelijkere betekenis, een spannende nacht kan ook wat zijn voor Karin en Maurice die elkaar warm houden of voor Mona die lekker een toetje heeft gegeten of iets dergelijks.

Kortom : Maak het allemaal wat duidelijker en dan wordt het ook leesbaarder en begrijpbaarder voor iedereen. Niet iedereen is geboren met hetzelfde IQ dus moeten we er wel rekening mee houden dat ook minder begaafde mensen dit Forum lezen.

Beauty lies in the eye of the beholder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')