... en wie bent u?...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:57 schreef PH52 het volgende:
mogguh, je donorcodicil al ingevuld ?
Ach, de een maakt van zoiets een wijnkelder, de ander stouwt het vol met schandpalen, gynaecologenstoelen en ander geil martelwerktuig.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het is een prive- sm-, voormalig atoomkeldertje
Heeft u last van een kelderlekkage of andere vochtproblemen ?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, de een maakt van zoiets een wijnkelder, de ander stouwt het vol met schandpalen, gynaecologenstoelen en ander geil martelwerktuig.![]()
wtf?!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Trouwens...
Aangezien Disana bijna blauw denk ik niet: ik ooit blauw![]()
Fucking Hell.................. Ik schrok me rotquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:07 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Heeft u last van een kelderlekkage of andere vochtproblemen ?
problemen los je op met een kelder-garantieplan...
... nu krijg je vast geen tomtom voor je verjaardag...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb complete en volledige verlichting op eigen kracht behaald, zonder een leraar die mij advies gaf en de weg wees.![]()
Ik scrol zo over je ava heen, tis echt te angstigquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... nu krijg je vast geen tomtom voor je verjaardag...
...hoesow? als je lekt heb je deskundig advies nodig...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Fucking Hell.................. Ik schrok me rot![]()
was die andere beter?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik scrol zo over je ava heen, tis echt te angstig![]()
![]()
Beter dan dit is alles, maar die is ook engquote:
Van je ava dat wasquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:12 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
...hoesow? als je lekt heb je deskundig advies nodig...
Jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:13 schreef Polonium-120 het volgende:
was die andere beter?
ooow... ik dacht... het wordt toch zomer... dus een nieuw gezicht: glimlachen gaat (nog) niet, maar eten, praten en voelen wel... ik voel mij stukken beter...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik scrol zo over je ava heen, tis echt te angstig![]()
![]()
Ik word er een tikkeltje misselijk van... Heb medelijquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:20 schreef Polonium-120 het volgende:
ooow... ik dacht... het wordt toch zomer... dus een nieuw gezicht: glimlachen gaat (nog) niet, maar eten, praten en voelen wel... ik voel mij stukken beter...
ja, dat kotsen was al uhm... apart, maar van deze wordt ik zelf een beetje misselijk..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik word er een tikkeltje misselijk van... Heb medelij![]()
... misschien wil ian de boel een beetje pimpen...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik word er een tikkeltje misselijk van... Heb medelij![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |