... en wie bent u?...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:57 schreef PH52 het volgende:
mogguh, je donorcodicil al ingevuld ?
Ach, de een maakt van zoiets een wijnkelder, de ander stouwt het vol met schandpalen, gynaecologenstoelen en ander geil martelwerktuig.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:40 schreef Prospera het volgende:
[..]
Het is een prive- sm-, voormalig atoomkeldertje
Heeft u last van een kelderlekkage of andere vochtproblemen ?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach, de een maakt van zoiets een wijnkelder, de ander stouwt het vol met schandpalen, gynaecologenstoelen en ander geil martelwerktuig.![]()
wtf?!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 04:43 schreef Ian_Nick het volgende:
Trouwens...
Aangezien Disana bijna blauw denk ik niet: ik ooit blauw![]()
Fucking Hell.................. Ik schrok me rotquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:07 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
Heeft u last van een kelderlekkage of andere vochtproblemen ?
problemen los je op met een kelder-garantieplan...
... nu krijg je vast geen tomtom voor je verjaardag...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb complete en volledige verlichting op eigen kracht behaald, zonder een leraar die mij advies gaf en de weg wees.![]()
Ik scrol zo over je ava heen, tis echt te angstigquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:10 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... nu krijg je vast geen tomtom voor je verjaardag...
...hoesow? als je lekt heb je deskundig advies nodig...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:10 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Fucking Hell.................. Ik schrok me rot![]()
was die andere beter?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik scrol zo over je ava heen, tis echt te angstig![]()
![]()
Beter dan dit is alles, maar die is ook engquote:
Van je ava dat wasquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:12 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
...hoesow? als je lekt heb je deskundig advies nodig...
Jaquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:13 schreef Polonium-120 het volgende:
was die andere beter?
ooow... ik dacht... het wordt toch zomer... dus een nieuw gezicht: glimlachen gaat (nog) niet, maar eten, praten en voelen wel... ik voel mij stukken beter...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik scrol zo over je ava heen, tis echt te angstig![]()
![]()
Ik word er een tikkeltje misselijk van... Heb medelijquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:20 schreef Polonium-120 het volgende:
ooow... ik dacht... het wordt toch zomer... dus een nieuw gezicht: glimlachen gaat (nog) niet, maar eten, praten en voelen wel... ik voel mij stukken beter...
ja, dat kotsen was al uhm... apart, maar van deze wordt ik zelf een beetje misselijk..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik word er een tikkeltje misselijk van... Heb medelij![]()
... misschien wil ian de boel een beetje pimpen...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:26 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik word er een tikkeltje misselijk van... Heb medelij![]()
Je bent schattigquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
ooow... ik dacht... het wordt toch zomer... dus een nieuw gezicht: glimlachen gaat (nog) niet, maar eten, praten en voelen wel... ik voel mij stukken beter...
Kun je er gewoon niet iets liefs en onschuldigs neerzetten? een skeletje ofzo...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:30 schreef Polonium-120 het volgende:
... misschien wil ian de boel een beetje pimpen...
... als jij iets leuk voor mij kan maken/vinden dat beweegt laat het mij weten...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Kun je er gewoon niet iets liefs en onschuldigs neerzetten? een skeletje ofzo...
Ben trots op je.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:05 schreef kleinzusje het volgende:
Ik heb complete en volledige verlichting op eigen kracht behaald, zonder een leraar die mij advies gaf en de weg wees.![]()
Moet het ook nog bewegen? Hmm helemaal niet lastig jijquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:44 schreef Polonium-120 het volgende:
... als jij iets leuk voor mij kan maken/vinden dat beweegt laat het mij weten...
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:44 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... als jij iets leuk voor mij kan maken/vinden dat beweegt laat het mij weten...
hmmm je bent liev kauwgompje?..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:52 schreef Veulen het volgende:
[..]
Moet het ook nog bewegen? Hmm helemaal niet lastig jij
zoiets en dan draaiend is perfect!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[afbeelding]
is dit niet wat voor je? hij beweegt alleen niet....![]()
Met zoiets ga ik niet trouwen hoor.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[afbeelding]
is dit niet wat voor je? hij beweegt alleen niet....![]()
Nee dank je. Doe mij maar een pepermuntjequote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:03 schreef Polonium-120 het volgende:
hmmm je bent liev kauwgompje?..
[afbeelding]
owwwquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Met zoiets ga ik niet trouwen hoor.![]()
Hoi buuf!![]()
hey Talitha!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi buuf!![]()
... moet ik mijn haar wassen?...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Hoi buuf!![]()
en misschien even scrubben...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:58 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... moet ik mijn haar wassen?...
Nee hoor! Die Amanda-coupe is wel sexy.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:58 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... moet ik mijn haar wassen?...
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:42 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee hoor! Die Amanda-coupe is wel sexy.
doeg polonium. was nog ff aan het kijken voor een gifje.. maar dat wordt moeilijk...quote:
bloemkool denk ik...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:45 schreef itsme het volgende:
Ik heb net toch een te hete roti gekocht. Niet lekker![]()
Ja ik houd van pittig maar dit was niet normaal meer.
Ik vind toch al dat er enorm veel verschil in kwaliteit is bij de roti tenten hier in de buurt.
Wat eten jullie vandaag?![]()
buurvrouw, Nu heb ik weer honger. Mag ik bij je komen buurten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
bloemkool denk ik...
heb de aardappels net in de stoomoven gemikt, straks me nog maar eens over het groentegebeuren buigen...
anytime...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:03 schreef itsme het volgende:
[..]
buurvrouw, Nu heb ik weer honger. Mag ik bij je komen buurten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |