dat eerste:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:37 schreef WurM het volgende:
[..]
--> TRU
Denk je nou echt dat internet door een mens is uitgevonden?![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ík doe niet aan onzinnige discussies. JIj doet wél aan onzinnig.
Tuurlijk. Jij bent perfectquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ík doe niet aan onzinnige discussies. JIj doet wél aan onzinnig.
Laat maar...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
dat eerste:
dat tweede: wtf?, ik zeg dat toch nergens in mijn zojuist getypte post?
Slaap lekker Lievedadidaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jij bent perfect
Ik ga nu lekker zinnig slapen![]()
Je bent te laatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:40 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
BITCHFIGHT!!!
Slaap lekker WurMpie!quote:
Want?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
het zijn dus allemaal hypocrieten bij elkaar1
Ja, zinnige discussies staat gelijk aan perfectiequote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
STERVENDE HOEREN KANKERKACHEL!quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:40 schreef WurM het volgende:
[..]
Heel goed dat je van jezelf erbij zegt dat het om discussies gaat
Achossie. Slaap lekker, kutje.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:40 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zoals Q-B al zei, uitvoeren als je het uitkomt. Het staat inderdaad niet letterlijk in de bijbel, maar het wordt wel zo geinterpreteerd dat je het wel kan doen, omdat het niet in de bijbel letterlijk staat.quote:
Bier?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zoals Q-B al zei, uitvoeren als je het uitkomt. Het staat inderdaad niet letterlijk in de bijbel, maar het wordt wel zo geinterpreteerd dat je het wel kan doen, omdat het niet in de bijbel letterlijk staat.
Enzo.
Ja, want hij zat vast al de hele tijd te kijken en te wachten tot ze weg was zodat hij dat kon doenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef WurM het volgende:
[..]
Jij ook
Dapper, nog ff natrappen als een user al richting bed is...
Dat jaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zoals Q-B al zei, uitvoeren als je het uitkomt. Het staat inderdaad niet letterlijk in de bijbel, maar het wordt wel zo geinterpreteerd dat je het wel kan doen, omdat het niet in de bijbel letterlijk staat.
Enzo.
Ik bitchfight je helemaal niet. Alles okee?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Nou, dan mag dit topic ook wel op slot.
Kun je niet iemand anders, behalve mij, gaan bitchfighten Snakey?
Ik probeer alleen maar een bitchfight tussen Snakey en mij uit te lokkenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja, want hij zat vast al de hele tijd te kijken en te wachten tot ze weg was zodat hij dat kon doen.
. Lul niet zo stom Wurm.
Alleen druivensap;quote:
Hij heeft stiekem zitten wachten totdat ze naar bed konquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:47 schreef WurM het volgende:
[..]
Jij ook
Dapper, nog ff natrappen als een user al richting bed is...
Ja, dat zei Q_B ook alquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alleen druivensap;
[..]
Hij heeft stiekem zitten wachten totdat ze naar bed kon1
omgquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik bitchfight je helemaal niet. Alles okee?
Ik weet niet of er letterlijk "bier" in de koran staatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
ja, want bier is Haram, he Selim?
Bevestiging is altijd goed.quote:
Ik vertrouw dit van geen kantquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:49 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik bitchfight je helemaal niet. Alles okee?
iets in de trend van''genotsmiddelen die de menselijke geest onrein maken en beïnvloeden wel toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet niet of er letterlijk "bier" in de koran staat.
Maar het staat er niet letterlijk dus mag je het aanpassen naar wat je wilquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
iets in de trend van''genotsmiddelen die de menselijke geest onrein maken en beïnvloeden wel toch?
nee, dat is heiligschennis en wordt je gestenigd en als je een vrouw blijkt te zijn, eerst verkracht door mannen in een soepjurkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar het staat er niet letterlijk dus mag je het aanpassen naar wat je wil.
*proest*quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:57 schreef WurM het volgende:
Maar wel heel kut, als je gaat kanoën in Emmen en daar dan dood gaat...
Laat je tieten eens zien, zoals je normaal doet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:56 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Maar het staat er niet letterlijk dus mag je het aanpassen naar wat je wil.
Mag niet van God.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Laat je tieten eens zien, zoals je normaal doet.![]()
zie hier, Kijkbuiskinders!, een moderius baggerwverwijderus onder invloed!, Chapeau!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:59 schreef Snakey het volgende:
[..]
Laat je tieten eens zien, zoals je nomaal doet.![]()
Wel zoals ik het interpreteerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Er staat nergens "gij zult uwe tieten niet flashen voor mannen".
jij?, AA cup?, mijn neusquote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Wat wil je met mijn AA cupje anyways?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:05 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
maak je eigen bijbel
trusten allen
een zekere Turk met een nametag van jouquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |