Goeie.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:29 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Dat gaat, in tegenstelling tot geloof, wel met z'n tijd mee.
Trots is de ergste zonde, nepgristen!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:58 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Hier discussieerde we laatst op de FP ook al over en jij bent nou PRECIES de rede dat ik mij al onpraktiserende christen superieur voel aan jou. Misselijk irritant mormeltje.
Zolang jij geen last hebt van mij hou je netjes je bek of kom het lekker in mn gezicht zeggen. En ik kan je bij voorbaat al vertellen dat ik je niet mijn wang toekeer.
Bah!![]()
Nee hoor. Dat is masturbatie.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:48 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
Trots is de ergste zonde, nepgristen!!
Cybersexen dan maar? Topic is toch kansloos.quote:
Absoluut. Maar wel heiligquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:54 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Cybersexen dan maar? Topic is toch kansloos.
En jij bent vet slim dus jij hebt gelijkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:57 schreef Agorias het volgende:
Christendom is slecht en dat betekent dat alle christenen ook slecht zijn.
Ladidadadaidaidai dus ook.
Ik heb toch altijd m'n kruis mee?quote:
vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En jij bent vet slim dus jij hebt gelijk![]()
Dus. Opgelost. Slotjequote:
Niet perse. Maar iemand die gelooft in kabouters of elfjes wordt over het algemeen ook niet serieus genomen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:28 schreef SpecialK het volgende:
[..]
he he he ja want gelovigen hebben helemaal niks nuttigs bij te dragen aan de discussie of aan de maatschappij.
Och. Maar die mensen kunnen voor de rest ook heel normaal en best intelligent zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:33 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Niet perse. Maar iemand die gelooft in kabouters of elfjes wordt over het algemeen ook niet serieus genomen.
Daarom zei ik ook; Niet perse.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Och. Maar die mensen kunnen voor de rest ook heel normaal en best intelligent zijn.
Stel je komt bij de kapper en ze geeft je advies over hoe je je haar het beste zou kunnen doen. Zou je haar dan niet meer serieus nemen als je wist dat ze gelovig was?
Nou dan.
Ah. Maargoed de vragen van het leven zijn sowieso dingen waar je vaker zelf achter moet komen en die bespreek je volgens mij alleen maar met goede vrienden/vriendinnen of als je echt ladderzat bent met die gast die naast je zat aan de bar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:43 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook; Niet perse.![]()
MAAR het is natuurlijk wel zo handig om een eerst schifting te maken. En als die kapster netjes haar diploma heeft, dan zal het wel goed zijn. Maar ik ga haar niet serieus nemen als het gaat over de vragen des levens oid.![]()
Andere dingen zal ik net zo goed niet met haar bespreken. Ook daar kies je natuurlijk je vrienden/die gast aan de bar voor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:48 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ah. Maargoed de vragen van het leven zijn sowieso dingen waar je vaker zelf achter moet komen en die bespreek je volgens mij alleen maar met goede vrienden/vriendinnen of als je echt ladderzat bent met die gast die naast je zat aan de bar.
Noem eens een voorbeeld van een meer en van een minder geloofwaardig geloof dan?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:55 schreef zoalshetis het volgende:
hoe minder het geloof geloofwaardig is, hoe extremer de volgelingen.
Misschien is een van je beste vrienden wel gelovig... stiekum. En als je dan met hem/haar praat over levensbeschouwelijke zaken laat hij misschien wel z'n religieuze inzicht achterwege.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:54 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Andere dingen zal ik net zo goed niet met haar bespreken. Ook daar kies je natuurlijk je vrienden/die gast aan de bar voor.
Niet voor mij iigquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:28 schreef SpecialK het volgende:
[..]
he he he ja want gelovigen hebben helemaal niks nuttigs bij te dragen aan de discussie of aan de maatschappij.
ik zie het in wat grotere lijnen en bedoel de drie monotheïstische geloven er mee.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:57 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld van een meer en van een minder geloofwaardig geloof dan?
Edit: Niet om flauw te doen of zo, maar uit interesse, voor mij is het nl allemaal gelijk.
Dus jij weet 100% zeker dat alle Fed-ex pakjes die je wel eens binnen hebt gekregen niet zijn bezorgt door iemand gelovig is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |