Goed planquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:11 schreef no1uknow het volgende:
Kan hier geen centraal topic van gemaakt worden?
Heb ik een gevoelige snaar geraakt?quote:
Nee hoor, heeft niets met kleine vieze slijmerige kriebelende beestjes te makenquote:
Nee, de boodschap was dat je ook lief kunt zijn zonder geloofquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:17 schreef mrbomb het volgende:
Mogen we weer bashen?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:17 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Nee hoor, heeft niets met kleine vieze slijmerige kriebelende beestjes te maken![]()
Nog erger, van die halve wannabe gelovigen... Of je gelooft, of je gelooft niet (dat laatste heeft de voorkeur)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:16 schreef Posdnous het volgende:
Weer iemand die denkt dat alle gelovigen precies leven volgens hun geloof.
Ik ben het met je eens hoor, maar dit soort topics nemen heel FOK! over. Gebruik de search ofzo.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:17 schreef ChillyWilly het volgende:
[..]
Nee, de boodschap was dat je ook lief kunt zijn zonder geloof![]()
Ik geloofde ook altijd in mezelf, maar daar ben ik van afgestapt, ik lieg mezelf namelijk altijd voor dus jaquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:20 schreef Strychnine het volgende:
Ik wacht nog steeds op een kutuser die heel stoer gaat zeggen nu;
Ik geloof in mezelf![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:29 schreef Steffy het volgende:
[..]
Ik geloofde ook altijd in mezelf, maar daar ben ik van afgestapt, ik lieg mezelf namelijk altijd voor dus ja![]()
Smart onequote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:29 schreef Steffy het volgende:
[..]
Ik geloofde ook altijd in mezelf, maar daar ben ik van afgestapt, ik lieg mezelf namelijk altijd voor dus ja![]()
Hier discussieerde we laatst op de FP ook al over en jij bent nou PRECIES de rede dat ik mij al onpraktiserende christen superieur voel aan jou. Misselijk irritant mormeltje.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:10 schreef ChillyWilly het volgende:
Ik ben al die godsdiensten echt spuugzat. Een egocentrische Godheid die jou op deze Aarde heeft gebracht alleen om hem te kunnen adoreren en aanbidden. Hoe contactgestoord ben je dan?
Gooi die idiote boeken in de vuilnisbak en wees gewoon vanuit jezelf een goed persoon ipv hypocriet lopen doen uit angst voor een hogere macht. Zo moeilijk is dat toch niet?
Deze volstaat toch al?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:12 schreef no1uknow het volgende:
Stel je voor, wat als alle (ongelovige) FOK!kers een anti-geloof topic zouden maken, hoe snel FOK! dan wel niet plat zal liggen
ik ben momenteel zo lam als een deurquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:10 schreef ChillyWilly het volgende:
Ik ben al die godsdiensten echt spuugzat. Een egocentrische Godheid die jou op deze Aarde heeft gebracht alleen om hem te kunnen adoreren en aanbidden. Hoe contactgestoord ben je dan?
Gooi die idiote boeken in de vuilnisbak en wees gewoon vanuit jezelf een goed persoon ipv hypocriet lopen doen uit angst voor een hogere macht. Zo moeilijk is dat toch niet?
We hebben toch ook een Koningshuisquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:13 schreef Kadoc het volgende:
Eens. We leven niet in de godvergeten Middeleeuwen.
he he he ja want gelovigen hebben helemaal niks nuttigs bij te dragen aan de discussie of aan de maatschappij.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:19 schreef Agiath het volgende:
Iedereen die geloofd neem ik sowieso niet serieus in elk opzicht
Goeie.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:29 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Dat gaat, in tegenstelling tot geloof, wel met z'n tijd mee.
Trots is de ergste zonde, nepgristen!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:58 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Hier discussieerde we laatst op de FP ook al over en jij bent nou PRECIES de rede dat ik mij al onpraktiserende christen superieur voel aan jou. Misselijk irritant mormeltje.
Zolang jij geen last hebt van mij hou je netjes je bek of kom het lekker in mn gezicht zeggen. En ik kan je bij voorbaat al vertellen dat ik je niet mijn wang toekeer.
Bah!![]()
Nee hoor. Dat is masturbatie.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:48 schreef Kerdaben het volgende:
[..]
Trots is de ergste zonde, nepgristen!!
Cybersexen dan maar? Topic is toch kansloos.quote:
Absoluut. Maar wel heiligquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:54 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Cybersexen dan maar? Topic is toch kansloos.
En jij bent vet slim dus jij hebt gelijkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:57 schreef Agorias het volgende:
Christendom is slecht en dat betekent dat alle christenen ook slecht zijn.
Ladidadadaidaidai dus ook.
Ik heb toch altijd m'n kruis mee?quote:
vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:59 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En jij bent vet slim dus jij hebt gelijk![]()
Dus. Opgelost. Slotjequote:
Niet perse. Maar iemand die gelooft in kabouters of elfjes wordt over het algemeen ook niet serieus genomen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:28 schreef SpecialK het volgende:
[..]
he he he ja want gelovigen hebben helemaal niks nuttigs bij te dragen aan de discussie of aan de maatschappij.
Och. Maar die mensen kunnen voor de rest ook heel normaal en best intelligent zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:33 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Niet perse. Maar iemand die gelooft in kabouters of elfjes wordt over het algemeen ook niet serieus genomen.
Daarom zei ik ook; Niet perse.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:35 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Och. Maar die mensen kunnen voor de rest ook heel normaal en best intelligent zijn.
Stel je komt bij de kapper en ze geeft je advies over hoe je je haar het beste zou kunnen doen. Zou je haar dan niet meer serieus nemen als je wist dat ze gelovig was?
Nou dan.
Ah. Maargoed de vragen van het leven zijn sowieso dingen waar je vaker zelf achter moet komen en die bespreek je volgens mij alleen maar met goede vrienden/vriendinnen of als je echt ladderzat bent met die gast die naast je zat aan de bar.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 23:43 schreef zillah666 het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook; Niet perse.![]()
MAAR het is natuurlijk wel zo handig om een eerst schifting te maken. En als die kapster netjes haar diploma heeft, dan zal het wel goed zijn. Maar ik ga haar niet serieus nemen als het gaat over de vragen des levens oid.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |