Nu.nl: http://www.nu.nl/news/107(...)al_in_Landgraaf.htmlquote:Bij een ernstig verkeersongeval in het Limburgse Landgraaf zijn vrijdagavond zeker drie, en mogelijk zelfs meer mensen, om het leven gekomen. Dat meldde de politie.
Het ongeval gebeurde op de N299. Daar reden twee auto's frontaal op elkaar in. Een van de auto's vloog daarna in brand.
Een wrak met inzittenden kwam in een naast de weg gelegen bos terecht. De ravage is groot.
De politie kon nog niet zeggen hoeveel doden en gewonden er precies gevallen zijn, omdat het aantal inzittenden nog onduidelijk is. Alle slachtoffers zitten nog in de wrakken.
Je moet watquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:45 schreef MrBadGuy het volgende:
Heel erg, maar door de TT dacht ik op minstens 10 doden, beetje misleidend..
De TT deed erger vermoeden, verder niet. Elke dode is natuurlijk een te veel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:47 schreef MikeAtTilburg het volgende:
[..]
Je moet watis 3 (of meer) niet genoeg?
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:05 schreef Saskia26 het volgende:
Bij dit vreselijke ongelukt is mijn neef en zijn vriendin om het leven gekomen....hij laat 2 jonge kinderen achter...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Die inwoner van Sittard is je neef, Saskia26?quote:De politie heeft de identiteit van twee van de drie slachtoffers vastgesteld, die vrijdagavond om het leven kwamen bij een verkeersongeval tussen op de Nieuwenhagenerweg in Brunssum. De slachtoffers zijn een 47-jarige inwoonster van Landgraaf en een 40-jarige inwoner van Sittard.
Het slachtoffer uit Landgraaf bestuurde de Citroën Picasso. Het slachtoffer uit Sittard zat achter het stuur van de Opel Vectra. De identiteit van het derde slachtoffer, dat in de Opel Vectra zat, staat nog niet vast. De politie onderzoekt dit nog. Eén van de auto's raakte in brand.
Die ander moet dan toch zijn vriendin zijn geweest?quote:Op zondag 13 mei 2007 15:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.l1.nl/L1NWS/_r(...)e/1_1013/_pid/links4 :
[..]
Die inwoner van Sittard is je neef, Saskia26?
Raar dat ze de identiteit van de tweede inzittende van die Opel Vectra nog niet weten? Saskia weet 't al wel toch, om 't maar cru te stellen?![]()
Ik neem tenminste niet aan dat de neef in de ene auto zat en zijn vriendin in de andere...quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:05 schreef Saskia26 het volgende:
Bij dit vreselijke ongelukt is mijn neef en zijn vriendin om het leven gekomen....hij laat 2 jonge kinderen achter...![]()
![]()
![]()
![]()
Idd. Daarom dus.quote:Op zondag 13 mei 2007 15:42 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Die ander moet dan toch zijn vriendin zijn geweest?
[..]
Ik neem tenminste niet aan dat de neef in de ene auto zat en zijn vriendin in de andere...
Als ik zo een foto van die weg zie dan is het idd vragen om problemenquote:Op zondag 13 mei 2007 13:19 schreef MouseOver het volgende:
Het was weer een tijd goedgegaan
Het is ook een ellendige weg daar. Het wegdek is pas nieuw maar heel hobbelig waardoor het risico op ongelukken flink toeneemt. De bomen die langs de kant staan maken het vervolgens af![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |