Ze zijn inderdaar het hek overgeklommen, en hebben vervolgens op de ramen staan bonzen. De bewoners zaten gezellig te ontbijten en schrokken zich natuurlijk het leplazerus. Ruud is vervolgens naar buiten gekomen en daar hebben ze nog ff mee staan praten, totdat de beveiliging langskwam om ze in te rekenen. Vervolgens zijn ze vastgehouden in de kantine van de productie omdat lokale omroepen in de buurt zaten die het gehoord hadden en ze wilden interviewen. Na een paar uur en een boete van 60,- konden ze weer vertrekken.
Dit is uit eerste hand. V. wil het graag ontkennen want de bewoners hebben immers contact gehad met de buitenwereld
Met dank aan Hummie voor het ontkennen
quote:
op 10-03-1999 om 03:12 PM schreef wouwie het volgende:
waar hebben jullie het over gehad?
hoe bedoel je
Maar ja,"erbij horen" is altijd al erg suf geweest.
EN op zichzelf al een leuk bewijsje dat het weinig tot ZEER weinig oplevert
Die kenny van je die beleeft in SOuthpark ook een grote ontgroening dus pas je plaatje ook maar aan.
No offense taken
Lekker jenever drinken tot je
Echt man, dat waren nog eens tijden
ontgroeningen zuigen, ontgroeners ook!
quote:
op 10-03-1999 om 04:39 PM schreef Cyberbram het volgende:
Alle groten der aarde zijn ooit ontgroend flapdrol.Die kenny van je die beleeft in SOuthpark ook een grote ontgroening dus pas je plaatje ook maar aan.
No offense taken
1. Ik "verander" niets omdat een NEWBIE'tje 't wil.
2. SouthPark heeft dus echt helemaal NIETS
met ontgroeningen te maken.
3. Ik heb mijn ontgroening gelukkig zelf
kunnen regiseren in een ver verleden(HES).
4. Het blijft een trieste actie
No offense taken
Gaby
ennu, maar 6 tientjes boete???? 51KM rijden in de bebouwde kom kost 6 tientjes boete...
geez.. ik denk dat ik daar de boel ga gijzelen en die Mona ritueel ga slachten.. voor een meier of 5 ben je klaar en heb je een leuke dag gehad...
.” Bart moet nog een beetje wennen aan Mona, want hij roept ineens verschrikt uit: “Kijk, er loopt iemand door de tuin!”, om vervolgens te constateren dat het Mona is.
quote:
op 10-03-1999 om 10:12 PM schreef Barbarella het volgende:
Jongens.... we hadden het allemaal mis... het was MONA!!!!.” Bart moet nog een beetje wennen aan Mona, want hij roept ineens verschrikt uit: “Kijk, er loopt iemand door de tuin!”, om vervolgens te constateren dat het Mona is.
Hmm, volgens mocht dat gisteren heemaal niet, Mona door de tuin laten lopen, het was gisteren koe-loze zondag...
EINDHOVEN (ANP) - Veehouders in sterk agrarische regio's als
Noord-Brabant, Friesland en Groningen zien de koeloze zondag
kennelijk niet zitten. Ze hebben er in ieder geval niet massaal aan
meegewerkt, zo blijkt uit een betrekkelijke willekeurige rondgang
over het platteland in de diverse regio's
http://www.planet.nl/news/anp/berichten/ANP031608021.shtml
Ruud waarschijnlijk dus ook niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |