abonnement Unibet Coolblue
  zondag 3 februari 2002 @ 15:13:56 #1
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_3032198
Na ruim 2 jaar stilte komt celine dion in maart terug met haar nieuwe engelstalige album A New Day Has Come. Gelijknamig single zal vanaf 5 februari te beluisteren zijn op de radiostations.

Hier nog wat informatie van the celine screen over het nieuwe album

Included songs on Celine's upcoming album:
-"A New Day Has Come":produced by Walter Afanasieff-one of the most subtle, simplistic songs she's ever recorded.
-"I'm Alive":an uplifting, upbeat song by the"That's The Way It Is" songwriters.
-"Sorry For Love":This is a dance song (written by the Swedish team responsible for recent hits for Jennifer Lopez and others).
-"Nature Boy": With only a piano and Celine's voice, this is a cover of a Nat King Cole hit.
-"Surrender": This is a typical, emotional Celine-style love ballad produced by David Foster.
-"Coulda Woulda Shoulda": Sounds like an upbeat song.
-"Goodbye's The Hardest Word": a sensitive, emotional ballad about a mother's death. Celine decided to record it after 3 years ...and becoming a mother.
-"At Last": a gospel-type song which was originally recorded by Glenn Miller and sung by Etta James

Dit album gaat zeker scoren na 2 jaar komt een van de populairste zangeres terug met nieuw werk,ik ga hem zeker kopen.De nieuwe single a new day has come is erg mooi.

-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
  Moderator zondag 3 februari 2002 @ 15:14:31 #2
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_3032206
Waar komt de info vandaan? Heb je een link?
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_3032297
'De nek' terug? Mag ik ff
Just because you're paranoid doesn't mean they're not after you
  zondag 3 februari 2002 @ 15:17:41 #4
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_3032304
informatie is te vinden op:
Http://www.celine.nl
http://www.celinedion.com/english/rendez-vous_fansites.html
Dan naar the celine screen
-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
pi_3032330
quote:
Op zondag 03 februari 2002 15:17 schreef SHARKYKING het volgende:
informatie is te vinden op:
Http://www.celine.nl
http://www.celinedion.com/english/rendez-vous_fansites.html
Dan naar the celine screen
Bedankt voor de info.
  dinsdag 5 februari 2002 @ 19:30:09 #6
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_3059410
New tracklist for album March 2002

The following tracklist is confirmed by Sony Music Polen:

1. I'm Alive
2. Right In Front Of You
3. Have You Ever Been In Love
3. Rain, Tax (It's Inevitable)
4. A New Day Has Come (radio remix)
6. Ten Days
7. Goodbye's (The Saddest Word)
8. Prayer
9. I Surrender
10. At Last
11 Superlove
12. Sorry For Love
13 Aun Existe Amor
14. The Greatest Reward
15. When The Wrong One Loves You Right
16. A New Day Has Come
17. Nature Boy

-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
  vrijdag 8 maart 2002 @ 22:05:49 #7
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_3431463
Voor de fans:

Tv presentator Ivo Niehe heeft in ' Life and Cooking' verklapt dat Céline zal komen optreden in zijn Tros TV Show (Nederland) ! Wij worden overstroomd door enthousiaste fans die graag in bezit willen komen van (gratis) entreekaarten !
Wij (= Nederlandse celine dion fanclub) hebben inmiddels contact gehad met de TV show en als wij de kaarten in huis ontvangen kun je deze winnen door middel van een prijsvraag ! Zo heeft iedereen gelijke kansen ! Hou deze website dus in de gaten ! Verwacht wordt dat Celine half april in Nederland zal komen.

bron: www.celine.nl

-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
  vrijdag 8 maart 2002 @ 22:47:26 #8
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3432020
Celine is best goed, ik ben benieuwd of de nieuwe cd nog wat hele sterke nummers voortbrengt.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  maandag 18 maart 2002 @ 21:04:05 #9
5324 SHARKYKING
 More than you think you are
pi_3530504
Ik zal even een recensie geven van alle nummers:

I'm alive: 3:30 - dance ****
Een uptempo dansnummer met in het begin geluidseffecten die je niet bij celine zal verwachten,maar het nummer is erg lekker.Celine op een andere manier,maar zeker zo goed

Right In Front Of You: 4:13 - uptempo ballad ****
Een typische celine ballad met haar krachtige uithalen.Is een goed nummer,maar er staan betere op.

Have You Ever Been So In Love: 4:08 - ballad - ****
Alweer een ballad,maar deze is erg mooi.Celine op haar best en een van de beste nummers van de cd.

Rain, Tax (It's Inevitable): 3:25 - POP - ***1/2
Een popnummer met in de eerste nummers vreemde geluidseffechten,heel appart.Maar na 30 sec worden die minder en het ontaardt het nummer een aardig nummer.Maar verleken bij andere nummers valt dit nummer tegen.

A New Day Has Come (radio remix): 4:19 - POP - ****
Niet veel meer over te zeggen,is al bekend bij het grote publiek

Ten Days: 3:37 - POP - *****
Een popnummer met een goede vocale prestatie van celine.Bij dit nummer ga je van zelf bewegen.

Goodbye's (The Saddest Word): 5:19 - uptempo ballad - *****
Een celine ballad over een moeder en de liefde voor haar kind.Dit is de beste ballad van het album en celine is vocal op haar best

Prayer: 5:34 - ballad - ****
Een ballad ala celine(alweer).Een nummer vooral gedragen door celine's stem.Rustige met uithalen.Een van haar betere ballads.

I Surrender: 4:48 - POP - 5/5
Nog niet gehoord,volgens een celine site:
A powerful ballad with a POP music.

At Last: 4:17 - ballad - ***
Dit vind ik het minste nummer van het album.Een track die neigt naar de blues kant.

Sorry For Love: 4:10 - dance - *** 1/2
Een dance nummer die met een goede remix best ver kan komen in het clubcircuit.Het nummer biedt een prettige afwisseling tussen de ballads door.


Aun Existe Amor: 3:52 - ballad -
Nog niet gehoord

The Greatest Reward: 3:29 - uptempo ballad - ****
Alweer een ballad,maar deze kenmerkt zich door een goede combinatie tussen power in celine's stem en het rustige gezang van celine.

When The Wrong One Loves You Right: 3:49 - dance - 5/5
Nog een dance nummer.Dit nummer had net zo goed gezongen kunnen worden door de britney spears,n'syncs.Vind het echter een sterk nummer en het verrast me op een positieve manier.

A New Day Has Come (album version): 5:42 - ballad - **** 1/2
De huidige single in ballad vorm.Het is een rustig nummer geworden,zonder al teveel muziek.Ik vind hem sterker dan de popversie,ik houd wel van dit soort nummers

Nature Boy: 3:45 - ballad - 5/5
Dit nummer vind ik na at last het minste nummer,typisch is dat beide nummer vergelijkbaar met zijn.Celine en een piano maar gezongen op een bluesy manier.Te vergelijken met all the way van haar vorige album,maar dat nummer was echter wel een goed nummer

Algehele conclusie:
Celine is terug met een album die op een zal komen.Het zal verkopen.Het is een album geworden met een mix van popnummers en ballads.De popnummers zijn niet celine's,maar ze brengt het zo dat je ze gaat waarderen en na een paar keer luisteren hoor je het knappen aan de nummers.De ballads zijn wel celine's.Rustig met haar krachtige uithalen.2 nummers vind ik minder geslaagd maar op een aantal van 17 vind ik dat respectabel.Of het album marco borsato gaat verslaan in het aantal verkochte albums valt nog even te bezien,maar celine is terug!!!

-=( Take the way home that leads back to Sullivan Street)=-
pi_7003099
Jaaaaa, we kicken dit topic omhoog en we gaan lyrisch doen!!!

Want Sorry For Love is een BRILJANTE plaat. Dat intro, die effectjes, de muziek, allemaal gewoonweg ! Dit is dance zoals God het bedoeld heeft.

I'm Alive is trouwens ook een lekker nummertje.

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')