abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 mei 2007 @ 02:03:00 #151
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_49809407
Piet loopt z'n tuin in en ziet dat z'n turkse buurman de mat staat uit te kloppen
Vraat Piet belangstellend "Wil ie niet starten?"

Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
pi_49856090
Het is wit en staat in een vaas
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_49856282
quote:
Op dinsdag 22 mei 2007 10:31 schreef ajf het volgende:
Hoe weet je dat een man een kleintje heeft?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is zooo matig, maar ik moest heel hard lachen.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  maandag 28 mei 2007 @ 16:56:15 #154
164018 nijnja
Nimmer alcohol, enkel Fristi
pi_49856461
quote:
Op maandag 28 mei 2007 16:50 schreef rena het volgende:

[..]

Eensch
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
  maandag 28 mei 2007 @ 18:46:28 #155
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_49859893
tvp
pi_49867216
't Is blauw en paars en vrouwen worden er hysterisch van:
SPOILER
Wat krijg je als je een baby in een blender stopt?
SPOILER
Wat is het verschil tussen een doodgeboren baby en een steen?
SPOILER
Wel vrouwen mijden die er ervaring mee hebben, want de ervaring leert dat ze dit soort grappen slecht trekken.
  maandag 28 mei 2007 @ 22:35:43 #157
176916 Karrs
2007-2017
pi_49869183
quote:
Op maandag 28 mei 2007 21:50 schreef Haushofer het volgende:
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Wel vrouwen mijden die er ervaring mee hebben, want de ervaring leert dat ze dit soort grappen slecht trekken.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
  maandag 28 mei 2007 @ 23:09:18 #158
138717 claudius013
- cogito ergo sum -
pi_49870661
quote:
SPOILER
SPOILER
SPOILER
Dit zijn echt de slechtste kutgrappen ooit .....
De 1e regel.....ik denk niet na..... ( _ /)
De 2e regel..ook in gedachten...(=`.`=)
De 3e regel...als iets doms doe (") _ (")
De 4e regel ...vooral als ik iets doms zeg, denk ik niet na(best nixzeggend, al die regels)
  dinsdag 29 mei 2007 @ 10:07:38 #159
48487 Martijn85
XBL: NL NoName
pi_49878852
Wat is het verschil tussen een eik en een massagraf?
SPOILER
Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!
  dinsdag 29 mei 2007 @ 10:24:33 #160
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_49879338
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_49881917
quote:
Op maandag 28 mei 2007 23:09 schreef claudius013 het volgende:

[..]

Dit zijn echt de slechtste kutgrappen ooit .....
Ja, ik meende dat dat de bedoeling van dit topic was
pi_49895264
Een Marokkaan op school:
Meester wat moet ik doen om Nederlander te worden?
meester: "Als jij aan het eind van het schooljaar een 9 gemiddeld voor Nederlands staat ben jij een Nederlander"
Dus die Marokkaan staat aan het eind van het schooljaar een 9 gem. en is dus Nederlander.
Die "Nederlander" helemaal blij naar huis
"Pap ik ben een Nederlander!"
pap: Jongen jij bent geen Nederlander! hoor je dat, denk aan je geloof en je cultuur, ga naar je moeder!
Dus dat ventje naar zijn moeder: "Mam ik ben Nederlander!"
mam: Jij bent GEEN Nederlander! denk aan je geloof en je cultuur ga naar buiten ik wil je even niet meer zien!
Dus die "Nederlander" naar buiten, sjonge jonge ben je nog een 5 minuten Nederlander heb je al ruzie met 2 Marokkanen...
pi_49896094
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 17:27 schreef star01 het volgende:
Een Marokkaan op school:
Meester wat moet ik doen om Nederlander te worden?
meester: "Als jij aan het eind van het schooljaar een 9 gemiddeld voor Nederlands staat ben jij een Nederlander"
Dus die Marokkaan staat aan het eind van het schooljaar een 9 gem. en is dus Nederlander.
Die "Nederlander" helemaal blij naar huis
"Pap ik ben een Nederlander!"
pap: Jongen jij bent geen Nederlander! hoor je dat, denk aan je geloof en je cultuur, ga naar je moeder!
Dus dat ventje naar zijn moeder: "Mam ik ben Nederlander!"
mam: Jij bent GEEN Nederlander! denk aan je geloof en je cultuur ga naar buiten ik wil je even niet meer zien!
Dus die "Nederlander" naar buiten, sjonge jonge ben je nog een 5 minuten Nederlander heb je al ruzie met 2 Marokkanen...
HA-HA
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  dinsdag 29 mei 2007 @ 18:32:39 #164
175985 Silaz
drie bier
pi_49897682
Hehe die is tof
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_49905152
quote:
SPOILER
SPOILER
SPOILER
leg die 2e is uit.. die ander 2 zijn wel goed btw
Ja dit is m denkik echtwel! <-- ik heb het 1m topic!
De cursus rietdekken gaat niet door... Riet is ziek...
Knippermachine! is niet voor gevoelige mensen of epilepsie patienten bedoelt.
pi_49920365
Het is groen en zit op een hek.
SPOILER
Het is groen, zit op een hek en het is geen verf.
SPOILER
pi_49920623
'Stiekem toch' grappen
  woensdag 30 mei 2007 @ 11:29:59 #168
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_49920724
Wat is het laatste dat door het hoofd van een mug vliegt als hij door een krant wordt doodgeslagen?
SPOILER
pi_49921095
Loopt een man in een actractie park te vertellen over achtbanen dat ze zoveel G krachten hebben enzo, totdat iemand er iets van zegt.

pi_49922063
Een sergeant komt vers van de officiersopleiding aan op een Amerikaanse legerbasis in Irak.
Meteen loopt hij geïrriteerd naar een soldaat toe.

"Soldaat!"
"Ja sergeant?"
"Wat doen die kamelen hier?"
"Nou, uhh...Als we zin in sex krijgen, dan zijn die kamelen een goeie uitkomst, Sergeant"
"Dat is ronduit smerig, soldaat! Breng ze weg!"
"Zoals u wilt, sergeant"

Dus die soldaat verkoopt die brave beesten aan een stel Arabieren even verderop en het hele voorval wordt vergeten.

Enkele maanden later, als de verveling begint toe te slaan, komt die sergeant naar dezelfde soldaat toe.
De sergeant heeft al een paar maanden geen sex meer gehad, en hij krijgt langzamerhand last van RSI.

"Soldaat, weet je nog van die kamelen van een paar maanden geleden?"
"Ja, sergeant. Waarom wilt u dat weten?"
"Nou, ik heb wel weer eens zin om mn wormpje uit te laten, zeg maar. Wat heb je met die beesten gedaan?"
"Ik heb ze verkocht aan stel een Arabieren een paar kilometer verder"

Dus 's nachts, als iedereen slaapt, stapt de sergeant in een jeep op weg naar die Arabieren.
Daar aangekomen vraagt ie aan het hoofd(in zn beste Arabisch): "Mag ik even een van de kamelen uitproberen?"
"ja hoor ga je gang"
Eindelijk, even de druk van de ketel, denkt de sergeant, en met een brede glimlacht gaat ie terug naar de basis.

De volgende ochtend komt ie de soldaat weer tegen.
"Soldaat, je had volkomen gelijk. Die kamelen zijn geweldig, ik heb nog nooit zo'n goeie sex gehad."
De soldaat kijkt zijn sergeant aan en zegt: "ik wil niet weten wat u gedaan heeft, maar die kamelen gebruikten we om naar de hoeren te gaan"
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
  woensdag 30 mei 2007 @ 12:08:41 #171
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_49922256
quote:
Op maandag 28 mei 2007 16:50 schreef rena het volgende:

[..]

Ik ook, hij is prachtig!
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_49922467
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 12:02 schreef Bigfoot414 het volgende:
-lolz
!
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_49925079
Het is zwart en als je het omdraait wordt je nat...
SPOILER
pi_49925388
Hoe heet een vlieg zonder vleugels?
SPOILER
Ik support gevallen topclubs!
pi_49925400
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 13:30 schreef CG het volgende:
Het is zwart en als je het omdraait wordt je nat...
SPOILER
En eerst gewoon niet begrijpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')