Laat dat maar aan King Jaap over, bier en tieten olé olé...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ik maar hopen op leven in de brouwerij.
nou, varieteit, het was alleen maar Da Vinci. Ik dacht in het begin de hele tijd dat er een verborgen boodschap in zat die gekraakt moest worden.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:01 schreef Ecila111 het volgende:
Ik vond die flatscreens leuk met een variateit aan afbeeldingen, leuker dan dit.
Ik geloof dat Herma de spullen alweer teruggebracht heeft.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:11 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Gaat Nicolaas nog bonje schoppen nu hij uit de masterbedroom is geknikkerd ?
[afbeelding]
Goede samenwerking..... je brengt elkaar op ideeën.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
En wellicht net dat kleine steuntje in de rug dat Suicide Brian nodig heeft.
Dat ik het ermee eens benquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:07 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier mee? Ken ik niet.....
Ik ging ervan uit dat het de onderkant is die we zien, dat het kleed in z'n geheel rood is.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:12 schreef petraa het volgende:
Leuk zo'n wit kleed op de grond bij die viezerikken.
Hoor ik graag, dank.quote:
Het kleed bij de bank, denk ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:16 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik ging ervan uit dat het de onderkant is die we zien, dat het kleed in z'n geheel rood is.
Ik vind haar zo nog wel te handelen, als ze zo'n hilarische bui heeft mute ik dr.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia is weer erg positief aanwezig, je kunt haar niet missen. Wanneer zetten ze dat mens eindelijk eens een keer stil.
[afbeelding]
Ik zie het nu ook, heel goed over nagedacht.quote:
Proef ik hier enig sarcasme?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:20 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook, heel goed over nagedacht.
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind haar zo nog wel te handelen, als ze zo'n hilarische hysterische bui heeft mute ik dr.
doet me denken aan wat een vriend van mij ooit zei over een meisje:quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia is weer erg positief aanwezig, je kunt haar niet missen. Wanneer zetten ze dat mens eindelijk eens een keer stil.
[afbeelding]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |