Waarom treurig? Omdat je vindt dat het boek meer waard is dan 5 euro, of omdat jij er veel minder voor had kunnen betalen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:28 schreef broer het volgende:
Ik heb hier een ongelezen Brusselmans in de kast staan. Een pagina of zeshonderd dik, gekocht toen hij net uit was. Ik weet niet meer wat ik ervoor betaald heb, maar vanmiddag zag ik dat boek bij De Slegte liggen voor vijf euro. Werd ik toch een beetje treurig van.
Omdat ik vroeger erg graag Brusselmans las. En omdat me vandaag weer eens duidelijk werd dat ik hem niet meer lees. En de rest van Nederland dus ook niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:55 schreef wyccie het volgende:
Waarom treurig? Omdat je vindt dat het boek meer waard is dan 5 euro, of omdat jij er veel minder voor had kunnen betalen?
O, vergeten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:26 schreef Thisbe het volgende:
Hoi broer, waarom ben je me nog niet komen halen? We moeten toch naar dat te gekke feestje van Q?
Biertje in de Blaauwe Hand dan maar?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:31 schreef broer het volgende:
[..]
O, vergeten.
Nou ja, volgend jaar beter.
Je had de warme chocolademelk toch nog niet geprobeerd?quote:
Espresso ook goed? En New Dutch ken ik niet. Waar zit dat?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:37 schreef Thisbe het volgende:
Ja, nou, dan krijg je wel een cappuccino van me in New Dutch.
Nee. En dat is niet voor niets, natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:37 schreef wyccie het volgende:
Je had de warme chocolademlek toch nog niet geprobeerd?
Heb je hun wortelcake/taart wel eens gehad?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:37 schreef Thisbe het volgende:
Ja, nou, dan krijg je wel een cappuccino van me in New Dutch.
O, het wordt een intiem rendez-vous?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:47 schreef Thisbe het volgende:
New Dutch is in de Marikenstraat, zo'n modern 'hip' café. Een van de weinige cafés met goede cappuccino. Geen idee hoe hun espresso is. Maar dat zullen we gaan uitvinden bij een intieme rendez-vous.
Nee. Jij?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:55 schreef Thisbe het volgende:
Ben je een beetje aantrekkelijk broer?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:55 schreef Thisbe het volgende:
Wyccie, bedoel je de wortelcake van New Dutch? Die heb ik nog niet gegeten. Kom jij ook uit nijmegen?
Laten we die espresso dan tegen die tijd een keer doen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:57 schreef Thisbe het volgende:
Ik ben nog zo'n drie jaar mooi, daarna is de rek er wel uit.
Las ik het goed, en ken jij Q? Ik had achter jou geen 'meetingtype' verwacht.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:07 schreef broer het volgende:
Je bedoelt een meeting?
Dat ben ik dan ook niet. Jaren geleden één keertje gedaan, en daar was Q ook. Kennelijk heeft dat nogal indruk gemaakt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 23:11 schreef Thisbe het volgende:
Las ik het goed, en ken jij Q? Ik had achter jou geen 'meetingtype' verwacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |