Nuance: Nou ja, dat men het gelooft, dat is nog tot daaraantoe. Ik bedoel, die hele evolutietheorie en andere zaken die aangedragen worden zijn ook niet zaligmakend, maar, nu ja -- ervan uitgaande dat daadwerkelijk de een of andere PIPO in de LUCHT de hele wereld in elkaar GEKLEID zou hebben, dat die PIPO dan GEËERD zou moeten worden, dat die PIPO dan GERESPECTEERD zou moeten worden, dat die PIPO dan AANBEDEN zou moeten worden, dat gaat toch godverdomme, dat gaat toch ècht godverdomme te vèr! Ik zeg u, als die almachtige God er al is, iets wat mij méér dan HOOGSTENS onwaarschijnlijk lijkt, dan zeg ik u: Het is een volslagen malloot. Een sadist. Volkomen, Incapabel, gestoord, volkomen van de ratten bezeken, wat dan ook. M'n neefje van DRIE had een betere wereld in elkaar gezet. Alsjeblieft zeg! Aan de andere kant zeg ik u, was ik begenadigd met eenzelfde kracht als Hem toegedicht wordt, dan had ik precies hetzelfde gedaan.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."