Een feest, waarop door mij 1 gast genodigd mag wordenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:26 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
[afbeelding]
Niet zomaar een verjaarslijstje.
Bij mij is ook 1 keer mijn fiets gestolen! Dat was ook de eerste keer dat er iets van me gestolen werd.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:00 schreef Lienekien het volgende:
Nou, mijn fiets is weer eens gestolen.
Wat hij zegt.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat men gewoon met hun vingers van andermans spullen afblijft.
JAMAARDATWILJENIET!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:44 schreef Lienekien het volgende:
dan kan ik volgende week op een nieuwe fiets rijden.
Ja, zo werkt dat. Misschien leer ik een keer om dat ding toch ook iedere keer ergens aan vast te zetten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar krijg je dan weer een spiksplinter nieuwe, die er zo hip en nieuw uitziet dat elke dief watertandend voorbij loopt, hopend om een mogelijkheid te zien om die fiets ook weer mee te nemen en er allerhande zaken mee te doen?
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:48 schreef dwerg het volgende:
[..]
JAMAARDATWILJENIET!
Je wil je oude fiets terug.
Gisteren fietste ik door Den Haag en toen wilde een plaatsgenoot van JAM vanuit een rijdende auto een leeg pak frisdrank tussen mijn spaken gooien. Hij miste. Gelukkig. Dus JAM: je mag dood, en alle andere kuthagenezen ook. Dat je het even weet.
Ja maar ik ben verzekerd. Voor bijna 700 euro. Voor die prijs vind je geen oud brik.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:43 schreef broer het volgende:
Je moet gewoon een oud brik aanschaffen. Die stelen ze niet. De laatste keer dat er een fiets van mij is gestolen, is zeker zeven jaar geleden.
Ik heb juist een iets mooiere fiets gekocht, omdat ik denk dat de studentenfietsendieven die wel laten staan. Zij nemen liever een oud brik mee waarvan het slot te openen is door even te rammelen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:43 schreef broer het volgende:
Je moet gewoon een oud brik aanschaffen. Die stelen ze niet. De laatste keer dat er een fiets van mij is gestolen, is zeker zeven jaar geleden.
Nou, nou, die van mij was echt héél echt heel oud, en met twee sloten, en die hebben ze heus wel gestolen, en daarna ook nog een hele lelijke met slechts één maar wel een dik slot. Dus. Ja. Lul niet man!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:43 schreef broer het volgende:
Het helpt ook al als je een kabelslot door het voorwiel en de stangen vastmaakt, zodat ze de fiets niet aan de achterkant op kunnen tillen en er zo mee weglopen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:55 schreef Lienekien het volgende:
Ja, zo werkt dat. Misschien leer ik een keer om dat ding toch ook iedere keer ergens aan vast te zetten.![]()
Nee, hij stond niet vast.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het helpt ook al als je een kabelslot door het voorwiel en de stangen vastmaakt, zodat ze de fiets niet aan de achterkant op kunnen tillen en er zo mee weglopen.
Het beste is om dat slot dan ook nog eens aan een lantaarnpaal of stevig hek vast te maken.
Hij stond pal voor de supermarkt, tussen tig andere fietsen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:10 schreef wyccie het volgende:
Lienekien, je had 'm toch wel ergens neergezet waar het mocht? Anders kan het zijn dat de stadswacht je fiets mee heeft genomen....
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, hij stond niet vast.![]()
[..]
Hij stond pal voor de supermarkt, tussen tig andere fietsen.![]()
Maart vorig jaar had ik mijn sleutel laten zitten in het slot van mijn verzekerde fiets. Dus dit is een verbetering.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Gelukkig is je fiets verzekerd. Dat heb ik na een paar gestolen fietsen ook gedaan. Het kost wat, maar dan slaap je ook een stuk beter. Ik in ieder geval wel.
Waarom treurig? Omdat je vindt dat het boek meer waard is dan 5 euro, of omdat jij er veel minder voor had kunnen betalen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:28 schreef broer het volgende:
Ik heb hier een ongelezen Brusselmans in de kast staan. Een pagina of zeshonderd dik, gekocht toen hij net uit was. Ik weet niet meer wat ik ervoor betaald heb, maar vanmiddag zag ik dat boek bij De Slegte liggen voor vijf euro. Werd ik toch een beetje treurig van.
Omdat ik vroeger erg graag Brusselmans las. En omdat me vandaag weer eens duidelijk werd dat ik hem niet meer lees. En de rest van Nederland dus ook niet.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:55 schreef wyccie het volgende:
Waarom treurig? Omdat je vindt dat het boek meer waard is dan 5 euro, of omdat jij er veel minder voor had kunnen betalen?
O, vergeten.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:26 schreef Thisbe het volgende:
Hoi broer, waarom ben je me nog niet komen halen? We moeten toch naar dat te gekke feestje van Q?
Biertje in de Blaauwe Hand dan maar?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:31 schreef broer het volgende:
[..]
O, vergeten.
Nou ja, volgend jaar beter.
Je had de warme chocolademelk toch nog niet geprobeerd?quote:
Espresso ook goed? En New Dutch ken ik niet. Waar zit dat?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:37 schreef Thisbe het volgende:
Ja, nou, dan krijg je wel een cappuccino van me in New Dutch.
Nee. En dat is niet voor niets, natuurlijk.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 22:37 schreef wyccie het volgende:
Je had de warme chocolademlek toch nog niet geprobeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |