Verdomme. Ik moet minder zuipen. Misschien herinner ik me dan dingen beter. Excuses, Lienekien.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:28 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Verdomme. Ik moet minder zuipen. Misschien herinner ik me dan dingen beter. Excuses, Lienekien.
Het klopt. Ik geef het toe. Ik ben een legende.
Jottem. Aangereden stuk grut. Of wat was het.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:28 schreef JAM het volgende:
Wat ben je weer scherp, Lien.
Lienekien zegt BULL SHIT.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:30 schreef Moon_Bridge het volgende:
[..]
Lienekien zegt. Het is feit. Engel legende. Zo blijkens het is.
't Is èlf mei, hummus.quote:
Ochja, Lienekien zegt wel vaker dingen. Gewoon filteren. Hoppa. Moet je je gewoon niets van aantrekken, meid. Voel me mijn riem onder jouw hart? Voel je hem? Nou?quote:
Ja, maar, Kampen! Daar kom ik weg!quote:
Tegen mij mag je 't wel zeggen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:37 schreef hummus het volgende:
Nou, vandaan dan. Ook goed.
En hoeveel stof je nodig bent voor een broek.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:38 schreef hummus het volgende:
[..]
Mag ik dan ook zeggen dat de winkel los is en de koekjes slof zijn?
Je veinst wereldvreemdheid. Het zal de verveling zijn.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:40 schreef JAM het volgende:
Zeggen ze dat daar ècht? 'De koekje zijn wat slof.' 'Hoeveel stof bent u nodig voor een broek?', is het werkelijk waar? [afbeelding].
quote:An een slinger van de Iessel, leg al eeuwenlang een stad,
waor 't skier is um te leven, nog gien 'ene 't land ef ad.
Al van varre ziej de torens, spiegelend in de Iesselstroom,
't is een spreukien det echt waor is, teunbeeld van een stedendroom
Kampereiland, Bóóómkarke, poorten, Iessel en plantsoen,
bin de trots van elke Kamper, kan ie 't o zo best mee doen
Aj weerumme van de reize, 't eerst de Ni'je toren zien,
klinkt gevullig deur oe ene, mooie stad ie bin van mien.
Want det is Kampen ons mooie Kampen, prenteboek
van 'd olde tied, waor 't ni'je ook wil tieren, old en ni'j
best samen giet.
Dat is die mensen hun taal, JAM.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:43 schreef JAM het volgende:
Kijk, ik geloof het wel, ik kan het me alleen zo moeilijk voorstellen dat die mensen daar met D R O O G E O O G E N elkaar beweren dat de koekjes slof zijn. Ik heb daar moeite mee. Als ik iemand dat zou horen zeggen, dan zou ik heel hard gaan lachen, dan zou ik mijzelf niet meer onder controle hebben, dat zeg ik je eerlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |