Je weet wel, b.v. in een electronicawinkel, waar naast de prijs een paar functies van het product staan vermeld.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:54 schreef GotC het volgende:
Kaartjes? En wat voor producten?
Dan is je klacht hierbij goedgekeurdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:54 schreef TNA het volgende:
[..]
Je weet wel, b.v. in een electronicawinkel, waar naast de prijs een paar functies van het product staan vermeld.
Is het wel eens in je opgekomen dat sommige op het kaartje kijken en informatie kunnen aflezen aan bijv de streepjescode?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:53 schreef TNA het volgende:
Verkopers spreken je altijd aan terwijl ze je in 9 van de 10 keer niet nodig hebt. Goed, die ene keer dat ik ze wel nodig heb stel ik weleens een vraag, b.v. om twee producten te vergelijken. Maar wat doen ze dan? Op het kaartje kijken! Je hoort ze dan al mompelen "Eh.. dat weet ik niet precies.. even kijken hoor..". Als het op het kaartje staat vraag ik het toch niet? En leer eens wat over je producten, dat is je baan!
Klacht: verkopers die op kaartjes kijken die ik zelf ook kan lezen.
Geloof je het zelf?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:59 schreef Trusten het volgende:
Is het wel eens in je opgekomen dat sommige op het kaartje kijken en informatie kunnen aflezen aan bijv de streepjescode?![]()
Nee, maar ze hebben me in een winkel nog nooit wat anders verteld dan wat op het kaartje staat. Er komt nooit nieuwe informatie uit na een blik erop. Als ze me nieuwe informatie geven aan de hand van de streepjescode vind ik het alleen maar netjesquote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:59 schreef Trusten het volgende:
[..]
Is het wel eens in je opgekomen dat sommige op het kaartje kijken en informatie kunnen aflezen aan bijv de streepjescode?![]()
Bullshit.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:59 schreef Trusten het volgende:
[..]
Had je toch mooi gelijk!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:02 schreef Fliepke het volgende:
oh hier dus:
http://en.wikipedia.org/wiki/EAN-13
UPCquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:02 schreef Fliepke het volgende:
oh hier dus:
http://en.wikipedia.org/wiki/EAN-13
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:02 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Bullshit.
Je kunt eraan zien waar het product vandaan komt, wie de fabrikant is en wat het product is. Dat je daar meer informatie uithaalt is erg knap. Als je die code kunt onthouden kun je net zo goed onthouden wat er echt voor je staat.
Scannen is geen kijkenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:05 schreef GotC het volgende:
[..]Klopt. In de AH kan je met de terminal een streepjescode scannen, en dan zie hoeveel er van is, wanneer binnengekomen, wanneer verkocht, waar het vandaan komt etc..
Maar meer info zal er niet achter zitten.
Precies. Ik lees meestal vooraf informatie op internet maar soms bedenk ik in een winkel nog iets wat ik ben vergeten op te zoeken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:05 schreef Viking84 het volgende:
lol idd.
Ik stel m'n vragen niet eens aan verkopers. Als ik ergens een interessant product zie, onthoud ik merk + type en dan zoek ik thuis wel op internet op wat de specs zijn.
Bij laptops vermelden ze meestal niet eens wat voor videokaart erin zit. Verder willen ze mij een flutlaptop met intel celeron processor en een kut videokaart aansmeren. Rot toch lekker op met je zogenaamde deskundigheid
![]()
.
Maarrrr als een verkoper het zou scannen, dan zou er dat gebeurenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:07 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Scannen is geen kijken
Daarnaast staat dat niet op de streepjescode, maar haal je met die streepjescode gegevens op uit een database waar al die onzin in staat.
Niet iedereen heeft zo'n dik salaris als jij.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:10 schreef American_Nightmare het volgende:
Gast die verkopers kijken op kaartjes omdat jij te gierig bent om je spullen te kopen in een speciaalzaak. Je wilt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en dan verwacht je ook nog eens veel service
Neem aan dat je toko's als Norrod, Funprice en Dynabyte bedoelt?). I've got news for you: bij Norrod koop je bijv over het algemeen een goedkopere en betere laptop dan bij Dixons.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:10 schreef American_Nightmare het volgende:
Gast die verkopers kijken op kaartjes omdat jij te gierig bent om je spullen te kopen in een speciaalzaak. Je wilt voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en dan verwacht je ook nog eens veel service
Zijn ook genoeg mensen die eerst naar een speciaalzaak gaan, alles bekijken, urenlang informeren en dan op internet bestellenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:10 schreef American_Nightmare het volgende:
heyquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:08 schreef GotC het volgende:
[..]
Maarrrr als een verkoper het zou scannen, dan zou er dat gebeuren. Bedoel, naar een streepjescode kijken haal je al helemaal niks uit
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |