Afgevallen van de voorselectie:quote:Doel: Gianluca Curci (AS Roma), Andrea Consigli (Sambenedettese) en Emiliano Viviano (Brescia Calcio)
Verdediging: Marco Andreolli (Internazionale), Michele Canini (Cagliari), Giorgio Chiellini (Juventus), Andrea Coda (Udinese), Domenico Criscito (Genoa), Andrea Mantovani (Chievo Verona), Alessandro Potenza (Fiorentina) en Andrea Raggi (Empoli FC)
Middenveld: Alberto Aquilani (AS Roma), Luca Cigarini (Parma), Daniele Dessena (Parma), Andrea Lazzari (Piacenza), Riccardo Montolivo (Fiorentina), Antonio Nocerino (Piacenza), Simone Padoin (Vicenza) en Alessandro Rosina (Torino)
Aanval: Raffaele Palladino (Juventus), Giampaolo Pazzini (Fiorentina), Graziano Pellè (Cesena) en Giuseppe Rossi (Parma).
Ik ben vooral bijzonder geïnteresseerd in Pelle. Ik vond het opmerkelijk dat hij na het WK - 20 niet naar een grote club verkaste en volgens Steef werd hij klaargestoomd voor de Serie A. Tijd voor Pelle om zich definitief in de kijker van een (grote) Serie A club te spelenquote:Op zaterdag 2 juni 2007 19:26 schreef methodmich het volgende:
Alessandro Rosina is anders ook een goede. Kende een mooi seizoen bij Torino, werd als jonkie zelfs clubtopscorer.
Criscito was eigendom van zowel Genoa als Juve, daar Juve enkele jaren terug de helft van zijn rechten kocht en zodoende speelde hij enkele jaren in het jeugdteam van Juve. Vorig seizoen weer basisspeler bij Genoa maar zal volgend seizoen volledig van Juventus zijn maar ik denk dat hij wel uitgeleend zal worden naar een andere Serie A team al weet ik niet wat Juve allemaal precies achterin heeft staan. Was ook een va de beste Serie B verdedigers vorig seizoen en kan ook zijn doelpuntjes meepikken. is wel erg agressief volgens mij maar al met al verwacht men wel veel van deze jongen.quote:Op zondag 3 juni 2007 16:05 schreef methodmich het volgende:
En Domenico Criscito? Eigen speler Genoa of een huurling?
Dat is de enige onbekende naam voor mij. Hoewel, die keeper van Sambenedettese zegt me ook niet zo snel iets.
quote:Azzurrini lose Potenza
Fiorentina defender Alessandro Potenza has been forced to withdraw from Italy’s Under-21 European Championship squad.
The stopper was one of 23 players named by boss Pierluigi Casiraghi for the Holland tournament which kicks off on Sunday.
However, Potenza has suffered a muscle strain which will rule him out of the competition.
Casiraghi is allowed to replace the Viola talent and he’s called in Marco Motta who was already on the stand-by list.
Motta, 21, is highly rated in the peninsula and has just ended a decent campaign with mid-table Udinese in Serie A.
Maar ze hebben Milner dus nog.quote:Bentley voelt zich ineens te moe voor EK
8/6/2007 15:15
Drie dagen voor de start van het toernooi heeft David Bentley zich alsnog afgemeld bij de Engelse bondscoach Stuart Pearce voor het EK Onder-21. De 22-jarige middenvelder van Blackburn Rovers voelt zich bij nader inzien te vermoeid.
Bentley maakte een sterk seizoen door bij Blackburn en werd onlangs zelfs geselecteerd voor de A-ploeg van Engeland. Tijdens de interlands tegen Brazilië en Estland van afgelopen week zat de middenvelder wel op de reservebank, maar kwam hij niet in actie.
Doordat Bentley donderdag pas het besluit nam dat hij niet fit genoeg is voor het EK Onder-21, is bondscoach Pearce niet meer in staat een vervanger op te roepen. De deelnemende ploegen mogen voor de start van het toernooi alleen nog spelers vervangen in het geval van blessures.
Daar naait ie zijn ploeg lekker mee.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:36 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Geen Bentley...
[..]
Maar ze hebben Milner dus nog.
Nocerino staat op de wish-list van Lazio trouwens, zou een goeie aankoop zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:08 schreef Smeich het volgende:
Wat denk je ervan Digger?
Was tijdje terug al ja..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nocerino staat op de wish-list van Lazio trouwens, zou een goeie aankoop zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |