Beerens staat de rest van het toernooi gewoon basis hoorquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:35 schreef Fides het volgende:
Ik hoop dat tegen Belgie spelers als Krul, Bruins, Kruiswijk, Beerens, Janssen en Schilder mogen spelen. Dan kunnen zij ook nog zeggen dat ze een wedstrijd hebben gespeeld.
Doe maar iets van:
Krul; Zuiverloon, vd Struijk, Kruiswijk, Pieters; Bruins, Schilder, Drenthe; Beerens, Janssen, Bakkal.
Doe maar gewoon de beste 11, eventueel rekening houdend met blessures/kaarten, dan raken ze misschien nog op elkaar ingespeeld.quote:Op donderdag 14 juni 2007 14:35 schreef Fides het volgende:
Ik hoop dat tegen Belgie spelers als Krul, Bruins, Kruiswijk, Beerens, Janssen en Schilder mogen spelen. Dan kunnen zij ook nog zeggen dat ze een wedstrijd hebben gespeeld.
Doe maar iets van:
Krul; Zuiverloon, vd Struijk, Kruiswijk, Pieters; Bruins, Schilder, Drenthe; Beerens, Janssen, Bakkal.
alé, nog een geblesseerde speler bij op het lijstje ...quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:30 schreef Heero87 het volgende:
Vermaelen is out voor de rest van het toernooi.![]()
Wat een pech, wat een pech hebben de Rode Duiveltjes toch. Als ze nog de OS halen is het eigenlijk al een half mirakel met die kern.quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:30 schreef Heero87 het volgende:
Vermaelen is out voor de rest van het toernooi.![]()
Ja, erg jammer. Maar ze gaan het wel halen, daar ben ik van overtuigd.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wat een pech, wat een pech hebben de Rode Duiveltjes toch. Als ze nog de OS halen is het eigenlijk al een half mirakel met die kern.
De pers spreekt hier over "de OS zijn bijna binnen" en "Belgie zo goed als zeker geplaatst"quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, erg jammer. Maar ze gaan het wel halen, daar ben ik van overtuigd.
Heb geinformeerd. Waarschijnlijk zijn de tunnels niet open en kan ik gewoon via ingang 3.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:04 schreef MaxPower het volgende:
ik zou overplaatsing aanvragen, het is vast niet uitverkocht en het uitvak is een teringeind omfietsen
De 1-0 tegen Israel was niet zo overtuigend hoorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:23 schreef BonJovi het volgende:
Hoop dat Belgie door gaat , maar ik schat Nederland het hoogste in voor de titel. Ze hebben paar keer met de meeste overtuiging gewonnen. En ze spelen in eigenland, en ik denk dat de Engelse en Italianen wel bang zijn voor Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |