abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50029463
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 11:49 schreef Suijk het volgende:

[..]

Heel moeilijk ja. Op zich gunstig dat je eerst tegen het (op papier) zwakste team van de poule speelt.
Israel is voorin erg sterk en ze schijnen erg fysiek te zijn. Dit Jong Oranje gaat het daar erg moeilijk mee krijgen hoor.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  zaterdag 2 juni 2007 @ 12:17:07 #52
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_50029638
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 12:04 schreef AminBen het volgende:
tvp
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_50029838
Spijtig dat Dembele niet kan meespelen.
pi_50030750
Heb 4 kaartjes voor Portugal-Belgie t.w.v. 20 euro per stuk gekregen
Deze reactie was waarschijnlijk bedoeld om mijn naamsbekendheid te vergroten.
pi_50033293
quote:
Op zaterdag 2 juni 2007 12:08 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Israel is voorin erg sterk en ze schijnen erg fysiek te zijn. Dit Jong Oranje gaat het daar erg moeilijk mee krijgen hoor.
En ze hebben Frankrijk naar huis gespeeld.
pi_50071220
De Belgische beloften hebben alvast aan vertrouwen getankt. In Mechelen wonnen ze met 8-0 van Luxemburg. Doelpunten van Tom De Sutter (3x), Kevin Mirallas (2x), Maarten Martens, Faris Haroun en Guillaume Gillet.
pi_50071564
Ik heb veel verwachtingen van Belgie . Jammer dat jullie gister met de hoogste team net verloren 2-1.
AFC AJAX
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:45:31 #58
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_50164242
Jean-François de Sart, bondscoach van
de Belgische beloften, is niet tevreden over de
voorbereiding op het EK. Vier dagen
voor de start beschikt hij maar over
9 van de 23 spelers uit zijn selectie.

Tien beloften zijn met de A-ploeg in
Finland, vier anderen zijn geblesseerd
of hebben schoolverplichtingen. "Met de
rest kan ik op training alleen aan de
conditie werken. Tactisch trainen gaat
niet, op stilstaande fases nog minder."

"De Nederlandse coach beschikt al drie
weken over zijn voltallige groep en de
Portugezen zijn ook al samen sinds
vorig weekend", klaagt De Sart in HBvL.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_50164657
10 beloftes in de A-plioeg!
  woensdag 6 juni 2007 @ 14:56:00 #60
pi_50164715
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 14:54 schreef Fides het volgende:
10 beloftes in de A-plioeg!
Tja, je moet iets doen als het bij een hele generatie (die voor de huidige lichting) misgelopen is hé ...

Alleen had hij ze nu beter bij de beloften kunnen laten, we liggen er toch uit voor het grote EK ...
pi_50165704
Er zijn nog kaartjes schijnt voor komende zondag, dus misschien dat ik toch nog ga. Dan kan ik tenminste.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_50166179
1. Portugal 9pnt
2. Nederland 4pnt
3. Israel 2pnt
4. België 1pnt
  woensdag 6 juni 2007 @ 17:23:38 #63
pi_50170146
Dubbele beenbreuk voor Colpaert

Het noodlot blijft Steve Colpaert achtervolgen. Steve raakte vanmorgen ernstig gekwetst tijdens een training met de nationale Beloften in Duisburg. In een duel met Guillaume Gillet (AA Gent), brak hij zijn scheen- en kuitbeen. Steve zal meerdere maanden moeten herstellen na deze ernstige kwetsuur.

pi_50170388
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 15:21 schreef Steven184 het volgende:
Er zijn nog kaartjes schijnt voor komende zondag, dus misschien dat ik toch nog ga. Dan kan ik tenminste.
Kaartjes zijn binnen. Iemand die weet of er ergens beelden van jong isreal zijn te vinden?
pi_50177253
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 17:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dubbele beenbreuk voor Colpaert

Het noodlot blijft Steve Colpaert achtervolgen. Steve raakte vanmorgen ernstig gekwetst tijdens een training met de nationale Beloften in Duisburg. In een duel met Guillaume Gillet (AA Gent), brak hij zijn scheen- en kuitbeen. Steve zal meerdere maanden moeten herstellen na deze ernstige kwetsuur.

Wéér een blessure, begint nu wel heel zwaar te worden. De voorbereiding loopt in ieder geval op zijn zachtst gezegd niet ideaal. Ik vrees nu toch voor onze kansen op het EK.
  woensdag 6 juni 2007 @ 20:48:14 #66
pi_50177421
Colpaert is een héél lastige blessure voor de Belgen. Dat was de steunpilaar voor de verdediging. Al helemaal nu bv ook een Kompany niet beschikbaar was.
pi_50177558
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 17:31 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Kaartjes zijn binnen. Iemand die weet of er ergens beelden van jong isreal zijn te vinden?
Ik weet van niks. Israel is toch de grote onbekende. Let vooral op de spitsen Ben Sahar, speler van Chelsea die langzaam wordt gebracht, en Toto Tamuz, een importnigeriaan.

Tamuz heeft vandaag nog gescoord voor het grote Israel (tegen Andorra).

[ Bericht 7% gewijzigd door EnGCatjuh op 06-06-2007 21:22:07 ]
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  donderdag 7 juni 2007 @ 01:44:19 #68
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_50188193
Ik denk aan de hand van mn eigen glazen bol dat dit de eindstand in de poule wordt:

1 Portugal (7, winst tegen Nederland, Israel, gelijk tegen Belgie)
2 Nederland 4 (verlies tegen Portugal, winst tegen Israel, gelijk tegen Belgie)
3 Belgie (3, gelijk tegen Portugal, gelijk tegen Nederland, gelijk tegen Porugal)
4 Israel (1) (gelijk tegen Belgie, verlies tegen Portugal, verlies tegen Nederland)
pi_50193900
quote:
Op woensdag 6 juni 2007 20:51 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Ik weet van niks. Israel is toch de grote onbekende. Let vooral op de spitsen Ben Sahar, speler van Chelsea die langzaam wordt gebracht, en Toto Tamuz, een importnigeriaan.

Tamuz heeft vandaag nog gescoord voor het grote Israel (tegen Andorra).
Ik heb wat beelden weten te bemachtigen, twee wedstrijden en wat van individuele spelers bij hun club. Achterin lijken de centrale verdedigers af en toe een beetje concentratie te verliezen en anticipatie op combinatievoetbal van de aanvallers is niet altijd even sterk. Eigenlijk uit elke aanval waarin goed werd gecombineerd kwam door de verdediging van jong Israel heen. Jammer dat ik geen namen wist en weinig kon herkennen.

Middenveld staan een paar aardige jongens, maar niet super indrukwekkend. Wel weet de aanvallende middenvelder de spitsen vaak goed te bereiken. Mannetje om in de gaten te houden. Rest van het middenvelder is niet meer dan aardig, tenminste wat ik heb gezien. Linksmid toont wel potentieel, al heb iik geen flauw idee wie het is.

Aanval is duidelijk het sterkst bij jong Israel. Mannen als Arbeitman,. Itzhaki, Ben Sahar en Toto Tamuz zijn zeer gevaarlijk. En dan laten ze iemand als Shechter nog thuis. Overigens bedenk ik me nu dat het heel goed kan dat Arbeitman achter de spitsen speelde en de spitsen goed wist te bereiken, maar daar durf ik mijn hand niet voor in het vuur te steken. Maar Ben Sahar heb ik uiteraard beelden van gezien. Goede spits, toch wel een aardig killerinstinct en heel lastig van de bal te krijgen als hij eenmaal in beweging is. Toto Tamuz heeft veel gescoord en gister ook weer bij Israel. Toch mis ik bij zijn doelpunten een echt killerinstinct, het lijk of zijn schoten niet met volle overtuiging van zijn voet afkomen. Toch is zijn snelheid, en vooral zijn startsnelheid, vrij indrukwekkend. Itzhaki heb ik het minst van gezien, maar wat ik heb gezien zag er niet heel verkeerd uit. Toch wil ik geen overhaaste conclusies trekken, want met zo weinig beelden kan en mag je iemand niet echt beoordelen.

Ik denk dat Nederland het heel lastig gaat krijgen, vooral achterin. Wanneer Nederland echter goed naar voren voetbalt en snel combineert in de voorste linie dan zie ik de wedstrijd positief tegemoet. Maar jong Israel is niet te onderschatten.
pi_50196134
Ik denk dat je gelijk hebt ja. Ik heb nog geen beelden gezien, maar van wat ik gehoord heb, klopt dat met jouw conclusie. De sleutel zal dan liggen achterin bij de driehoek met centrumverdedigers en verdedigende middenvelder (Donk, Vlaar en Maduro?). Als het daar goed loopt, moet Israel wel te verslaan zijn.
pi_50198134
Donk speelde zeer goed als verdedigende middenvelder tegen Polen. Maarja dan moet je met Vlaar / Kruiswijk spelen achterin, allebei geen echt mannetjesputters.
pi_50199290
Ik hoop dat dit toernooi de revanche van Hedwiges wordt...
  donderdag 7 juni 2007 @ 19:16:32 #73
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50211131
Morgen naar de training en zondag naar de westrijd
  vrijdag 8 juni 2007 @ 10:21:24 #74
128088 Masanga
Hakuna matata!
pi_50229590
Nationale beloften likken wonden
do 07/06/07 - De 22 beloften zijn eindelijk samen. Met de late aankomst van Marouane Fellaini is de kern compleet. Zondagavond begint het EK voor België. Thomas Vermaelen is de enige speler die onzeker is voor de wedstrijd tegen Portugal.
Brussels-speler Steve Colpaert (foto) liep woensdag op training een dubbele beenbreuk op. (PhotoNews) "De operatie is erg goed verlopen", legt chirurg Kris Van Crombrugge uit. "Mooier kan een breuk niet zijn, er was geen enkele verplaatsing."

"Dat zal de duur van de onbeschikbaarheid gevoelig verminderen. Ik zou zeggen tussen twee à drie maanden. Steve wil zo snel mogelijk aan de revalidatie beginnen."

"Hij hoopt om op zaterdag 16 juni de Belgen te kunnen aanmoedigen. Dan spelen we tegen Nederland in Heerenveen." Vermaelen is nog onzeker voor zondagThomas Vermaelen (Ajax) liep met de Rode Duivels in Finland een simpele kneuzing boven de achillespees op. Hij is de enige speler die onzeker is voor de allereerste wedstrijd, tegen Portugal.

Stijn De Smet (lies) en Kilian Overmeire (adductoren) zijn allebei net op tijd weer fit.

Overigens vermoed ik dat De Smet (van Cercle ) ,net zoals in de kwalificatiewedstrijden waarin hij veel cruciale doelpunten maakte en in de voorbereidingswedstrijden, als titularis start naast De Mul (Miraillas en De Sutter op de bank). De Sutter speelt ook bij Cercle, en weegt enorm op een verdediging (met zijn pressing heeft hij het ook al een pak ervaren verdedigingen in België knap lastig gemaakt). Alleen is hij nog niet zo koelbloedig voor de goal en speelde hij vorig jaar nog in derde (wat een achterstand kan betekenen ivm anderen die nu al over veel ervaring beschikken in vb Champions League)
When all things seem to end, the future still remains..
pi_50231074
quote:
Donk verlaat trainingskamp Jong Oranje
Geschreven door Matthijs van Laar op vrijdag, 8 juni om 10:43

Ryan Donk heeft het trainingskamp van Jong Oranje tijdelijk verlaten wegens ‘trieste familieomstandigheden’. De verdediger van AZ zal vandaag hoe dan ook niet meetrainen met de groep van bondscoach Foppe de Haan.

Later op de dag zullen Donk en zijn familie bepalen of hij komende zondag in actie kan komen tegen Israël. Deze wedstrijd geldt voor Jong Oranje als de opening van het toernooi.

Mocht Donk er niet bij zijn tijdens de opening van het Europees kampioenschap onder de 21 jaar, dan zal zijn plaats naar verwachting worden ingenomen door Willem II-speler Frank van der Struik.
Oei oei oei.... Als Donk niet kan spelen zondag is dat een heel groot gemis.
Wel een pechvogel die Donk, gemiste penalty, eigen doelpunt, nu dit... sterkte knul.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')