Israel is voorin erg sterk en ze schijnen erg fysiek te zijn. Dit Jong Oranje gaat het daar erg moeilijk mee krijgen hoor.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 11:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Heel moeilijk ja. Op zich gunstig dat je eerst tegen het (op papier) zwakste team van de poule speelt.
quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:04 schreef AminBen het volgende:
tvp
En ze hebben Frankrijk naar huis gespeeld.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 12:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Israel is voorin erg sterk en ze schijnen erg fysiek te zijn. Dit Jong Oranje gaat het daar erg moeilijk mee krijgen hoor.
Tja, je moet iets doen als het bij een hele generatie (die voor de huidige lichting) misgelopen is hé ...quote:Op woensdag 6 juni 2007 14:54 schreef Fides het volgende:
10 beloftes in de A-plioeg!
Kaartjes zijn binnen. Iemand die weet of er ergens beelden van jong isreal zijn te vinden?quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:21 schreef Steven184 het volgende:
Er zijn nog kaartjes schijnt voor komende zondag, dus misschien dat ik toch nog ga. Dan kan ik tenminste.
Wéér een blessure, begint nu wel heel zwaar te worden. De voorbereiding loopt in ieder geval op zijn zachtst gezegd niet ideaal. Ik vrees nu toch voor onze kansen op het EK.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dubbele beenbreuk voor Colpaert
Het noodlot blijft Steve Colpaert achtervolgen. Steve raakte vanmorgen ernstig gekwetst tijdens een training met de nationale Beloften in Duisburg. In een duel met Guillaume Gillet (AA Gent), brak hij zijn scheen- en kuitbeen. Steve zal meerdere maanden moeten herstellen na deze ernstige kwetsuur.
![]()
![]()
Ik weet van niks. Israel is toch de grote onbekende. Let vooral op de spitsen Ben Sahar, speler van Chelsea die langzaam wordt gebracht, en Toto Tamuz, een importnigeriaan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:31 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Kaartjes zijn binnen. Iemand die weet of er ergens beelden van jong isreal zijn te vinden?
Ik heb wat beelden weten te bemachtigen, twee wedstrijden en wat van individuele spelers bij hun club. Achterin lijken de centrale verdedigers af en toe een beetje concentratie te verliezen en anticipatie op combinatievoetbal van de aanvallers is niet altijd even sterk. Eigenlijk uit elke aanval waarin goed werd gecombineerd kwam door de verdediging van jong Israel heen. Jammer dat ik geen namen wist en weinig kon herkennen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik weet van niks. Israel is toch de grote onbekende. Let vooral op de spitsen Ben Sahar, speler van Chelsea die langzaam wordt gebracht, en Toto Tamuz, een importnigeriaan.
Tamuz heeft vandaag nog gescoord voor het grote Israel (tegen Andorra).
Oei oei oei.... Als Donk niet kan spelen zondag is dat een heel groot gemis.quote:Donk verlaat trainingskamp Jong Oranje
Geschreven door Matthijs van Laar op vrijdag, 8 juni om 10:43
Ryan Donk heeft het trainingskamp van Jong Oranje tijdelijk verlaten wegens ‘trieste familieomstandigheden’. De verdediger van AZ zal vandaag hoe dan ook niet meetrainen met de groep van bondscoach Foppe de Haan.
Later op de dag zullen Donk en zijn familie bepalen of hij komende zondag in actie kan komen tegen Israël. Deze wedstrijd geldt voor Jong Oranje als de opening van het toernooi.
Mocht Donk er niet bij zijn tijdens de opening van het Europees kampioenschap onder de 21 jaar, dan zal zijn plaats naar verwachting worden ingenomen door Willem II-speler Frank van der Struik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |