abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49691165
quote:
Op woensdag 23 mei 2007 16:33 schreef koningdavid het volgende:
Eigenlijk hadden wij ook al onze a-internationals moeten vragen.
Robben en Sneijder mogen gewoon spelen op dit toernooi.
Maar het is toch een beetje verschillend. Dembele, Fellaini, Martens, De Mul, Vertonghen, Haroun zijn jongens die eigenlijk nog maar net komen piepen bij de A-selectie en die zelfs een groot deel van (of heel) de kwalificatiecampagne voor het beloften-EK hebben meegespeeld, zij hebben dus mee aan die kwalificatie gewerkt.

Terwijl het bij Robben en Sneijder toch al jaren geleden is dat ze bij de beloften gespeeld hebben, als ze dat al ooit gedaan hebben.
pi_49691229
Daar heb je wel gelijk in ja. België mag van mij tweede worden in de poule. Moet ook makkelijk te doen zijn, talent zat.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_49692330
Robben is nog geblesseerd ook

Maar goed, ik zeg Nederland en België op 1 en 2, komen we ook allebij op de Olympische Spelen.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_49692946
quote:
Op woensdag 16 mei 2007 20:32 schreef MaxPower het volgende:
Kaartjes voor NL - POR en de FINALE
Heb er zin in. Hopelijk net zo'n leuk toernooi als het WK twee jaar terug. Nederland moet deze poule wel kunnen winnen.
pi_49831700
De Belgen trouwens gisteren met een veredeld B-elftal 2-2 gelijkgespeeld in en tegen Marokko.
  zondag 27 mei 2007 @ 22:09:07 #31
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_49834060
Hmmmmmmmmmmmmmmmm
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_49879874
De Belgische selectie:

Doel : Logan Bailly, Frank Boeckx en Michaël Cordier.

Verdediging : Laurent Ciman, Steve Colpaert, Guillaume Gillet, Nicolas Lombaerts, Landry Mulemo, Sebastien Poccognoli, Sepp De Roover en Jan Vertonghen.

Middenveld : Jonathan Blondel, Marouane Fellaini, Faris Haroun, Maarten Martens, Killian Overmeire, Anthony Vanden Borre, Thomas Vemaelen en Axel Witsel.

Aanval : Tom De Mul, Stijn De Smet, Tom De Sutter, Kevin Mirallas.

[ Bericht 4% gewijzigd door Heero87 op 29-05-2007 20:17:45 ]
pi_49879924
Toch wel redelijk wat onbekende namen (voor mij dan). Hoe sterk schat je ze in, Heero?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_49879952
Een goede afvaardiging van Belgie zeg. (met name dat middenveld) Wordt Vertonghen als verdediger gezien en Vermaelen als middenvelder?
That's all folks!
pi_49880259
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 10:45 schreef Suijk het volgende:
Toch wel redelijk wat onbekende namen (voor mij dan). Hoe sterk schat je ze in, Heero?
Er zijn toch een hoop spelers met wat ervaring. En ze vormen een heel sterk blok, ook niet onbelangrijk. Bij mijn weten hebben ze de afgelopen drie jaar slechts één officiële wedstrijd verloren (de play-off tegen Oekrainë, waar ze in de laatste minuut alsnog het vorige EK misten). En dat terwijl ze toch tegen sterke landen als Spanje, Servië, Griekenland, Ierland, Oekraïne speelden.

Volgens mij zijn ze zeker in staat om de halve finale te halen, maar het Portugal en Nederland zijn natuurlijk sterke tegenstanders.
pi_49880626
Net als Nederland heeft België geen echte spits hè? Of valt dat wel mee?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_49881972
Kan je toch een prima team van maken. Doet in kwaliteit niet onder voor het Nederlandse team denk ik. Tuurlijk, ze hebben enkele onbekende namen, maar denk je dat ze in Belgie of Portugal wakker liggen van Pieters, Rigters, Janssen, Schilder, Jong-a-Ping en vd Struijk? Spelers als Martens, Felliani, Haroun, Vermaelen, Pocognoli en de Mul zijn wel zeer goed voor U21-teams.
pi_49882085
Dat is ook zo maar als we Robben ofzo hadden is het al een stuk anders he
AFC AJAX
pi_49882136
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 11:37 schreef Fides het volgende:
Kan je toch een prima team van maken. Doet in kwaliteit niet onder voor het Nederlandse team denk ik. Tuurlijk, ze hebben enkele onbekende namen, maar denk je dat ze in Belgie of Portugal wakker liggen van Pieters, Rigters, Janssen, Schilder, Jong-a-Ping en vd Struijk? Spelers als Martens, Felliani, Haroun, Vermaelen, Pocognoli en de Mul zijn wel zeer goed voor U21-teams.
klopt. Ik twijfel dan ook ten zeerste over de titelkansen van Oranje. Ik vermoed dat Italië met de eer gaat strijken.
pi_49894368
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 10:55 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Er zijn toch een hoop spelers met wat ervaring. En ze vormen een heel sterk blok, ook niet onbelangrijk. Bij mijn weten hebben ze de afgelopen drie jaar slechts één officiële wedstrijd verloren (de play-off tegen Oekrainë, waar ze in de laatste minuut alsnog het vorige EK misten). En dat terwijl ze toch tegen sterke landen als Spanje, Servië, Griekenland, Ierland, Oekraïne speelden.

Volgens mij zijn ze zeker in staat om de halve finale te halen, maar het Portugal en Nederland zijn natuurlijk sterke tegenstanders.
Kevin Mirallas vind ik altijd een goede speler. Benieuwd wat die gaat klaar maken!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_49895497
Dembele kan toch niet anders dan de revelatie van het tournooi worden Baal ervan dat dat geen nederlander is, wat een topper wordt dat.
pi_49902106
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 17:33 schreef El_Bassie het volgende:
Dembele kan toch niet anders dan de revelatie van het tournooi worden Baal ervan dat dat geen nederlander is, wat een topper wordt dat.
Maar Dembele is er niet bij. Blijkbaar wilde de bondscoach geen risico nemen m.b.t. zijn blessure.
pi_49910588
Yulu-Matondo valt nu ook af en wordt vervangen door Sepp De Roover.
pi_49911593
Kan nog wel eens lastig worden voor Nederland. België heeft ook een sterkte selectie en Portugal doet het bijna altijd goed op jeugdtoernooien.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_49917160
De poule moet Nederland wel door kunnen komen. En dus plaatsen ze zich dan voor de OS. Zou erg leuk zijn. Ik denk dat Portugal en Nederland doorgaan in deze poule.

Ik kijk vooral uit naar de wedstrijd tegen België. Eindelijk weer een wedstrijd tegen onze zuiderburen die ergens om gaat
pi_49919090
Portugal heeft ook weer traditioneel een fantastisch team. Nederland gaat het echt moeilijk krijgen in deze poule, zeker met het spel dat ze nu spelen.
pi_49919104
quote:
Op dinsdag 29 mei 2007 23:30 schreef Heero87 het volgende:
Yulu-Matondo valt nu ook af en wordt vervangen door Sepp De Roover.
Rechtsback voor een spits?
pi_50028917
Selectie Portugal:
quote:
Doel: João Botelho (Santa Clara), Paulo Ribeiro (FC Porto), Ricardo Batista (Fulham)

Verdediging: Semedo (Cagliari), Amoreirinha (Estrela Amadora), Rolando (Belenenses), Antunes (Paços Ferreira), João Pereira (Gil Vicente), José Gonçalves (Heart of Midlothian), Manuel Da Costa (PSV), Miguel Veloso (Sporting Lissabon)

Middenveld: Filipe Oliveira (Marítimo), Manuel Fernandes (Everton), Organista (Pontevedra), João Moutinho (Sporting Lissabon), Paulo Machado (União Leiria), Ruben Amorim (Belenenses)

Aanval: Ricardo Vaz Té (Bolton Wanderers), Nani (Sporting Lissabon), Yannick Djaló (Sporting Lissabon), Hugo Almeida (Werder Bremen), João Moreira (Valencia), Silvestre Varela (Vitória)
Nani natuurlijk nu de meest indrukwekkende naam na zijn transfer naar Man Utd. Middenvelder João Moutinho is ook een topper, net als Manuel Fernandes.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_50029052
quote:
Op woensdag 30 mei 2007 10:44 schreef EnGCatjuh het volgende:
Portugal heeft ook weer traditioneel een fantastisch team. Nederland gaat het echt moeilijk krijgen in deze poule, zeker met het spel dat ze nu spelen.
Heel moeilijk ja. Op zich gunstig dat je eerst tegen het (op papier) zwakste team van de poule speelt.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  zaterdag 2 juni 2007 @ 12:04:17 #50
159022 AminBen
El Maestro
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')