abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49474983
Ik ben heel verbaasd dat er op scholen ook voor verjaardagen enzo geknutseld wordt. Nou moet ik zeggen dat ik zelf eigenlijk alleen in de bovenbouw sta. Daar gebeurt het dus niet bij ons. Ik ga toch eens aan mijn collega's in de onderbouw vragen of zij dat wel doen.
pi_49482846
Bij mij op school (basisschool groep 4/5) is wel geknutseld voor moederdag, en niet te zuinig ook. Een zelfgeregen kralenketting, een beschilderd houten doosje met stickers erop en een zelfgemaakt verhaaltje/versje.
pi_49493671
quote:
Op donderdag 17 mei 2007 12:40 schreef sombie het volgende:
Ik ben heel verbaasd dat er op scholen ook voor verjaardagen enzo geknutseld wordt. Nou moet ik zeggen dat ik zelf eigenlijk alleen in de bovenbouw sta. Daar gebeurt het dus niet bij ons. Ik ga toch eens aan mijn collega's in de onderbouw vragen of zij dat wel doen.
bij ons alleen bij de kleuters.....
uit een aspergernest
pi_49526371
Wat een prachtige knutselwerkjes!
Moonah, geweldig Thiesshirt!!

Ik heb een dvdtje gekregen van Kruistocht in Spijkerbroek en heb de hele dag door kusjes en knuffels van Amber gekregen maar die krijg ik elke dag
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')