Alsof dat om half acht op de A1 bij Hilversum/Laren wat uitmaaktquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:58 schreef wise het volgende:
hij stopte toch wel op de vluchtstrook hoop ik
Het is idd een dax,quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:01 schreef DoimeN het volgende:
Is dat een monkey dax ofzo? Die dingen zijn ook veel te klein, ik had je waarschijnlijk ook aangereden![]()
Ik kan het jumpen wel ff vergeten denk ikquote:
Hij was aangereden weet je nogquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:04 schreef LudoSanders het volgende:
Tip voor de volgende keer als je een foto maakt, hou de camera ff stil.
Hij heeft toch niet acuut parkinson gekregen?quote:
volgende keer dat ik met 45 in een auto duik, zal ik een statief gebruikenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet acuut parkinson gekregen?
Houd jij nou maar je gore vuile vieze kankerbek met je kankertomos stom kankerkind kankerdeteringquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een stuk beter dan dat doorgerotte stuk staal waar jij op reed
Sarcasm LOLquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet acuut parkinson gekregen?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Houd jij nou maar je gore vuile vieze kankerbek met je kankertomos stom kankerkind kankerdetering![]()
Verzekering tegen partij vergoed alles,quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:18 schreef Barbaaf het volgende:
Zonde van zo'n mooie nieuwe brommert (scooters, brommers
) . Ik neem aan dat de verzekering van de automobilist alles vergoedt? Zelf nog een beetje heel gebleven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |