Zoals wij al zeidenquote:Op zondag 20 mei 2007 19:02 schreef JohannesPaulus het volgende:
Bedankt voor de reacties.
Ik heb het inmiddels opgelost:
// ini_set('error_reporting', E_ALL);
![]()
Makkelijk: Ja, handig: Nee.quote:Op zondag 20 mei 2007 19:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Zoals wij al zeiden
Misschien makkelijk om in je PHP pagina error_reporting(E_ALL); neer te zetten, en standaard te commenten, en wanneer je wil debuggen de comment weghalen
Dan natuurlijk wel de error_reporting een toontje lager zetten in je PHP.ini
quote:Op zondag 20 mei 2007 19:04 schreef JortK het volgende:
[..]
Zoals wij al zeiden :Y
Misschien makkelijk om in je PHP pagina error_reporting(E_ALL); neer te zetten, en standaard te commenten, en wanneer je wil debuggen de comment weghalen
Dan natuurlijk wel de error_reporting een toontje lager zetten in je PHP.ini :Y
1 2 3 | if (isset($_GET['debug'])) error_reporting(E_ALL); ?> |
Klopt Jera, maar er zou toch ook een andere manier moeten zijn om plaatjes te kunnen resizen in PHP zonder al te veel geheugen te gebruiken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:32 schreef JeRa het volgende:
[..]
Via een externe editor misschien wel (ImageMagick bijvoorbeeld). Het probleem met afbeeldingen van 2-4MB (JPEGs?) is dat de raw pixel info véél groter is dan het bestand zelf. Dan kom je al gauw aan de 20MB, maar door een ander programma binnen PHP aan te roepen omzeil je dat
Misschien tussendoor de boel flushen?quote:Op zondag 20 mei 2007 21:00 schreef Chandler het volgende:
[..]
Klopt Jera, maar er zou toch ook een andere manier moeten zijn om plaatjes te kunnen resizen in PHP zonder al te veel geheugen te gebruiken.
Want als ik 3MB foto wil lezen ben ik toch max 3*8=24MB aan geheugen nodig? zou je denken?
Ik heb 32MB geheugen toegeschreven aan het script maar nog krijg ik een geheugen fout
volgens mij pakt ie dan alles van 14 dagen voor de datum van vandaag, dus het verleden in, ik moet de toekomst in.quote:
dan krijg ik een fout , => bestaat dat wel?quote:Op zondag 20 mei 2007 23:14 schreef JortK het volgende:
WHERE aankomstdatum => DATE_SUB dan ?
Probeer >= eens ipv =>quote:Op zondag 20 mei 2007 23:22 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
dan krijg ik een fout , => bestaat dat wel?![]()
Ik heb m aangepast hij moet andersom staan het word laatquote:Op zondag 20 mei 2007 23:22 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
dan krijg ik een fout , => bestaat dat wel?![]()
zoals je kon zien stond dat al in mijn query die ik al had , en die pakt alles na 14 dagen na de datum van vandaag. ik moet tot 14 dagen hebben.quote:
Haha ben lekker aan het deven. Moet eingelijk nog ff weten hoe ik de stand van de zon op een plaatje laat zien maar dat komt later wel eerst andere dingenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:23 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb m aangepast hij moet andersom staan het word laat
EDIT: WyriHaximus is zo te zien nog wel wakker
Ow heh niet eens gelezenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:24 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
zoals je kon zien stond dat al in mijn query die ik al had , en die pakt alles na 14 dagen na de datum van vandaag. ik moet tot 14 dagen hebben.![]()
nope gewoon 0000-00-00 formaat zeg maarquote:Op zondag 20 mei 2007 23:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ow heh niet eens gelezen, zag dat je foutje had en dacht hij moet dat niet anders om
. Ff kijken er naar.
EDIT: Is het field een UNIXTIMESTAMP of niet?
Mocht het een UNIXTIMESTAMP zijn dan kan je zoiets doen ena nders moet je ff converters toevoegenquote:Op zondag 20 mei 2007 23:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ow heh niet eens gelezen, zag dat je foutje had en dacht hij moet dat niet anders om
. Ff kijken er naar.
EDIT: Is het field een UNIXTIMESTAMP of niet?
1 |
Ow erhm secquote:Op zondag 20 mei 2007 23:32 schreef broodmonkeh het volgende:
[..]
nope gewoon 0000-00-00 formaat zeg maar
Ow oops:quote:Op zondag 20 mei 2007 23:44 schreef broodmonkeh het volgende:
bedankt! ik krijg alleen deze error:
Unknown column 'UNIX_TIMESTAMP' in 'where clause'
1 |
Npquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |