Vraag dan alleen niet hoe de layout er uit ziet ...quote:Op zaterdag 19 mei 2007 08:46 schreef Roönaän het volgende:
Als je editors als TinyMCE erin zet (zoals het pm-systeem) kunnen mensen naar hartelust copy & pasten vanuit word meen ik.
Sowieso moet je de html uit zo'n rte filteren, dus wat dat betreft maakt dat niet al te veel uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Vraag dan alleen niet hoe de layout er uit ziet ...
Word heeft de neiging totaal klote html te genererenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb het nog een keer moeten doen dat de html niet gefilterd werd want dat wouden ze. Ze snapten alleen niet dat de hele layout verneukt werd dan.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:23 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Sowieso moet je de html uit zo'n rte filteren, dus wat dat betreft maakt dat niet al te veel uit.
TinyMCE heeft een optie om Word-code op te schonenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 09:20 schreef WyriHaximus het volgende:
Vraag dan alleen niet hoe de layout er uit ziet ...
Word heeft de neiging totaal klote html te genererenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Weet ik, werkte toen der tijd niet echt lekkerquote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:48 schreef Xcalibur het volgende:
[..]
TinyMCE heeft een optie om Word-code op te schonenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Via een externe editor misschien wel (ImageMagick bijvoorbeeld). Het probleem met afbeeldingen van 2-4MB (JPEGs?) is dat de raw pixel info véél groter is dan het bestand zelf. Dan kom je al gauw aan de 20MB, maar door een ander programma binnen PHP aan te roepen omzeil je datquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:22 schreef Chandler het volgende:
Klein vraagje m.b.t. het geheugen gebruik van PHP icm GD.
Is het mogelijk om afbeeldingen van 2-4MB te resizen zonder daarvoor meer dan 20MB geheugen voor te gebruiken?
1 2 3 4 5 6 | $sql = "SELECT SUM(Prijs) FROM lijst AS stats"; $query = mysql_query($sql); $row = mysql_fetch_assoc($query); echo $row["stats"]; ?> |
1 2 3 4 5 6 | $sql = "SELECT SUM(Prijs) FROM lijst AS stats"; $query = mysql_query($sql); $row = mysql_fetch_assoc($query); echo $row; ?> |
ALTER TABLE tbl AUTO_INCREMENT = 100;quote:Op woensdag 16 mei 2007 15:58 schreef mschol het volgende:
[..]
met truncate?
helaas, dan wordt hij niet gereset... (iig niet bij mij..)
argh.. crap...
[..]
http://dev.mysql.com/doc/refman/4.1/en/truncate.htmlom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
print_r($row) geeftquote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:22 schreef JeRa het volgende:
@qu63
Doe eens een print_r($row)? Een server error 500 krijg je alleen als er iets heel goed fout is gegaan, zoals PHP die crasht bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 19 mei 2007 22:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
ALTER TABLE tbl AUTO_INCREMENT = 100;
of 0 dus ipv 100om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik had het met secetaresses enzo die direct vanuit word plaktequote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:16 schreef Xcalibur het volgende:
Ik heb er wel goede ervaringen mee, hoewel ik dingen vanuit Word meestal voor de zekerheid effe door notepad haalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Idd binnen PHP lukt je dat niet, tenzij je een system call uitvoerd of een andere server aan gaat reopen. Je kunt wel met ini_set je max geheugen aanpassen. (Mits je host het toelaat.) En dan kan je wel veel meer gebruikenquote:Op zaterdag 19 mei 2007 17:32 schreef JeRa het volgende:
[..]
Via een externe editor misschien wel (ImageMagick bijvoorbeeld). Het probleem met afbeeldingen van 2-4MB (JPEGs?) is dat de raw pixel info véél groter is dan het bestand zelf. Dan kom je al gauw aan de 20MB, maar door een ander programma binnen PHP aan te roepen omzeil je datom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jazeker. Je kunt hiervoor imagemagick voor gebruiken. Standaard geinstalleerds op de meeste webhosts. Het commando waarmee je dit doet heet convert. Dit commando geef je als eerste parameter de bestandsnaam door, daarna een optie met een of meerdere parameters. Met -modulate kun je doen wat jij wiltquote:Op zondag 20 mei 2007 00:47 schreef cygnusx het volgende:
Is het met php mogelijk om de Hue aan te passen van een plaatje (zie photoshop: image->adjustments->hue/saturation),
hiermee kun je het kleurenplallet doordraaien waardoor je van blauw rood of whatever kunt maken e.d.
Ik heb er al wel eens mee ge-expirimenteerd, maar helaas zonder geruststellend resultaat.
Het betreft een linux bak, dus als laatste hoop zou het ook met een extern command line programma mogen...
ik gok dat er een foutje zit in $retquote:Op zondag 20 mei 2007 16:59 schreef JohannesPaulus het volgende:
Ik krijg de volgende error:
Notice: Only variable references should be returned by reference in /home/bla/public_html/script-directory/include/library/htmlMimeMail.php on line 404
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Volgens mij heeft het iets met "zend optimizer en php 4.4" te maken maar mijn host gebruikt zend optimizer 3+ dus daar kan het niet aan liggen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, thxom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
REGEL 404, 405 en 406 van het bestand htmlMimeMail.php:
return $ret;
}
}
Je weet wat het verschil is tussen een notice en een error? En dat mocht je hulp nodig hebben je wel wat meer code zult moeten posten?quote:Op zondag 20 mei 2007 16:59 schreef JohannesPaulus het volgende:
Ik krijg de volgende error:
Notice: Only variable references should be returned by reference in /home/bla/public_html/script-directory/include/library/htmlMimeMail.php on line 404
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Volgens mij heeft het iets met "zend optimizer en php 4.4" te maken maar mijn host gebruikt zend optimizer 3+ dus daar kan het niet aan liggen. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, thxom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
REGEL 404, 405 en 406 van het bestand htmlMimeMail.php:
return $ret;
}
}
Hmm imo is het altijd nog steeds beter om ook geen notices te krijgenquote:Op zondag 20 mei 2007 17:44 schreef ralfie het volgende:
[..]
Je weet wat het verschil is tussen een notice en een error? En dat mocht je hulp nodig hebben je wel wat meer code zult moeten posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop