... nu hoef ik ook niet meer...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Rob ging zn bord aflikken en met zn wang en neus door het eten....... Ik moest heel hard lachen maar ik hoefde geen eten meer.![]()
Ik had er geen last van en heb zojuist een paar zalmspiezen in de oven gedaan...quote:
Ik heb al 6 uur niet gerookt!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik had er geen last van en heb zojuist een paar zalmspiezen in de oven gedaan...
(ben een beetje te verrot om nog boodschappen te gaan doen en een halve zak chips met dipsaus leek me nou niet bepaald een maaltijd)
... zal ik nog een bord voor je opscheppen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
*boer laat
In dat geval: Well done Ianquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wel, mensch!
Kan je nou niet een keer trots op me zijn ofzo!@?![]()
![]()
![]()
Jullie hebben geen noodstorm daar..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Watje, ik heb vanmiddag nota bene een hagelbui getrotseerd om sigaretten te halen![]()
Hee ik ben wel met de fiets gegaan hè, eerst naar de bank en toen naar de benzinepompquote:
... hoho zondag is pas een rustdag..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:42 schreef Liess het volgende:
Eindelijk weekend!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |