Ik was voor het eerste gedeelte van Ian_Nick gegaan, dan had de grap misschien gewerktquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:29 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... ik zou zeggen, maak een keuze...
Da's ook niet veelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://images.google.com/images?num=50&hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8&newwindow=1&sa=N&tab=wi&lr=lang_nl&q=skorrem
Hmmz.. misschien is dit wat voor je... dat moet vast geweldig aanslaan in de ONZ topics waar je normaal postquote:
... volgende keer beter naar mij luisteren als ik zeg dat je niet in die vieze vijvers moet zwemmen...quote:
Taco's.... ik heb er 2 op.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:59 schreef Leandra het volgende:
Wat lust je niet meer??
Rob ging zn bord aflikken en met zn wang en neus door het eten....... Ik moest heel hard lachen maar ik hoefde geen eten meer.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hmmz... dan zal dat wel voldoende zijn....
Ik dacht dat je alleen maar katten had??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:05 schreef mootie het volgende:
[..]
Rob ging zn bord aflikken en met zn wang en neus door het eten....... Ik moest heel hard lachen maar ik hoefde geen eten meer.![]()
Mannen van 36 zijn net hondenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat je alleen maar katten had??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |