... heb jij je huiswerk gedaan en je kamer opgruimd?...quote:
Erger nog: ik heb vanmorgen de bedden al helemaal afgehaald (incl. de molton matrashoezen) de matrassen omgedraaid, vervolgens heel snel koffie gezet omdat mijn vader zou komen om "even" de klink van de poortdeur te vervangen...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:41 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... heb jij je huiswerk gedaan en je kamer opgruimd?...
Als je sterft wegens uithongering omdat je geen alarmnummer meer kunt bellen nadat je gevallen bent is het ook een "natuurlijke dood" hè...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:46 schreef Polonium-120 het volgende:
... hee wat gebeurt daar in het het zuiden van het land?... ik dacht dat jullie het wat betreft de sociale controle goed voor elkaar hadden?...
Een bejaard echtpaar is dood aangetroffen in een flat in Venlo. De twee lagen al twee maanden in de woning. Beide zijn rond dezelfde tijd op natuurlijke wijze gestorven.
beddenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Op de fiets gestapt, peuken gehaald en net heel voorzichtig de PC aangezet![]()
Maar verder was het een leuke dag![]()
Krijg ik nou een plakplaatje??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:58 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
bedden [afbeelding]
deur [afbeelding]
stofzuigen [afbeelding]
dweilen [afbeelding]
sigaretten [afbeelding]
![]()
zeker nog steeds aan het stakenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:56 schreef Leandra het volgende:
En waar is die Kutnewbie Schnitzeleigenlijk??
Ik zie net dat hij wel in een ander topic gepost heeft maar niet in de SC??
... niets verbaast mij meer tegenwoordig...quote:
Een smurf... daar word ik helemaal emodinges vanquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:03 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
omdat je lief bent geweest...
[afbeelding]
... hoeso? ... ik heb net een plaatje voor je gesmurfd?..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een smurf... daar word ik helemaal emodinges van![]()
ik heb gister ook een stickertje gehad van mn vriend......quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Een smurf... daar word ik helemaal emodinges van![]()
Ja maar die kutpuber van mij, waar ik nou al dagen nix van gehoord heb... die wordt door mijn neefje altijd "smurf" genoemd omdat hij van die knalblauwe Adidas in maatje 48 had...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:08 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... hoeso? ... ik heb net een plaatje voor je gesmurfd?..
Was je lief geweest?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:10 schreef mootie het volgende:
[..]
ik heb gister ook een stickertje gehad van mn vriend......![]()
Oeh.. weet je dat nou wel zeker??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Zal ik 'm hier zetten?
Zo herkennen we je toch niet.....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:11 schreef Ian_Nick het volgende:
Zal ik 'm hier zetten?
Ik hanteer een nieuwe stijl en verloochen de SC.quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Statistieken
Laatste bezoek: 0 seconden geleden.
Aantal posts: 12000 (gemiddeld 109 per dag)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Damn... dan mag ik wel uitkijken, nog ff en je baggert me voorbijquote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:12 schreef Ian_Nick het volgende:
Statistieken
Laatste bezoek: 0 seconden geleden.
Aantal posts: 12000 (gemiddeld 109 per dag)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |