... via de gemeentelijke lasten wordt hier bijna 'alles' betaald...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[..]
* voelt zich geript door de gemeente![]()
volgens mij betaal ik daar ook nog best veel aan.. nah, whatever. we zijn er echt heel veel troep kwijtgeraakt!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:39 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... via de gemeentelijke lasten wordt hier bijna 'alles' betaald...
... loop maar niet zo hard van stapel... zo hard gaat het hopelijk niet regenen...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
volgens mij betaal ik daar ook nog best veel aan.. nah, whatever. we zijn er echt heel veel troep kwijtgeraakt!
oei, volgens mij gaat het hier zo régenen...ga de boot maar vast klaarleggen geloof ik..
![]()
* stopt met opblazen rubberbootquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:47 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... loop maar niet zo hard van stapel... zo hard gaat het hopelijk niet regenen...
... oh dear... de steekpenningen zijn ook niet meer wat het is geweest...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
* stopt met opblazen rubberboot
valt het mee denk je?
vanochtend ook iedere keer buien. de straat stond voor de helft vol water. Maar dat komt omdat de riolering niet meer goed is. We staan op de wachtlijst voor herstraten...
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:58 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... oh dear... de steekpenningen zijn ook niet meer wat het is geweest...
en wij betalen per kilo, daar ga je bijna failliet aan, als je de schuur of zolder opruimt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
alles??![]()
wij betalen hier voor grof vuil 10 euro per kar. tuinafval is wel gratis.. heb heel wat tientjes betaald voor héél veel karretjes met zooi...![]()
Kom maar bij afgooien, krijg je mn pasjequote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:00 schreef 2live het volgende:
[..]
en wij betalen per kilo, daar ga je bijna failliet aan, als je de schuur of zolder opruimt.
is het verquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Kom maar bij afgooien, krijg je mn pasje![]()
quote:
Zullen wij wel meer gemeentebelasting betalenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:09 schreef 2live het volgende:
[..]
ik zit boven je, in de hoofdstad.
Maar waarom is het bij ons dan zo duur, jullie zijn ook een grote stad![]()
hier is alles duur wat je aan de gemeente betaalt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Zullen wij wel meer gemeentebelasting betalen![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:15 schreef mootie het volgende:
50 euro geboden!!!!
Ik vind het al wazig dat ze 50 willen neerleggen voor zo'n oud kreng.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:35 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... op naar de honderd...
[afbeelding]
... pics?...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het al wazig dat ze 50 willen neerleggen voor zo'n oud kreng.![]()
... zou oud ben jij toch ook weer niet?...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |