Had ik die post toch helemaal gemist... maar dan zal het je leeftijd of geboortejaar wel zijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die nummers boeien mij nooit zoveel, maar 61 vind ik wel intrigeren
... bijvoorbeeld nummertje 61 uit de tabel van mendeljev?... toepassing van dit goedje in een nucleare batterij betekent, gebruik in ruimteschepen, satellieten, enz., ca 10 jaar energie...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die nummers boeien mij nooit zoveel, maar 61 vind ik wel intrigeren
... had je toen een een oude auto en zag je eruit als een jonge vrouw?...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:44 schreef Dutchguy het volgende:
Las dat het over alcoholcontrole ging. Heb ik ook wel eens gehad maar die agenten reden achter mijn huis en wachtten tot ik mijn auto uitstappen 's nachts en lieten me pal voor mijn eigen huis buiten blazen. Vond ik genant en was ik achteraf ook boos over. Vroeg nog wel waarom ik moest blazen en of ik soms slingerend reed of zo maar daar kreeg ik geen antwoord op. Stomme vraag ook eigenlijk want ik had niets gedronken maar wist ff niet wat ik moest zeggen.
Ouwe auto ja jonge vrouw nee.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:53 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
... had je toen een een oude auto en zag je eruit als een jonge vrouw?...
.... owww... je hoort het tegenwoordig steeds vaker dat er vrouwen in oude auto's aangehouden worden..quote:
geinig is dat!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:16 schreef mootie het volgende:
40 euro geboden op mn oude koelkast!![]()
(voor het eerst iets op marktplaats gezet)
ow, zoooooooo herkenbaar...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:49 schreef mootie het volgende:
[..]
ben nu al 2 uur bezig dat ding weer helemaal op te poetsen![]()
Wij deden hem ook voor de leut op marktplaats, voor hetzelfde geld hadden we hem naar de stort gebrachtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ow, zoooooooo herkenbaar...
wij hebben onze oude keuken op marktplaats gehad. maar ik schaamde me dood...![]()
Kregen ook geen goed bod, dus ik heb m met liefde in mootjes geslagen en in een container afgevoerd...![]()
nee, dan moet je geld toe betalen.. dit heb je maar weer...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Wij deden hem ook voor de leut op marktplaats, voor hetzelfde geld hadden we hem naar de stort gebracht![]()
Sinds 1 januari kunnen we gratis storten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nee, dan moet je geld toe betalen.. dit heb je maar weer...![]()
alles??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Sinds 1 januari kunnen we gratis storten.![]()
... goede zaak... weet je meteen wat je met oude spullen moet doen...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:16 schreef mootie het volgende:
40 euro geboden op mn oude koelkast!![]()
(voor het eerst iets op marktplaats gezet)
Yep, alles! Hiervoor was het 5 euro per keer geloof ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
alles??![]()
wij betalen hier voor grof vuil 10 euro per kar. tuinafval is wel gratis.. heb heel wat tientjes betaald voor héél veel karretjes met zooi...![]()
... bij ons is het 'gratis'...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
alles??![]()
wij betalen hier voor grof vuil 10 euro per kar. tuinafval is wel gratis.. heb heel wat tientjes betaald voor héél veel karretjes met zooi...![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Yep, alles! Hiervoor was het 5 euro per keer geloof ik.
* voelt zich geript door de gemeentequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |