mischien mag die als beloning ton oraal bevredigen??quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:42 schreef F04 het volgende:
Waar is Natasia?
Over incongruente eenheden gesprokenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:43 schreef avonne het volgende:
(laurel&hardy, van duin & van dusschoten)
Dat maakt het weer erg spontaan allemaal.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:44 schreef F04 het volgende:
De cameraman gaat er even bij zitten.
[afbeelding]
Dick Passchier king of terror, wie kent hem nietquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:46 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Over incongruente eenheden gesproken![]()
Wat stond er nou eerst, Passchier?!?
Hahaha, ja, inderdaad...Dick Passchier, Master of the Netherworld..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:48 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dick Passchier king of terror, wie kent hem niet
dankjequote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=incongruent
De Witte Bergen, in een 2 persoonsbedquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:54 schreef Prospera het volgende:
Waar zitten Amanda en Jaap?
heb dat gemist. Linkje?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:53 schreef carpediem23 het volgende:
Heb net het filmpje gezien over Melissa en Lieke met hoer ect. Eigenlijk vind ik Melissa best een leuke meid. En Lieke laat zo wel even zien dat ze een naar jaloers karakter heeft.
Natasia vertelt Melissa dat Lieke haar een hoer noemdequote:
Ik neem aan dat het deze is: http://www.youtube.com/watch?v=ucGANJgBGJwquote:
Nou inderdaad zeg!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:58 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Natasia vertelt Melissa dat Lieke haar een hoer noemde
http://www.youtube.com/watch?v=EvWtvq5ERmU
Lieke heeft een lelijk naar karakter.
Ik vind het eigenlijk nergens over gaan dat Melissa Lieke dan ook vieze sloerie gaat noemen. Houd lekker de eer aan jezelf.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:08 schreef Day het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg!
En Melissa disst haar goed, lekker voor d'r!![]()
Nou, Amanda begon. En Melissa begon pas terug te schelden toen ze Lieke haar voor 'goedkoop' uitmaakte.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nergens over gaan dat Melissa Lieke dan ook vieze sloerie gaat noemen. Houd lekker de eer aan jezelf.![]()
Wat maakt het nou uit wie er begon. Als iemand mij uitscheld hoef ik me toch niet te verlagen tot het niveau van diegene? Ik vind dat veel over Melissa zeggen eerlijk gezegd ;-/]quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:17 schreef Day het volgende:
[..]
Nou, Amanda begon. En Melissa begon pas terug te schelden toen ze Lieke haar voor 'goedkoop' uitmaakte.
En in het vervolg, waar relnicht Eric zich er weer mee gaat bemoeien, is Lieke helemaal simpel.
Es gibt kein Ehr in die Goldene Rahmen!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk nergens over gaan dat Melissa Lieke dan ook vieze sloerie gaat noemen. Houd lekker de eer aan jezelf.![]()
Ik vind het er van af hangen. Ik zou zelf nooit beginnen met uitschelden, maar dat betekent niet dat de andere een vrijbrief heeft om me maar van alles naar mn kop te gooien.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit wie er begon. Als iemand mij uitscheld hoef ik me toch niet te verlagen tot het niveau van diegene? Ik vind dat veel over Melissa zeggen eerlijk gezegd ;-/]
Pardonnez moi: ''Es gibt keine Ehre im goldenen Rahmen''quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:20 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Es gibt kein Ehr in die Goldene Rahmen!
Oops het is half 3, we doen het wel een andere keer.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:
Vette bluf van eric dat hij nico er wel ff uittrekt![]()
Wat bedoelt Ericje precies daarmee?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 02:27 schreef PC eend het volgende:
Vette bluf van eric dat hij nico er wel ff uittrekt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |