Rustig aan hé, tis hier geen marokko!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:05 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Inderdaad, zeker als je ziet wat hier voor gajes uithangt.
Het is ook een keer gebeurd met het met een met termen uit de klinische pathologie omgeven huwelijksaanzoek van Jaap aan Cora.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:03 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja daar baal ik ook van.. Ik ben van het extratopicisme, significante gebeurtenissen vereisen gewoon een eigen topic. Het is asociaal voor de non-COSsers om ze naar (inmiddels dichte) COSsen te verwijzen..
Het is ook lastig reageren, of is het de bedoeling dat je er gewoon hier over door gaatquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:03 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja daar baal ik ook van.. Ik ben van het extratopicisme, significante gebeurtenissen vereisen gewoon een eigen topic. Het is asociaal voor de non-COSsers om ze naar (inmiddels dichte) COSsen te verwijzen..
Dat idee heb ik ookquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:05 schreef solara4 het volgende:
is Jaap nu zenuwachtig
Ze mogen vanavond waarschijnlijk kiezen of ze Jaap verruilen voor Mitch.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:05 schreef solara4 het volgende:
is Jaap nu zenuwachtig
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:05 schreef solara4 het volgende:
is Jaap nu zenuwachtig
Ja, ik ook. Hij is de enige die het nog leuk maakt om naar DGK te kijken. De rest is zo saai geworden. Zonder Jaap was er helemaal niets te zien geweest vandaag behalve wat gesex her en der.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:00 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik vond hem de ster van de dag. Vanmiddag al.
Huub zei nog dat 't zo koud was.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:06 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ze zitten allemaal wel te zweten daar
Om een ei?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:06 schreef F04 het volgende:
Straks moet hij nog om 3uur zijn spullen pakken en vertrekken.
Thanks.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:04 schreef BuffyJan het volgende:
@ Veulen, brief is onderweg
dan blijf ikm wakker, is ook niet normaal dat het zolang duurt met die briefquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:06 schreef F04 het volgende:
Straks moet hij nog om 3uur zijn spullen pakken en vertrekken.
Wat heeft Palma in vredesnaam met deze situatie te maken?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:08 schreef agter het volgende:
[..]
Om een ei?
Terwijl het andere personeel, lees Palma, zelf begon met een ei op Jaap te gooien...
Kan me niet voorstellen.
ja die moet naar huis van wilgo.......................Ton.. weten we nogquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:05 schreef yellowfirst het volgende:
Natasia nog nooit zo rustig gezien............
Je kan het ook koud hebben van de zenuwen.quote:
VdValk dus?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:08 schreef F04 het volgende:
Jaap zal vast wel naar de witte bergen gaan.
Koud zweet!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |