Zou jij wel willen he, ben je van een libelle lezeres af.quote:
Hahaha, dat zou ik prachtig vindenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:01 schreef schatje het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze 'verdomme Steijn' riep?
Is nog niet verteld.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:01 schreef Veulen het volgende:
Wat staat er nou in die brief?
(Op sommige avonden mis ik de streams echt (en dat is jullie schuld stomme redactie))
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:59 schreef rooie3 het volgende:
Ik wil mitch als nieuwe bewoner.
Heb ik meteen een nieuwe favoriet.
Ja daar baal ik ook van.. Ik ben van het extratopicisme, significante gebeurtenissen vereisen gewoon een eigen topic. Het is asociaal voor de non-COSsers om ze naar (inmiddels dichte) COSsen te verwijzen..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:01 schreef PC eend het volgende:
Waarom is dat judith topic weg?
Sommige incidenten verdienen gewoon een eigen topic
Dit is niet de eerste keer dat een topic over een opzienbarend incident weg moest en dat dan naar de cos verwezen wordt
De rest liet het vandaag afweten,en Jaap heeft goed zijn best gedaan...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wispelturig tutje!
Jaap was hilarisch vandaag, en 'crossed the fucking line' met Judith. Bedrijfsongelukje, kan gebeuren.
Volgens mij zag ik Steijn vanmiddag nog op de streams.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:01 schreef schatje het volgende:
[..]
DGK redactie schreef: GElukkig Liegt Jaap nooit.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft juist wel een officiele waarschuwing, dat vertelde hij net aan Judith. En hij zei ook dat er 'bepaalde privileges' waren ingetrokken.
Hellend vlak dus.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:01 schreef schatje het volgende:
[..]
fuck off. Zolang er streamlocks en Palma zijn .....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:01 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
![]()
Complimenten overigens voor de huidige setting, die veel beter past bij het niveau van dat zootje ongeregeld.
Ik zeg: houwen zo!![]()
En jij zag niet dat DGK_REDACTIE zojuist liet weten dat "Jaap nooit liegt" ........quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij heeft juist wel een officiele waarschuwing, dat vertelde hij net aan Judith. En hij zei ook dat er 'bepaalde privileges' waren ingetrokken.
Precies. T was de tent die werd neergezet om Jaap en JJ te laten praten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:01 schreef mootie het volgende:
[..]
Er staat een extra partytent, toch niet een extra koepeltentje?
Nee, had ik helemaal gemistquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
En jij zag niet dat DGK_REDACTIE zojuist liet weten dat "Jaap nooit liegt" ........
Inderdaad, zeker als je ziet wat hier voor gajes uithangt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:03 schreef soylent het volgende:
[..]
Ja daar baal ik ook van.. Ik ben van het extratopicisme, significante gebeurtenissen vereisen gewoon een eigen topic. Het is asociaal voor de non-COSsers om ze naar (inmiddels dichte) COSsen te verwijzen..
Omdat ie niet aan het spel meedoet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar wel een leuke kerel.
Vind hem lekker normaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |