Vast weer alcoholverbodquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:58 schreef solara4 het volgende:
voorlezen van de sancies
selectieve verontwaardeging is your middlenamequote:
Dus wederom geen sanctie, goh het lijkt wel of alles mag daar in die kooi. Spugen, vrouwen slaan, villa overhoop halen ach ja. Tokkie niveau.quote:
Ik vond hem de ster van de dag. Vanmiddag al.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Neemt niet weg, dat wat na ik vandaag heb gelezen, dat ik hem weer net zo'n eikel vind als voorheen.
Jou mening, ik vind dat je dan niet genoeg over Jaap hebt nagedacht.. Je kon verwachten dat hij dit wederom zou doen en dat het een keer verder zou gaan dan een 'leraar' die dan weg loopt, maar een weerwoord gaat geven... Anyway, ik ben nog steeds fan van Jaap, al ging hij vandaag net te ver...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:58 schreef petraa het volgende:
[..]
Neemt niet weg, dat wat na ik vandaag heb gelezen, dat ik hem weer net zo'n eikel vind als voorheen.
Als ik Natasja was zou ik zeggen: God straft meteen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:59 schreef Peter6000 het volgende:
Het gaat nu zelfs nòg iets harder regenen.
Waarom denk je dat ze 'verdomme Steijn' riep?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:57 schreef FdW het volgende:
[..]
Als in dit geval is afgesproken dat Jaap een ei op haar hoofd mocht kapot slaan zonder dat Judith dit wist, dan zullen er weinig serieuze mensen nog bereid zijn naar De Vergulde Kliniek te komen.
Dan kijk je toch lekker niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Dus wederom geen sanctie, goh het lijkt wel of alles mag daar in die kooi. Spugen, vrouwen slaan, villa overhoop halen ach ja. Tokkie niveau.
quote:
Er staat een extra partytent, toch niet een extra koepeltentje?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:01 schreef haak2 het volgende:
oh ik hoop dat mitch de nieuwe bewoner is. Verklaard wel dat tentje en het feit dat hij zaterdag opeens niet met Amanda mee kan en het feit dat hij er om 1.00 nog steeds is terwijl hij maar tot 24.00 werkt.
![]()
Hij heeft juist wel een officiele waarschuwing, dat vertelde hij net aan Judith. En hij zei ook dat er 'bepaalde privileges' waren ingetrokken.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Dus wederom geen sanctie, goh het lijkt wel of alles mag daar in die kooi. Spugen, vrouwen slaan, villa overhoop halen ach ja. Tokkie niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |