Als er veulenlam zou staan wel ja. Maar vleugellam klopt wel: hij moest inbinden van de redactie.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:54 schreef SiRojK het volgende:
King Jaap veulenlam.. Wat een enorm slechte topictitel..
Voor jou !!!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:55 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Jij had toch gisteren ergens gezegd dat iedereen wel weg mag...
waar kijk je nu voor...Ton de Klusjesman?![]()
Dat wil ze ook graag. Ze heeft iets recht te zetten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik heb verder niet gezien, ik vond dit gesprek wel terecht.
Alleen ze moet beseffen dat ze met haar hardheid zelf ook mensen publiekelijk vernedert.
Jaap speelt zijn spelletje, heeft dat ook aan JJ uitgelegd.. Hij heeft dit soort dingen al vaker gedaan.. Dit gesprek heeft eindelijk bevestigd dat ik gelijk had over Jaap (hij stoort de mensen omdat hij het spel wil beinvloeden, of dat nu goed gaat of niet)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:53 schreef petraa het volgende:
Ik heb vandaag geen streams gezien, net alle cossen doorgelezen, maar ik vind Jaap vandaag weer flink gedaald. Gisteren had ik hem op 2 staan en nu mag hij van mij de villa uit.
Als in dit geval is afgesproken dat Jaap een ei op haar hoofd mocht kapot slaan zonder dat Judith dit wist, dan zullen er weinig serieuze mensen nog bereid zijn naar De Vergulde Kliniek te komen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:53 schreef schatje het volgende:
[..]
Dingen als paard en veulen los laten. Hij zei toen straks zelf dat ze achter klaar stonden. Dat klopte ook wel want Frans was daar ineens om de stal van Fries dicht te doen.
Wispelturig tutje!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:53 schreef petraa het volgende:
Ik heb vandaag geen streams gezien, net alle cossen doorgelezen, maar ik vind Jaap vandaag weer flink gedaald. Gisteren had ik hem op 2 staan en nu mag hij van mij de villa uit.
Neemt niet weg, dat wat na ik vandaag heb gelezen, dat ik hem weer net zo'n eikel vind als voorheen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:57 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Jaap speelt zijn spelletje, heeft dat ook aan JJ uitgelegd.. Hij heeft dit soort dingen al vaker gedaan.. Dit gesprek heeft eindelijk bevestigd dat ik gelijk had over Jaap (hij stoort de mensen omdat hij het spel wil beinvloeden, of dat nu goed gaat of niet)
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Wispelturig tutje!
Jaap was hilarisch vandaag, en 'crossed the fucking line' met Judith. Bedrijfsongelukje, kan gebeuren.
maak jij de volgende?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:54 schreef SiRojK het volgende:
.. Wat een enorm slechte topictitel..
Gelukkig liegt Jaap nooit....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:45 schreef CocaColaLight het volgende:
Hij heeft een waarschuwing gehad en privileges zijn hem ontnomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |