De Febo ligt waarschijnlijk ook stiekem dubbelquote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Jaap heeft diverse malen gezegd dat ie voor alle plannen die hij wil uitvoeren eerst toestemming vraagt aan de Febo.
We zullen het straks wel zien als ie haar tov de bewoners gaat uitlachen of inbindt...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:50 schreef avonne het volgende:of zou dit weer een typische "ik zeg maar sorry, maar ik meen het niet" statement van Jaap zijn?
Aan zijn gezicht te zien doet hij wel moeite het te voelen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:50 schreef avonne het volgende:of zou dit weer een typische "ik zeg maar sorry, maar ik meen het niet" statement van Jaap zijn?
Toestemming voor wat, tot hoever?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Jaap heeft diverse malen gezegd dat ie voor alle plannen die hij wil uitvoeren eerst toestemming vraagt aan de Febo.
Ik zeg : Palma eruit !!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:46 schreef Suikeroom het volgende:
waarom een officiele waarscuwing? eieren gooien mag.. daar is Palma mee begonnen en het werd getollereerd..
fok Deborah Flens![]()
Tuurlijk.quote:
Dingen als paard en veulen los laten. Hij zei toen straks zelf dat ze achter klaar stonden. Dat klopte ook wel want Frans was daar ineens om de stal van Fries dicht te doen.quote:
klopt. En nu probeert ze voor de derde keer vanavond Jaap op zijn plaats te zetten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:47 schreef Peter6000 het volgende:
ALLEEN DAT PUBLIEKELIJKE VERNEDEREN, DAT SNAP IK NIET VAN JUF JUDITH.
ZE HEEFT BRIAN TOCH OOK PUBLIEKELIJK VERNEDERD AAN DE TELEFOON TOEN.
Die indruk had ik ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:54 schreef SiRojK het volgende:
King Jaap veulenlam.. Wat een enorm slechte topictitel.. Jaap is gewoon een mens, maar speelt het spel op zijn zieke manier aangezien hij de gave heeft om zijn emoties uit te sluiten (welke hij duidelijk WEL heeft gezien dit gesprek).. Alles wat Jaap doet is heel bewust
Jij had toch gisteren ergens gezegd dat iedereen wel weg mag...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:53 schreef petraa het volgende:
Ik heb vandaag geen streams gezien, net alle cossen doorgelezen, maar ik vind Jaap vandaag weer flink gedaald. Gisteren had ik hem op 2 staan en nu mag hij van mij de villa uit.
Ik heb verder niet gezien, ik vond dit gesprek wel terecht.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 00:53 schreef avonne het volgende:
[..]
klopt. En nu probeert ze voor de derde keer vanavond Jaap op zijn plaats te zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |