Ja ze was er vanmorgen, om 11:45 op bezoek met n glaasje wijnquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als Pietje jou een kutgeintje flikt dan mag jij hetzelfde bij Jantje doen terwijl die daar nix mee te maken had??
Van Palma vond ik het overigens ook al niet kunnen, dat daargelaten.
Enne... is Palma sindsdien niet "ziek" of is ze alweer op haar "werk" geweest??
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Vanochtend liet ze op het dak haar achterwerk aan Lieke zien.
Jij flikt altijd kutgeintjes! Jantje is niks vergeleken bij jou!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hee, laat mij even lekker buiten jouw net zo mank als JufJudith lopende vergelijkingen!![]()
schat, ze heeft vandaag zelfs haar billen laten zien terwijl ze wijn lurktequote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als Pietje jou een kutgeintje flikt dan mag jij hetzelfde bij Jantje doen terwijl die daar nix mee te maken had??
Als Jaap 5 zou zijn dan zou ik nog begrip voor je redenering kunnen hebben, maar Jaap is al een jaar of 20 geen 5 meer.....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:12 schreef agter het volgende:
[..]
Eens, maar ik begrijp dat Jaap dat niet zo ziet. Bovendien heeft de redactie dat van Palma kennelijk goed gekeurd.
Op het dak?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:12 schreef schatje het volgende:
[..]
Vanochtend liet ze op het dak haar achterwerk aan Lieke zien.
Ik had het over any random Pietje..... ik ken er meerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:13 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Hee, laat mij even lekker buiten jouw net zo mank als JufJudith lopende vergelijkingen!![]()
Mensen kunnen toch gewoon struikelen?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:15 schreef Gert het volgende:
[..]
Op het dak?
OK... doodsverwensingen mogen niet.
Dat heb ik dan even helemaal gemistquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn post was dan ook sarcastisch bedoeld![]()
Daarom is het ook terecht dat hij een waarschuwing gekregen heeft.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Jaap 5 zou zijn dan zou ik nog begrip voor je redenering kunnen hebben, maar Jaap is al een jaar of 20 geen 5 meer.....
Mitch had toch gezegd dat ze niet gingen slapen, ofzo? Nou, als ze nog even zo blijven zitten dan lukt het nog welquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:17 schreef cindy10 het volgende:
moet die brief uit verwegistan komen ofzo??
Ze heeft even haar reet laten zien!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... ik zeg: "ontslag op staande voet"quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet te geloven. Wat een ordinaire b*tch.
Bij Natasia was het na 10 min toen ze in de nacht de tas van Ilona verstopt had.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:19 schreef avonne het volgende:
Ik denk dat er in de brief staat dat ze naar een hotel gaan.
Waarschuwingen komen toch altijd pas de volgende dag?
hahaha,ja inderdaad!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:18 schreef OreoFreak het volgende:
[..]
Mitch had toch gezegd dat ze niet gingen slapen, ofzo? Nou, als ze nog even zo blijven zitten dan lukt het nog wel
Mee eensch isquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:19 schreef SiRojK het volgende:
Ik wil die fucking brief zien.. Dan ga ik slapen
Van mij mag het zoiets zijn, dan kan ik naar bedquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:19 schreef avonne het volgende:
Waarschuwingen komen toch altijd pas de volgende dag?
Ik wacht er ook op!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:19 schreef SiRojK het volgende:
Ik wil die fucking brief zien.. Dan ga ik slapen
Zo is ie ook binnengekomen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:19 schreef BuffyJan het volgende:
Brian met de eerste verstandige opmerking ooit, we komen hier niet uit als miljonairs, niet als gerespecteerde mensen maar als flodder
Heb je misschien een (lang) filmpje van toen die Juf boos was?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Leuke stream avond weer DGK redactie, bedankt !!
Kan die verbouwing niet even twee weken langer duren![]()
Wel een beetje jammer van die streamlocks overigens ....
Dat zou best eens kunnenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:19 schreef avonne het volgende:
Doet de redactie goed!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:24 schreef mootie het volgende:
Leuk......... Jaap wordt nog even beloond........ strak plan.
Jawel, maar zijn een beetje groot, 1.7 GB of zoiets ( 8-9 uur totaal) .....quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:22 schreef F04 het volgende:
[..]
Heb je misschien een (lang) filmpje van toen die Juf boos was?
Vorige week had het niet zo erg geweest, maar met dit weer hebben ze voor je het weet allemaal een longontsteking, das lastig tv makenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:23 schreef akveor het volgende:
Ik kan niet geloven dat die miljonairs in die k*ttentjes moeten slapen.... ze hadden toch ook wel een paar knappe bungalow tenten kunnen neerzetten?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 01:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jawel, maar zijn een beetje groot, 1.7 GB of zoiets ( 8-9 uur totaal) .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |