Belangrijk genoeg voor Bold.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:50 schreef RSie het volgende:
onderstaande stond bij de Buren op het forum
Telefoongesprek met Ellen van een streamer:Fries is ZELF aan de wandel gegaan, helaas tegen prikkeldraad gekomen, hij is gehecht, paar dagen rustig in de box en komt weer goed met hem. De eigenaresse van Fries was er ook vanmorgen en kon zeggen dat Fries een goede indruk maakte. Door getetter van Japio en de hoeveelheid mensen is hij misschien wat onrustig geworden, het was gewoon een ongelukje wat wel meer gebeurd op manege's ed.
Ik ga liever met Liess thee drinken, die lijkt me nog wel n beetje te sporen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:52 schreef Liess het volgende:
Lieke gaat met Amanda thee drinken.
Dat niveau is ook een stuk hoger ....quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ga liever met Liess thee drinken, die lijkt me nog wel n beetje te sporen.
waarom neem jij mijn zin over zonder te quoten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:54 schreef fredfik het volgende:
huub spreekt de waarheid .Hij vroeg het aan die Ellen en die zei inderdaad dat het niet erg was en dat hij wel op de koffie zal komen, verder blijf ik het een ettertje vinden, en ik hoor hem nu weer een vrouw hoer noemen, terwijl hij van de week daar zo moralischtisch over doen , maar goed eerlijkheid voor alles.
Geef haar een klein schopje en ze staat zo voor je deurquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ga liever met Liess thee drinken, die lijkt me nog wel n beetje te sporen.
Ik kan ook niet discussieren als ik zó kwaad ben, en al helemaal niet als ik van iets beschuldigt word wat ik niet gedaan heb.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:55 schreef maril het volgende:
Ik kan niet tegen onredelijkheid en Huub wordt nu gepakt op iets wat hij niet heeft gedaan, maar hij moet niet meer een discussie over fatsoenlijk reageren hebben want dat kan hij zelf ook niet.
door hele tijd hoer, en hij is nu ook eerlijk over die eieren Brain gaf hem marsemellows. vind het wel erg dat ik voor dat walgje op moet komen nu brrrrrrr
Ja.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:56 schreef solara4 het volgende:
hoorde ik nu Brian praten???
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Geef haar een klein schopje en ze staat zo voor je deur![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |