Mooi kut en kinderachtig, maar sweet dreams en bedankt voor de foto'squote:Op donderdag 10 mei 2007 23:30 schreef beequeen het volgende:
Ik doe alleen maar dit tegen deze shit. Trusten![]()
Vrije uitloop, alleen dat gebeurde letterlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:31 schreef FuTilE het volgende:
Wat voor soort ei heb je precies gebruikt? Er schijnt nogal verschil in te zitten...
4-granen eieren veroorzaken bijvoorbeeld acute haaruitval.
Nou, eerlijk gezegd denk ik dat mijn zoon de kindertelefoon zou mogen gaan bellen als hij me dit zou flikken...quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:30 schreef 2live het volgende:
[..]
eens, tussen jaap en JJ waren al langer irritaties dus het zat er wel in dat ze een keer haar geduld ging verliezen
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben haar zoooo zat, ik roep al langer dat ze om mij niet terug hoeft te komen.
Mijn keuze zou toch eerder gaan naar sunnysideup...quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:29 schreef Maanvis het volgende:
Kom op zeg, tis maar een eitjeBovendien, daar kies je toch zelf voor?
Ja, daar heb je het al. In de eierenbusiness worden die ook wel 'vrije uitval-eieren' genoemd.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:32 schreef elcastel het volgende:
[..]
Vrije uitloop, alleen dat gebeurde letterlijk.
Om jou ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik ben haar zoooo zat, ik roep al langer dat ze om mij niet terug hoeft te komen.
Dat jij niet om haar vraagt o.k. Ikke ook niet hoor. Snap jequote:Op donderdag 10 mei 2007 23:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
Tja, z'n "terror" is inderdaad behoorlijk slecht gerichtquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:32 schreef Dark het volgende:
Ik vind het behoorlijk laf van Jaap, dat hij iedere keer een gast/bezoeker van DGK te grazen neemt.
Waarschijnlijk omdat hij bang is voor de consequenties als hij dit soort dingen flikt bij een medemiljonair, want dat zou wel eens 10 ruggen kunnen kosten.
Hele rare man en erg laf.
Breek de dag, tik een eitje.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:29 schreef Maanvis het volgende:
Kom op zeg, tis maar een eitjeBovendien, daar kies je toch zelf voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |