Eric is 24 uur per dag met zijn geniale meesterstragenspel bezig, hij heeft er vast wel een enorm hoogstaande reden voor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:45 schreef scanman01 het volgende:
En nu mag het opeens wel Huub??? Eric, waar ben je nu?
Omdat Lieke ook precies weet hoe het is gegaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:45 schreef jacqjacq het volgende:
ik vind dat ellen het verplicht is om morgen te vertellen aan de anderen dat het fries zelf heeft gedaan.
en amanda gaat weer even lekker uit haar dak.
mijn god, krijgen ze van achter cp om ruzie te maken
en lieke lult lekker mee met amanda
Dank.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ik zag een youtube filmpje, waar Huub met Ellen spreekt. Ellen zegt daar dat Huub Fries niet binnen moet zetten en hem rustig kan laten lopen. Ellen verwacht dat fries niet eens de bak uit zal lopen omdat hij nogal schuchter is.
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:45 schreef jacqjacq het volgende:
ik vind dat ellen het verplicht is om morgen te vertellen aan de anderen dat het fries zelf heeft gedaan.
en amanda gaat weer even lekker uit haar dak.
mijn god, krijgen ze van achter cp om ruzie te maken
en lieke lult lekker mee met amanda
Is best Meis Maar waarom JJ zo treiteren. FOUTquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waarom vind je dat ik zeur? Maar persoonlijk vind ik dit beter dan dat kampvuurtje met gitaargepingel.
Inderdaad Amanda zit weer eens een ' ik zat er naastje' te houdenquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:47 schreef Day het volgende:
Amanda is zowaar sterker dan Huub in deze discussie.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Spreekt hij nog wel eens de waarheid tegenwoordig.
Forgive them, for they know no better.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Soms denk ik 'waar laten ze zich voor lenen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |