abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49247853
vette bonje in de kooi er gebeurd op het moment een heleboel weet niet welke cos het is

En OP van Disana

De miljonairs op de 'camping' krijgen bezoek van Juf Judith en haar gitarist om een rondje kampvuurmuziek te doen.

Jaap houdt zich aanvankelijk nog vrij rustig als hij een liedje mag uitkiezen, maar wordt al gauw enorm balorig.

Luttele minuten nadat Judith de miljonairs had aangeraden Jaap te negeren omdat het anders alleen maar erger zou worden, stuift ze plotsklaps op om Jaap achterna te gaan. In de paardenbak probeert ze hem te grijpen en slaat ze met haar vuisten tegen zijn lijf. Jaap loopt rustig door, en Judith (en een cameraman) blijft hem achtervolgen. 'Kom op Stijn', roept ze, 'we hadden een afspraak'.

Dit geheel duurt een aantal minuten, en dan gaan de camera's op een onschuldig reepje overhang met regendruppels. Er klinkt nog lang geschreeuw en, je kon erop wachten, Natasia krijst en jankt alsof haar persoonlijk iets heel ergs is aangedaan.

Uit gesprekken tussen de miljonairs is later op te maken dat er tijdens de streamlock met eieren is gegooid en dat Judith Brian een schijnheilige klootzak heeft genoemd. Echter, tijdens deze gesprekken gaat het beeld weer in de streamlock, dus kennelijk mogen we de gang van zaken niet horen.

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams
Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC]

Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic:
DGK HOOLIGANS

Voor wie meer wil bijdragen:

Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates

Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen

Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Als je op Active Topics in de medium-grijze menubalk hierboven klikt, kom je terecht in een lijst met links naar aktieve topics; de actuele COS staat hierbij.

[ Bericht 92% gewijzigd door shmoopy op 10-05-2007 23:21:04 ]
pi_49247922
mis ik alle actie van the king

Wie heeft er een filmpje?
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_49247941
juf judith kreeg iets op haar hoofd van jaap. en toen ging ze jaap achterna. er is een hoop gegil . ik hoop dat jaap eruit moet. dit kan echt niet. er is echt een vette bonje nu
pi_49247962
Valt nu wel weer mee. Jammer dat we niks te zien krijgen.
pi_49247977
er is nu geen goed beeld nu streams staan nu op de lucht ofzo ik zie alleen maar lampen. en af en toe hoor je schreeuwen.
pi_49247990
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 22:47 schreef scrabbie het volgende:
juf judith kreeg iets op haar hoofd van jaap. en toen ging ze jaap achterna. er is een hoop gegil . ik hoop dat jaap eruit moet. dit kan echt niet. er is echt een vette bonje nu
Volgens mij een ei, ik las zoiets in de cos
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_49247996
hoe moet je opnemen van een stream dan??
pi_49248086
Judith was helemaal buiten zinnen.
Hoorde net schreeuwen, wat zij hem in godsnaam had aangedaan.
Iemand anders (Huub) riep. Je stelt je aan. Dat doe je alleen als het je (J.aap) uit komt.
J.aap gooide ook iets en er klonk glas gerinkel.
Nasty riep toen. Kijk nou, waar je gooit man.
Die gozer is echt gestoord en moet er gewoon uit. Wat een walgelijk figuur.
Een aanfluiting van het begin af aan
pi_49248141
ze zijn nog aan het bonje maken. ik hoor ze nog
pi_49248163
Jaap heeft natte aarsia ook over de zeik, hoop dat ze geslagen heeft.
pi_49248224
wat een kutzooi, betaal ik daarvoor en dan gebeurt er wat en dan zetten ze de camera's uit f....k
pi_49248250
Nasty huilt nu
J.aap loopt er nog steeds laconiek door heen te lullen.
Stopte die regen maar eens. Kon je het beter horen.
pi_49248275
ik hoor nu iemand heel erg huilen op de achtergrond
pi_49248314
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 22:51 schreef robbiedekok het volgende:
wat een kutzooi, betaal ik daarvoor en dan gebeurt er wat en dan zetten ze de camera's uit f....k
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_49248334
juf judith had ook nog gezegd dat ze jaap ging aanklagen toen ze achter hem aanliep in de paardebak.
  donderdag 10 mei 2007 @ 22:54:31 #16
54164 Sm0keZ
Spatienazi
pi_49248420
Als ik dit soort dingen lees krijg ik bijna zin om het ook te gaan volgen
  donderdag 10 mei 2007 @ 22:54:53 #17
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_49248443
sms ff Jaap naar 1010 anders denkt ie dat de terror geen nut heeft
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
pi_49248508
J.aap zingt olé olé, alsof er niets aan de hand is.
Volgens mij iemand zonder enig besef van realiteit.
Hij is volgens mij echt ziek in zijn hoofd en speelt dit niet.
pi_49248517
Waarom betalen we voor de streams als we nu niet mogen kijken???!!!!!
pi_49248534
http://www.v-o-l.nl/viewtopic.php?t=5930&start=275&sid=0e1dcce9ad62ffb48c796585afb4dc53

foto op vol geplaatst van boze juf judith tegen gehouden door eric
pi_49248556
quote:
Op donderdag 10 mei 2007 22:46 schreef PC eend het volgende:
mis ik alle actie van the king

Wie heeft er een filmpje?
http://www.youtube.com/watch?v=HPu8h1klQGc
pi_49248577
Je zou toch gvd bijna gaan betalen voor de streams
  donderdag 10 mei 2007 @ 22:57:25 #24
176535 Kamikees...
het leven is een krentenbol...
pi_49248597
ik ben blij dat ik betaal voor de streams dit had ik niet willen missen.. juf judith ging helemaal door het lint ! .. ze wou jaap echt op ze bolle harses slaan .. en daarna werd iedereen gek.. kortom.. ik houd er van jaap rules !
  † In Memoriam † donderdag 10 mei 2007 @ 22:57:42 #25
137949 Disana
pi_49248613
De miljonairs op de 'camping' krijgen bezoek van Juf Judith en haar gitarist om een rondje kampvuurmuziek te doen.

Jaap houdt zich aanvankelijk nog vrij rustig als hij een liedje mag uitkiezen, maar wordt al gauw enorm balorig.

Luttele minuten nadat Judith de miljonairs had aangeraden Jaap te negeren omdat het anders alleen maar erger zou worden, stuift ze plotsklaps op om Jaap achterna te gaan. In de paardenbak probeert ze hem te grijpen en slaat ze met haar vuisten tegen zijn lijf. Jaap loopt rustig door, en Judith (en een cameraman) blijft hem achtervolgen. 'Kom op Stijn', roept ze, 'we hadden een afspraak'.

Dit geheel duurt een aantal minuten, en dan gaan de camera's op een onschuldig reepje overhang met regendruppels. Er klinkt nog lang geschreeuw en, je kon erop wachten, Natasia krijst en jankt alsof haar persoonlijk iets heel ergs is aangedaan.

Uit gesprekken tussen de miljonairs is later op te maken dat er tijdens de streamlock met eieren is gegooid en dat Judith Brian een schijnheilige klootzak heeft genoemd. Echter, tijdens deze gesprekken gaat het beeld weer in de streamlock, dus kennelijk mogen we de gang van zaken niet horen.

Hier leveren wij Commentaar Op de Streams
Als je over andere zaken dan de streams wilt babbelen, doe dat dan a.u.b niet hier maar in de gezellige slow chat:
[SC]

Mocht je je niet in kunnen houden en wil je even rellen, dan is er het reltopic:
DGK HOOLIGANS

Voor wie meer wil bijdragen:

Veel users zijn niet in staat om voortdurend de streams te volgen. Als er belangrijke ontwikkelingen zijn, wordt het daarom op prijs gesteld als deze gemeld worden in het update-topic. Iedereen kan hieraan toevoegen, ook enkele regels over een gebeurtenis zijn zeer welkom:
[DGK] Updates

Kun je snel typen en vind je het leuk af en toe eens een gesprek of gebeurtenis te verslaan, dan is je bijdrage meer dan welkom in
[DGK] Streamverslagen

Deze COSsen zijn vaak tijdelijk zoek. Als je op Active Topics in de medium-grijze menubalk hierboven klikt, kom je terecht in een lijst met links naar aktieve topics; de actuele COS staat hierbij.

[ Bericht 56% gewijzigd door Disana op 10-05-2007 23:14:41 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')