Ik geniet er ontzettend van:Pquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:39 schreef Dusso het volgende:
Ik hou ook van broodjes kebab. Maar om het nou een delicatesse te noemen gaat een beetje ver. Ik vind 't gewoon een broodje vlees. maarja...
Is een delicatesse meestal niet iets speciaals wat je eigenlijk nooit eet, en waar je dan ontzettend van geniet?
Wat voor mij bijvoorbeeld een Delicatesse is zijn gekookte mosselen.. Heerlijk!
Ik vroeg er ook niet om, maar een of andere ook aangeschoten sjaak deed 't voor mij eropquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:02 schreef Monotomo het volgende:
Met Sambal is nooit lekker.. Extra veel knoflook en vervolgens uitgaan FTW!![]()
WAAR?! moet ik dat toch es bezoeken!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:45 schreef exporQ het volgende:
Hier (hengelo ov) volgens mij ook 3 euro's voor een dürüm döner... heerlijk met tzaziki saus!!
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vroeg er ook niet om, maar een of andere ook aangeschoten sjaak deed 't voor mij erop!
En ook op m'n vingerEn toen wreef ik in m'n oog
je vergeet de sambalquote:Op zondag 13 mei 2007 20:16 schreef Hijacking het volgende:
turkse pizza met rauwkorst en knoflook er in![]()
![]()
Wat een bullshit...quote:Op maandag 14 mei 2007 14:02 schreef zure_apple het volgende:
Ik vind ze ook lekker. Alleen jammer dat de mensen in de shoarmatent geen Nederlands spreken, geen hygieneregels kennen, geen papieren hebben en er altijd voor zorgen dat ik de dag erna ziek ben.
Daarom zijn er hier 2 van de 6 shoarmatenten annex belhuis annex pizzaria ook gesloten geweest door de keuringsdienst he.quote:
Je zegt het zelf al, 2 van de 6, dat is niet 'altijd' zoals je zelf zegt. Ga lekker ergens anders simpel doen met je vooroordelen.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:11 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Daarom zijn er hier 2 van de 6 shoarmatenten annex belhuis annex pizzaria ook gesloten geweest door de keuringsdienst he.
Ach als het allemaal zo hygienisch was, hadden ze wel een keurmerk van onze vriend Rob Geus gekregen he?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, 2 van de 6, dat is niet 'altijd' zoals je zelf zegt. Ga lekker ergens anders simpel doen met je vooroordelen.
Ik ben in Nijmegen, Venlo, Utrecht, Eindhoven en weet ik veel waar nog meer, nog nooit een shoarma tent tegen gekomen zonder een keurmerk.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:32 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Ach als het allemaal zo hygienisch was, hadden ze wel een keurmerk van onze vriend Rob Geus gekregen he?
Noem ze maar op.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:48 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik ben in Nijmegen, Venlo, Utrecht, Eindhoven en weet ik veel waar nog meer, nog nooit een shoarma tent tegen gekomen zonder een keurmerk.
Nou knap van je hoor, wederom geef je nu weer aan dat het niet "allemaal" tenten zijn waar je ziek van wordt, waar mensen werken zonder papieren, waar men niet aan hygiëne doet en waar ze geen nederlands spreken.quote:Op maandag 14 mei 2007 14:57 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Noem ze maar op.
Ik heb het al voor je gedaan:
Nijmegen: 0
Eindhoven: 1, teppan-yaki
Utrecht: 0
Venlo: 1, cafe centraal
Nu jij weer![]()
De Sphinxquote:Op maandag 14 mei 2007 15:14 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nou knap van je hoor, wederom geef je nu weer aan dat het niet "allemaal" tenten zijn waar je ziek van wordt, waar mensen werken zonder papieren, waar men niet aan hygiëne doet en waar ze geen nederlands spreken.
Zoals je weet spreken ze bij de sphinx in Venlo gewoon nederlands, hebben ze gewoon een certificaat en zijn het zeker niet (allemaal) illigaal in Nederland. Tevens ben ik (maar dat is dan persoonlijk) nog nooit ziek geworden van eten bij zo'n shoarma tent.
Ik moet toegeven dat Sphinx zo'n beetje de enige tent in Venlo is waar je lekkere shoarma krijgt, en voor kebap is die ene tent tegenover de C&A (euhm, pak-döner) wel een goede zaak alle andere zaken mijdt ik als de pest. Maar voor zover ik weet is daar nog nooit zeik mee geweest. Blijkbaar weet je meer dan ik en dan zal ik verder niets meer over zeggen behalve dat ik jouw conclusie nogal kortzichtig vond klinken. Er zijn genoeg goede zaken.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:16 schreef zure_apple het volgende:
[..]
De Sphinx![]()
Daar is onlangs natuurlijk ook helemaal geen inval geweest van de KvW, de politie en de vreemdelingenpolitie he.
Om nog maar te zwijgen van de Ormix en de Mixor en die vieze tent tussen die drugs- aka rockkroeg en sounds
Ik zeg ook niet dat het niet lekker is bij hun. Ik zeg alleen dat zij niet hygienisch werken en dat wordt ondersteund door het feit dat 2 van 6 gesloten zijn geweest door de KvW en geen enkele van hen een keurmerk heeft van de smaakpolitie.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat Sphinx zo'n beetje de enige tent in Venlo is waar je lekkere shoarma krijgt, en voor kebap is die ene tent tegenover de C&A (euhm, pak-döner) wel een goede zaak alle andere zaken mijdt ik als de pest. Maar voor zover ik weet is daar nog nooit zeik mee geweest. Blijkbaar weet je meer dan ik en dan zal ik verder niets meer over zeggen behalve dat ik jouw conclusie nogal kortzichtig vond klinken. Er zijn genoeg goede zaken.
Oke, maar dan is een keurmerk van de smaakpolitie nou niet echt een authoriteit op dat gebied. Ik hecht meer waarde aan een keurmerk van de regering. Ach ja, ik ben dan ook iemand die het geen ruk uitmaakt hoe het op mijn bord belandt, zolang het er goed uitziet, lekker smaakt en ik er niet ziek van wordt.quote:Op maandag 14 mei 2007 15:31 schreef zure_apple het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet lekker is bij hun. Ik zeg alleen dat zij niet hygienisch werken en dat wordt ondersteund door het feit dat 2 van 6 gesloten zijn geweest door de KvW en geen enkele van hen een keurmerk heeft van de smaakpolitie.
Ja kan ik er wat aan doen, ik was niet helemaal meer bij kennisquote:
Ik weet niet waar JIJ je Turkse lekkernijen vandaan haaltquote:Op maandag 14 mei 2007 14:02 schreef zure_apple het volgende:
Ik vind ze ook lekker. Alleen jammer dat de mensen in de shoarmatent geen Nederlands spreken, geen hygieneregels kennen, geen papieren hebben en er altijd voor zorgen dat ik de dag erna ziek ben.
Ik zou maar 'ns een andere turk gaan zoeken als ik jou wasquote:Op maandag 14 mei 2007 18:06 schreef fransbreda het volgende:
der zit altijd zon viezige nasmaak aan zon broodje doner, 2 happen gaat nog maar flikker ik em weg na herhaalde pogingen.
shoarma daarintegen , omgmet uberveel knoflook!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |