Doe jezelf de groeten.
Ik hou ook van broodjes kebab. Maar om het nou een delicatesse te noemen gaat een beetje ver. Ik vind 't gewoon een broodje vlees. maarja...
Is een delicatesse meestal niet iets speciaals wat je eigenlijk nooit eet, en waar je dan ontzettend van geniet?
Wat voor mij bijvoorbeeld een Delicatesse is zijn gekookte mosselen.. Heerlijk!
Is een delicatesse meestal niet iets speciaals wat je eigenlijk nooit eet, en waar je dan ontzettend van geniet?
Wat voor mij bijvoorbeeld een Delicatesse is zijn gekookte mosselen.. Heerlijk!
www.Lateskool.nl || de nieuwe en rauwste hiphop community van Nederland
quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:39 schreef Dusso het volgende:
Ik hou ook van broodjes kebab. Maar om het nou een delicatesse te noemen gaat een beetje ver. Ik vind 't gewoon een broodje vlees. maarja...
Wat voor mij bijvoorbeeld een Delicatesse is zijn gekookte mosselen.. Heerlijk! Ik geniet er ontzettend van:P TTT![]()
![]()
Ganse herderDankje, nu heb ik vreselijke zin in een broodje doner om half 1 snachts![]()
PatatFriet Flair +1SHOARMA![]()
HeerlijkNet als gyros en kebab.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij. Ook wel mono.Hier in Gouda zijn ze lekker ¤3.00 (Dürum).![]()
Bier ende tieten.
Hier (hengelo ov) volgens mij ook 3 euro's voor een dürüm döner... heerlijk met tzaziki saus!!phuuh
juistemTurkse pizza met kipshoarma en kaas. Knoflooksaus derbij en eten maar, godsgruwelijk lekker is dat zeg.
Hier uw reclame?
voor nog geen 10¤ per week Hoe isie nou?¿Grote schotel Doner kebab met extra vlees, knoflook en sambal MMMmmmMMMmMMmMMmM![]()
![]()
Dit bericht vernietigt zichzelf in 3...2...1...
Patat-Giros
Doner Kebab![]()
Een jonge God!quote: quote: Een jonge God!quote: Ook wel mono.quote:Bier ende tieten.
Een jonge God!quote: Een jonge God!Het is allemaal lekker mits je niet de sambal niet in je oog terecht komt als je aangeschoten bent![]()
Ook wel mono.Met Sambal is nooit lekker.. Extra veel knoflook en vervolgens uitgaan FTW!![]()
Bier ende tieten.
Een jonge God!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:02 schreef Monotomo het volgende:
Met Sambal is nooit lekker.. Extra veel knoflook en vervolgens uitgaan FTW!Ik vroeg er ook niet om, maar een of andere ook aangeschoten sjaak deed 't voor mij erop
!
En ook op m'n vingerEn toen wreef ik in m'n oog
![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:45 schreef exporQ het volgende:
Hier (hengelo ov) volgens mij ook 3 euro's voor een dürüm döner... heerlijk met tzaziki saus!! WAAR?! moet ik dat toch es bezoeken!
hier in enschede ben je niet goedkoper uit dan 5 euro voor een broodje.. niet eens durum dusLeh-kùr
Lekelel!Hier ( Nijmegen, Willemsweg ) ¤2,50 voor een goed gevulde Dürüm met saus erbij! Dordrecht:
Kebab: de Cairo
Shoarma: de Piramide
Gyros: de Kleine Griek
FYI
Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-05-2007 18:56:32 fight harder or walk awayik hou er niet zo van
wel af en toe, maar niet al tevaak
turkse pizza vind ik wel heel lekker![]()
an urge to help mankind overcomes me
wat is je probleem ?turkse pizza met rauwkorst en knoflook er in![]()
![]()
happen naar de baas
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vroeg er ook niet om, maar een of andere ook aangeschoten sjaak deed 't voor mij erop!
En ook op m'n vingerEn toen wreef ik in m'n oog
![]()
![]()
![]()
Kneusjeee ben je ook
![]()
Shoarma![]()
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..