Ik geniet er ontzettend van:Pquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:39 schreef Dusso het volgende:
Ik hou ook van broodjes kebab. Maar om het nou een delicatesse te noemen gaat een beetje ver. Ik vind 't gewoon een broodje vlees. maarja...
Is een delicatesse meestal niet iets speciaals wat je eigenlijk nooit eet, en waar je dan ontzettend van geniet?
Wat voor mij bijvoorbeeld een Delicatesse is zijn gekookte mosselen.. Heerlijk!
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:34 schreef Borkydude het volgende:
Patat-Girosom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doner Kebabom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doquote:
Jordyquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:42 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Doom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mstr!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:42 schreef mstr het volgende:
[..]
Jordyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Monotomo!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:49 schreef Monotomo het volgende:
[..]
Mstr!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vroeg er ook niet om, maar een of andere ook aangeschoten sjaak deed 't voor mij eropquote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:02 schreef Monotomo het volgende:
Met Sambal is nooit lekker.. Extra veel knoflook en vervolgens uitgaan FTW!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
WAAR?! moet ik dat toch es bezoeken!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:45 schreef exporQ het volgende:
Hier (hengelo ov) volgens mij ook 3 euro's voor een dürüm döner... heerlijk met tzaziki saus!!
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 17:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vroeg er ook niet om, maar een of andere ook aangeschoten sjaak deed 't voor mij eropom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En ook op m'n vingerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En toen wreef ik in m'n oogJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop