quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:57 schreef Cairon het volgende:
De enige manier om Co te laten weten dat je respect voor hem hebt is door het op een Cue-Card te schrijven... wat een anaaldouche is dat toch zeg... presenteren is ook een talent dat niet iedereen bezit.
Ja dat vind ik ook. Die Veronique is zo ongeveer een kruising tussen Ciska en die andere Veronique (van Fredje), met hier en daar een toefje botox en silicone. Wat een nietszeggende muts zeg.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Voor de pop zal dat niet zo moeilijk zijn, ze lijkt me een beetje botoxvol.
Al kan ik me natuurlijk vergissen.
Yup, heb hier de DVD nog liggen. En z'n presentatie is inderdaad wat houterig, maar dat vergeef ik hem ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:02 schreef Scope het volgende:
...maar heb nog wel wat respect voor hem voor zn optreden in The Trip. Althans... daar is ie toch van?![]()
Wel een geniaal idee voor een belspel trouwensquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:09 schreef Cairon het volgende:
Belgisch voor Beginners met Gringo en Ciska
Weten we dat?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:44 schreef Fendy het volgende:
Jammer dat we al weten dat ze getrouwd zijn
OK, maar ze kunnen allebei niet presenteren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:49 schreef Schildpadje het volgende:
Ik wil wel even een compliment geven aan de presentatoren. Zulke freaks voor je hebben en je gezicht zo netjes in de plooi kunnen houden, respect.![]()
Tada (onderaan)quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:43 schreef SEMTEX het volgende:
Wat wel raar is: ik dacht dat ik ergens gehoord had dat Veronique en Fredje ook zouden gaan trouwen. Of dat ze iig bij elkaar bleven.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:00 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
OK, maar ze kunnen allebei niet presenteren.
quote:ik had het ook niet over de verdere prestaties, want die lijken natuurlijk nergens op. Die autocue-pauzes tussen de zinnen zijn idd overduidelijk. Nouja autocue.. iemand die steeds het bordje moet verwisselen dan.
Co in The Trip, dat was zooo vet! Met die blonde gast.. Liepen ze ergens in Scandinavie te sloffen/liften langs een container met 'Keu' erop ofzo..quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:02 schreef Scope het volgende:
maar heb nog wel wat respect voor hem voor zn optreden in The Trip. Althans... daar is ie toch van?![]()
kheb al 6 weken house gemistquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:04 schreef Nuna het volgende:
Het liep trouwens nu wel erg uit. Heb nu een stuk van House gemist![]()
ze heeft anders wel een fraai stel tietenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:52 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Voor de pop zal dat niet zo moeilijk zijn, ze lijkt me een beetje botoxvol.
Al kan ik me natuurlijk vergissen.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:39 schreef MissX het volgende:
Je hebt alleen maar geen sex gehad omdat de vrouwen je niet wilde, kneus!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |