quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:36 schreef Abbadon het volgende:
[..]
misschien wel 2, aangezien Ciska daar kennelijk wel van houdt...
misschien is dat wel z'n geheime wapen...dat Ciska al die jaren denkt dat hij ontzettend mooie, lieve dingen zegt, terwijl ze hem in feite gewoon niet goed verstaatquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:36 schreef Fendy het volgende:
Gast is gewoon echt niet te verstaan.
het zijn belgenquote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:39 schreef Abbadon het volgende:
[..]
misschien is dat wel z'n geheime wapen...dat Ciska al die jaren denkt dat hij ontzettend mooie, lieve dingen zegt, terwijl ze hem in feite gewoon niet goed verstaat![]()
Dat dusquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:38 schreef Awakie het volgende:
Nieuwe topictitel is bekend:
OEA AHoeweoeoe
ofzoiets..
Ik hoop dat ze voor die laatste nacht veel geld krijgt...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:45 schreef MissX het volgende:
arme Elynn....
Rare luiquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:44 schreef Fendy het volgende:
Jammer dat we al weten dat ze getrouwd zijn
Ben benieuwd met welke libi-doos hij dat heeft gedaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:45 schreef Michellee het volgende:
Oh nee, Freddie heeft Veronique bedrogen..
Ik denk dat Danny wel blij is dat hij eindelijk van die doos af is?quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:47 schreef Franneh het volgende:
Arme Veronique en arme Danny.
Voor de pop zal dat niet zo moeilijk zijn, ze lijkt me een beetje botoxvol.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:49 schreef Schildpadje het volgende:
Ik wil wel even een compliment geven aan de presentatoren. Zulke freaks voor je hebben en je gezicht zo netjes in de plooi kunnen houden, respect.![]()
Ja, maar hij is wel 6 jaar van zijn leven kwijt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:50 schreef Awakie het volgende:
[..]
Ik denk dat Danny wel blij is dat hij eindelijk van die doos af is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |