quote:
Op dinsdag 15 mei 2007 21:15 schreef SEMTEX het volgende:On-ge-lo-felijk. WAT een enorm achterbakse ZEEKOE, die Rachel. WAT een dom, lelijk, onbetrouwbaar wijf. En Danny meent dat hij haar iets verschuldigd is omdat Rachel ws zijn eerste liefde is. Open je ogen, dude! Heerlijk, wat een erger-televisie.
Echt hè. Dat was echt typisch zo'n stelletje dat helemaal vastgeroest zat en waarvan ze allebei niet meer beter weten dan bij elkaar te blijven.
Dat zo'n Rachel (meest irritant persoon OOIT) dan de GRAFHOER uit gaat hangen en dan nog verontwaardigd doet tegen Danny ook, slaat helemaal alles.
"Doe eens rustig joh, je valt me bijkans aan". Hoe ze het ook zegt! GRRRRRR.
Maargoed, heel Nederland weet nu dat ze een kutwijf is en dat Danny, in tegenstelling to haar, wél genoeg hersencellen heeft om normaal te doen.
Dat Danny nog de moeite neemt om haar nog een keer te ontmoeten voor de camera, bah bah. Ik had die cunt nooit meer hoeven zien.
En die Laurent, hoe kan je nou op zo'n zielig, nauwelijks voor een mens doorgaand, stuk vet kruipen? Hij moet wel heel dronken zijn geweest, tenminste, dat hoop ik voor hem.
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava