abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195224
Bij de introductie van Mona, werd ik me toch een partij ziek.
Ik dacht aan de allereerste dag dat BB begon en er negen onbekende personen het huis betraden.
Na 1 week moest de eerste worden weg gestemt, wat doe ik, ik stem op Martin ....STOM STOM STOM.
Wist ik veel dat TARA weg zou gaan.

En wat is er nu gebeurt we krijgen MONA in ons maag gesplitst. Ik vindt het oneerlijk.

Hebben jullie gehoort wat ze ongeveer als eerste zei; "100 dagen zonder sex? wie zegt dat ik geen sex zal hebben". en direct daarna gaat ze zich omkleden en laat het Nederlandse volk haar Lichaam zo goed mogelijk zien.
Dit doet ze natuurlijk omdat ze de eerste twee weken gewoon naar BB kon kijken en dat Veronica daar op kickt!
Ik stel voor om Mona de volgende ronde weg te stemmen!

JollyJoker

Life is like a box off chocolates, you never know what you gonna get........
pi_195225
Daar ben ik het mee eens, dat ze misschien geen sex kunnen of willen hebben oke maar dat je gelijk de eerste dag zegt dat je daar waarschijnlijk sex zou hebben. Beetje vreemd en met wie dan wel ??

Zichzelf misschien

Karin moet eruit, ze niets serieus in het BB huis. Verdwijnen met haar.

zondag 3 oktober 1999 @ 12:14:00 #3
573 Gucky
 Oldbie #573
pi_195226
Precies Jolly Joker, dat had ik ook.
Vooral de uitleg van Rolfje over het inzetten van een nieuwe bewoner wreef me tegen de nekharen in.
"Ze moet opboksen tegen een groep die al twee weken samen is." Dat zou het rechtvaardigen dat ze werd toegelaten.
Als je zo redeneert kan zelfs in de laatste twee weken nog iemand vervangen worden.

Het haalt het hele idee van Big Brother naar beneden, jammer.

zondag 3 oktober 1999 @ 12:16:00 #4
567 Dragon
meneer draak (nieuwe nick)
pi_195227
Gisterenavond wat het helemaal erg. Na een dag van geruchten en roddels kreeg ik alleen maar mona vol in beeld

Sabine is wel ok maar Mona mag van mij een enkele reis Japan krijgen

Michel

Mijn nieuwe profiel is "meneer draak" tjeck profiel op http://forum.fok.nl/profile.php?id=4112
pi_195228
Wie weet wordt volgend jaar Mona's eerste Big Brother-baby geboren!!! Dat zal de krant halen. Net zoals de reageerbuisbaby en de Millenniumbaby
  zondag 3 oktober 1999 @ 12:19:00 #6
234 mrNatural
op BB-rantsoen
pi_195229
Mr natural sayz:

Mona is speciaal uitgekozen vanwege de losse sexuele moraal die zij uitdraagt. Openlijke sex van 'gewone' NLers is wel iets waar ook hitsige ex-piraat V nog een vormpje (format) voor moet bedenken. HvdT (Hummie) liet bij BvD weten dat ze al had bepaald dat softsex kan. (Was Paul R. nou echt verbaasd of was dat ook slecht acteren?) Maar als de BB-bewoners straks wel van alles samendoen, behalve vrijen, dan hebben we ieg toch wat: (frontal) nudity. En daar is het NLse publiek vast ook al blij mee. Niet te veel tegelijk, tenslotte moet zoiets ook maar binnen europees verband kunnen.
(We lopen met onze polderBB alweer voor op de rest van de wereld)

En misschien is het ook een kwestie van dit oude millenium. De compilatietape die in het nieuwe jaar/eeuw/millenium uit zal komen, legt de lat vast weer hoger.

Het makkelijkst voor V om te tonen zijn natuurlijk de negatieve lichamelijke kontakten: VECHTEN. Reken maar dat de eerste echte klappen (bv Maurice vs Ruud of ws eerder Willem vs Maurice) honderd keer makkelijker en smakelijker in beeld gebracht zullen worden dan SEX.

En tenslotte moeten wij allen hier niet vergeten: We zitten naar een onvervalste Springer te kijken; knokken, overspel en bloot. En ook wij juichen luid bij elke klap, zijn verontwaardigd bij schending van onze moraal en hunkeren naar de verbroedering van de liefde.

[Dit bericht is gewijzigd door mrNatural (Datum 03 Oktober 1999).]

Karin tegen Mona: "Je man heeft namelijks niets om zich over te schamen"
pi_195230
Maar Hummieee heeft ons toch beloofd dat als er een deken op en neer gaat wij dit natuurlijk wel zouden zien. Ook zij hoopt hier natuurlijk op om vervolgens een liefdesbaby op de cover van het VOO-Magazine af te drukken in 2000.
pi_195231
JAAAAAAA! MONA MOET WEG!

Wat een trut zeg met r accent, als je goed naar haar luisteren en dan merk je op dat ze de woorden afkapt, niet helemaal uitspreekt dus. Wat kut om daar naar te luisteren!

Ze is ook een aansteller en wat mij betreft zielig en schijnheilig!

1ste dag janken omdat ze niet bij de groep hoort, zgnmd!

Wat mij betreft had ik liever Tara gehad dan Mona, Tara zag er tenminste nog een beetje fatsoenlijk uit, maar Mona met haar leggin...
dat zou ik echt niet willen zien

Jordi
http://home.gelrevision.nl/jordirom/

pi_195232
Het feit dat sommige deelnemers elkaar leuk vinden, en wellicht een nummertje willen maken, maakt mij natuurlijk niets uit.
Maar.....wanneer men dit doet om uit eindelijk te winnen of er niet uit gestemt te gaan worden vindt ik op z'n zachts gezegt niet ok.
Ik wil eerlijkheid en bij Mona zie ik dat niet!!

JJ

Life is like a box off chocolates, you never know what you gonna get........
pi_195233
Trouwens:

Hoe kun je nou 100 dagen je kinderen in de steek laten, heeft niet zo direct met Mona te maken maar ook met de rest die kinderen heeft.

Dat is toch echt gewoon zielug voor die kinderen?

Jordi
http://home.gelrevision.nl/jordirom/

maandag 4 oktober 1999 @ 13:47:00 #11
627 Willy
Koekenbakker
pi_195234
Ja ik word ook kots en kots misselijk van MONA!
Je kan heel goed merken dat haar van alles is ingefluisterd door de BB crew!
Haar Timing is zo slecht dat je veel te goed ziet dat dit aan haar is opgedragen met andere woorden zeer slecht acteer werk!
En inderdaad dat Accent om te huilen!!
The only thing we have to fear is FEAR itself
  maandag 4 oktober 1999 @ 15:23:00 #12
242 Pinball
Electric Monk
pi_195235
Ik sluit me aan bij alle andere kritiek,
maar het ergst vind ik haar ogen!!!

Zoals ze daar mee draait doet ze me aan slechte horror denken, wat een ENG wijf!!

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  maandag 4 oktober 1999 @ 15:42:00 #13
632 Big Mamma
The one and only
pi_195236
Die Mona is inderdaad niet echt. Ze lijkt me iemand die graag in het middelpunt van de belangstelling staat en dat is haar tot nu toe niet gelukt en dat zie ik ook niet zo snel gebeuren. Ze probeert heel leuk over te komen en is daardoor een beetje nep. Ik vind dat ze er niet tussen past en het zal mij niet verbazen als ze er heel snel weer uitvliegt. Je moet toch eerst de sfeer in zo'n groep moet aftasten en je er niet zo vol in storten want dan kom je jezelf toch heel snel tegen. Zij probeert iedereen een beetje te paaien en denkt dat ze dan gelijk geaccepteert wordt. En om nou gelijk aan iedereen je eerste huilbui te vertellen, dat geeft ook de indruk dat ze daarmee sympathie probeert te krijgen. Ik zou mij daar vreselijk aan gaan ergeren. Dat doe ik thuis voor de buis al. Laat staan als je daar 24 uur per dag bij moet zitten.
Dat wou ik even kwijt!!!!

pi_195237
Jordi,
meen je dat nou: TARA fatsoenlijk t.o.v. Mona ? Heb je haar eerste motivatie gehoord om weg te gaan ?
"Ik weet dat als ik langer in het huis blijf met degene waar ik op dat moment heel boos op ben, dat dan de bom barst en dat ik de hele teringzooi aan gort sla...."

Smakelijk eten: fatsoen op z'n Leidsepleins. En nou hebben we Mona nog niet eens kwaad gezien... amsterdamse humor, yeah right....

pi_195238
Die neusbel maakt me ziek.... ik vind het een vies ranzig dik wijf. Ik heb nix tegen dikke wijven maar zij is ranzig, heeft een ranzig uiterlijk en kwam echt zo binnen met de Am*damse mentaliteit:

'JULLIE ZIJN ALLEMAAL BOEREN, EN IK KOM DE BOEL WEL EVEN GOED REGELEN.'

Ik kom zelf dus uit Amsterdam maar omdat ik ziek werd van dat soort mentaliteit ben ik lekker verhuisd. Zo'n 35% van de Am*dammers is okee hoor, maar de overige maken me ziek. Het type Mona dus.

Wie andere mensen boeren noemt zonder ze te kennen is zelf een boer. Of zoals in Mona's geval: Een Hoer.

Grtz,

MiRR0RMaN.

maandag 4 oktober 1999 @ 15:57:00 #16
627 Willy
Koekenbakker
pi_195239
Het probleem is dat ze interessant probeert over te komen! Dat lukt door haar domme accent absoluut niet!
Verder is ze te dom om van hetgeen ze heeft gezien de afgelopen weken gebruik te maken.
Haar uiterlijk interresseerd me niet eens ze is gewoon qua persoon super irritant!

Het is voor mij moeilijk voor te stellen hoe zo iemand door de selectie is gekomen!
Ik versta GVD niet eens wat ze zegt! ze slikt meer dan de hlf va haa woo in.

The only thing we have to fear is FEAR itself
pi_195240
Viel iemand die houding van Tara op toen Bona naar het Big-Brother huis (en nu Fat-Sister) ging? Die dat-ga-je-nooit-redden-meid-blik
Leer ze wat A'dam humor is.........jaja

quote:

Het is voor mij moeilijk voor te stellen hoe zo iemand door de selectie is gekomen!

.......en door de deur!!!!!!!!

(O.T: Jordi, die site van je is cool http://home.gelrevision.nl/jordirom/ )

[Dit bericht is gewijzigd door Semenstick (Datum 04 Oktober 1999).]

pi_195241
Am*damse humor.... leedvermaak.

Grtz,

MiRR0RMaN.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')