En wat is er nu gebeurt we krijgen MONA in ons maag gesplitst. Ik vindt het oneerlijk.
Hebben jullie gehoort wat ze ongeveer als eerste zei; "100 dagen zonder sex? wie zegt dat ik geen sex zal hebben". en direct daarna gaat ze zich omkleden en laat het Nederlandse volk haar Lichaam zo goed mogelijk zien.
Dit doet ze natuurlijk omdat ze de eerste twee weken gewoon naar BB kon kijken en dat Veronica daar op kickt!
Ik stel voor om Mona de volgende ronde weg te stemmen!
JollyJoker
Zichzelf misschien
Het haalt het hele idee van Big Brother naar beneden, jammer.
Sabine is wel ok maar Mona mag van mij een enkele reis Japan krijgen
Michel
Mona is speciaal uitgekozen vanwege de losse sexuele moraal die zij uitdraagt. Openlijke sex van 'gewone' NLers is wel iets waar ook hitsige ex-piraat V nog een vormpje (format) voor moet bedenken. HvdT (Hummie) liet bij BvD weten dat ze al had bepaald dat softsex kan. (Was Paul R. nou echt verbaasd of was dat ook slecht acteren?) Maar als de BB-bewoners straks wel van alles samendoen, behalve vrijen, dan hebben we ieg toch wat: (frontal) nudity. En daar is het NLse publiek vast ook al blij mee. Niet te veel tegelijk, tenslotte moet zoiets ook maar binnen europees verband kunnen.
(We lopen met onze polderBB alweer voor op de rest van de wereld)
En misschien is het ook een kwestie van dit oude millenium. De compilatietape die in het nieuwe jaar/eeuw/millenium uit zal komen, legt de lat vast weer hoger.
Het makkelijkst voor V om te tonen zijn natuurlijk de negatieve lichamelijke kontakten: VECHTEN. Reken maar dat de eerste echte klappen (bv Maurice vs Ruud of ws eerder Willem vs Maurice) honderd keer makkelijker en smakelijker in beeld gebracht zullen worden dan SEX.
En tenslotte moeten wij allen hier niet vergeten: We zitten naar een onvervalste Springer te kijken; knokken, overspel en bloot. En ook wij juichen luid bij elke klap, zijn verontwaardigd bij schending van onze moraal en hunkeren naar de verbroedering van de liefde.
[Dit bericht is gewijzigd door mrNatural (Datum 03 Oktober 1999).]
Wat een trut zeg met r accent, als je goed naar haar luisteren en dan merk je op dat ze de woorden afkapt, niet helemaal uitspreekt dus. Wat kut om daar naar te luisteren!
Ze is ook een aansteller en wat mij betreft zielig en schijnheilig!
1ste dag janken omdat ze niet bij de groep hoort, zgnmd!
Wat mij betreft had ik liever Tara gehad dan Mona, Tara zag er tenminste nog een beetje fatsoenlijk uit, maar Mona met haar leggin...
dat zou ik echt niet willen zien
JJ
Hoe kun je nou 100 dagen je kinderen in de steek laten, heeft niet zo direct met Mona te maken maar ook met de rest die kinderen heeft.
Dat is toch echt gewoon zielug voor die kinderen?
Zoals ze daar mee draait doet ze me aan slechte horror denken, wat een ENG wijf!!
Smakelijk eten: fatsoen op z'n Leidsepleins. En nou hebben we Mona nog niet eens kwaad gezien... amsterdamse humor, yeah right....
'JULLIE ZIJN ALLEMAAL BOEREN, EN IK KOM DE BOEL WEL EVEN GOED REGELEN.'
Ik kom zelf dus uit Amsterdam maar omdat ik ziek werd van dat soort mentaliteit ben ik lekker verhuisd. Zo'n 35% van de Am*dammers is okee hoor, maar de overige maken me ziek. Het type Mona dus.
Wie andere mensen boeren noemt zonder ze te kennen is zelf een boer. Of zoals in Mona's geval: Een Hoer.
Grtz,
MiRR0RMaN.
Het is voor mij moeilijk voor te stellen hoe zo iemand door de selectie is gekomen!
Ik versta GVD niet eens wat ze zegt! ze slikt meer dan de hlf va haa woo in.
quote:
Het is voor mij moeilijk voor te stellen hoe zo iemand door de selectie is gekomen!
(O.T: Jordi, die site van je is cool http://home.gelrevision.nl/jordirom/ )
[Dit bericht is gewijzigd door Semenstick (Datum 04 Oktober 1999).]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |