Jolly
Ik zie weldegelijk waar het om gaat, de centen. Maar ik kan mij een interview herrinneren met Mr. van de Ende en die riep de regering op iets te doen aan de verloedering van de Televisie Programma's.
Mijn gevoel bij BB is voornamelijk dat er een aantal mensen zijn die willen aantonen dat TV mensen kan maken of breken. Op dit moment wordt van elk peroon in BB een bepaalde karakter eigenschap getoont c.q. vergroot. De mensen in de controle kamer weten exact wie er de volgende ronde uit gaat, indien deze persoon ook genomineerd is.
Dit alles is om de macht van TV makers aan te tonen, alleen het Net kan dit ondermijnen.
Teminste wanneer wij de camara's zelf mogen selecteren(die kans acht ik klein).
JJ
Denk toch dat je iets voorbarig bent mbt die telefoon opbrengsten. Als je kijkt naar martin die had ongeveer 7400 stemmen en dat was 38.8% in totaal hadden er dus maar ongeveer 19000+ mensen gestemd (uitzonderlijk laag als je het mij vraagt trouwens).
En zulke telelfoonopbrengsten zullen nooit het hele project kunnen financieren. Dit is gewoon extra (naar mijn mening
En inderdaad zoals al eerder gezegd zouden we eigenlijk gewoon alle camera's moeten kunnen zien via het web....onder het mom van als je het doet doe het dan goed.
Maar inderdaad ik acht die kans ook zeer klein.
Volgens mij zit jij heel dicht bij het vuur. Het kan bijna niet anders of je zit op de kamer naast de Big-Brother-redactie... In ieder geval heb ik zo'n donkerbruin vermoeden dat je bij De Mol werkt (of hebt gewerkt....) Am I right?
Je bent, zo als men dat zegt, warmer dan je denkt. Helaas kan ik je niet meer vertellen.
Wat betreft het aantal bellers bij de eerste ronde. Uiteraard is de opbrengst niet dekkend voor het hele programma, vere van. Maar de geschate inkomsten zijn wel degelijk in het budget opgenomen natuurlijk. En wie zegt ons hoeveel er werkelijk gebeld hebben. Het middag programma van VOO wordt totaal gedekt uit de belinkomsten. Zouden er werkelijk zo wijnig mensen gebeld hebben. En dan zegt mij de verdeling helemaal niets, dat is zo als ik al eerder stelde zonder een notaris(hier niet verplicht) volledig te manupuleren.
Een ander ding is : Wat zijn de na-effecten van dit programma voor de deelnemers ?? Ondanks de strenge selectie van de uiterst bekwame redactie en psycholoog stapte de 1e kandidaat binnen 2 weken ZELF op. De screening is dus toch meer in de richting van uiterlijk gegaan dan naar de stabiliteit die nodig is.
Laatste punt, relaties. Wat nu als er een relatie ontstaat tussen deelnemers ? Als ze allebei ongebonden zijn is dat OK, lang leve het voyeurisme. Maar als een van de twee (??) een partner heeft en/of kinderen, wat dan ? Laten VOO/JdM dat gewoon zien, en kak aan de familieleden ?? Het is door suggestieve montage zeer goed mogelijk om te doelen op dingen die er niet zijn.
Money makes the world go round, alleen ik begrijp nog steeds niet helemaal waarom het Net gecensureerd zou moeten worden. Als ik via de streams iets zie gebeuren wat mij intrigeert ga ik 's-avonds zeker kijken wat het nu precies was... tenslotte op 55cm diameter zie je meer dan op een stream van 4 cm diameter...
Ik moet wel zeggen dat BB niet is wat ik me ervan voorstelde toen ik me ervoor aanmelde ik dacht dat je voor je eigen eten moest zorgen maar die gasten dienen gewoon hun verlanglijstje in! ze kunnen veel te veel het is echt een makkie voor wat het fysieke betreft! Jammer!!
Verder hoorde ik iets over een ruzie tussen Endemol en BB er schijnen twee mensen binnen het huis met elkaar naar bed te zijn geweest en dit mocht niet uitgezonden worden door Endemol! Jammer!!!!
quote:
op 10-04-1999 om 12:51 PM schreef Willy het volgende:
Verder hoorde ik iets over een ruzie tussen Endemol en BB er schijnen twee mensen binnen het huis met elkaar naar bed te zijn geweest en dit mocht niet uitgezonden worden door Endemol! Jammer!!!!
En wat de topic betreft: natuurlijk is Mona erbij om -het draaiboek/tijdschema door te laten lopen dus: -om de nominaties gewoon door te laten gaan dus:-om mensen te laten bellen en kijken = inkomsten.
over Tara's vertrek en Sabine-Bart sex (met foto Mona):
titel "En wat we ook nog wilden weten" waarin interview met V-woordvoerdster, citaat "- Als Sabine en Bart met elkaar naar bed gaan, wordt dat dan uitgezonden?
'Tuurlijk zenden we dat uit. We zullen niet de daad zelf in beeld brengen, maar wel een gedeelte van de intieme momenten.'"
Zie artikel in topic "BB in de media II"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |