Sorry schat, maar je weet me nog niet echt te bekeren achter dat beeldschermpje van je..quote:
Wacht maar tot ik m'n best ga doenquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Sorry schat, maar je weet me nog niet echt te bekeren achter dat beeldschermpje van je..
Ik wacht nog steeds...quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:34 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik m'n best ga doen![]()
Ik kom eraanquote:Op donderdag 10 mei 2007 21:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds...![]()
Ow, heilige maagd Maria verlos mij!!!
quote:Op donderdag 10 mei 2007 17:12 schreef doka het volgende:
Over pijpen gesproken
http://www.youtube.com/watch?v=hXFhihDo0B8
(Nee, geen pr0n)
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:21 schreef BrandX het volgende:
[..]
Die gozer! Stiekem denkt 'ie, waarom heeft ze dat nog niet gedaan bij me!
"Top Gear vs Ajax en bier"quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:43 schreef vroutje het volgende:
[..]
Hoef niets meer te zeggen he......
De laatste keer is geweest![]()
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:46 schreef Snotterjong het volgende:
[..]
"Top Gear vs Ajax en bier"
Geen bier en Top Gear meer?![]()
Ik zou bijna zeggen:"Wil je met me trouwen?"quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:54 schreef Ephemera het volgende:
Maar maar.. ik ben een vrouwtje en ik hou van Top Gear en euh voetbal (niet zozeer Ajax eigenlijk).
Ben ik hier nog steeds niet welkom?![]()
hoaxquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:54 schreef Ephemera het volgende:
Maar maar.. ik ben een vrouwtje en ik hou van Top Gear en euh voetbal (niet zozeer Ajax eigenlijk).
Ben ik hier nog steeds niet welkom?![]()
Epherma niet.quote:
Jaa guys heb echt een topvriendinquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:58 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Ben ik hier nog steeds niet welkom?
Goeie aanwinst!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |